Vain maanpetturit jättävät Suomen!
Kommentit (55)
No ne on näitä sossusta rahansa pumppaavia toimettomia pummeja, joiden sietääkin mennä muitten vaivoiksi, kunhan takaisin eivät tule.
Itselläni kyllä oma firma ja olen kyllä lähdössä täältä jos joku sota syttyy.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:33"]
No mitäs se sitten on?
[/quote]Itsesuojelua
Heh, vielä nähdään sekin päivä kun av-mamma lähtee Börje-Håkanin mamupatjaksi Ruotsiin :D
Mikään aivovuoto ei ainakaan ole kyseessä.
Mihin sä nyt oot menossa? Puuttuu: suhteellisuudentaju. Pikkujutusta aletaan vouhkaan.
Sais kaikki nämä foliohattu tädit lähtäkkin täältä ei tarvis kuunella tommosta *askaa
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:45"]
Sais kaikki nämä foliohattu tädit lähtäkkin täältä ei tarvis kuunella tommosta *askaa
[/quote]ei ole pakko lukea
Ainaki jotku ottavat tämän asia oikealla vakaavudella.Mutta ei ole oikeen pettää omaa maata joka on antanu kodin sinulle. Kaikkia ihmisiä tarvitaan kun tämä sota syttyy.
Se ja sama miksi nimittelet, eihän sellaisilla ole suhdetta isänmaahan, joten ei nimittelytkään tunnu.
Perhe on tärkein, isänmaa ja muu triviallinen potaska tulee kaukana taaempana.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:40"]
[/quote]mitä tollakin tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:40"]
[/quote]mitä tollakin tarkoitat?
[/quote]Tällähän on tarkalleen ottaen kaksi merkitystä, ja niistä toinen kiteytyy sun viestissäsi.
Kyllä minä oman perheeni mielummin pelastan kun jätän omat lapseni sodan keskelle.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 02:56"]
Se ja sama miksi nimittelet, eihän sellaisilla ole suhdetta isänmaahan, joten ei nimittelytkään tunnu.
Perhe on tärkein, isänmaa ja muu triviallinen potaska tulee kaukana taaempana.
[/quote]Joo olen samaa mieltä tärkein on perhe.
kaikki eivät näimä ajtele omaa perhettä haluavat vaan päästä sotimaan!!!!!
http://static.iltalehti.fi/sotshi-2014/etu_sots0802PK_503_sb.jpg selvä merkki Venäjältä jättää suomen lipppu pois shotsista!
Ei ole maanpeturuutta lähtä turvaan Ruotsiin tai johonki muualle.