Pelkästään kuumetta 38,3. Kuinka todennäköisesti on koronaa?
Kommentit (24)
tsäänssit että täällä sattuisit just nyt olemaan joku todennäköisyyslaskentaan perehtynyt epidemiologi, lienee melko pienet. mutta toivotaan parasta.
Eihän kellään ollut koskaan kuumetta ennen koronaa, joten sitä sen täytyy olla.
Melko pieni prosentti kaikista koronanäytteistä on positiivisia. Itse olen pienessä flunssassa tällä hetkellä, mutta tiedän, että se ei melko suurella todennäköisyydellä ole koronaa.
Käy testissä. Sillähän se selviää.
Missäpäin elelet? Jos pk-seudulla, niin todennäköisempää kuin vaikka Pohjois-Karjalassa
Itse jouduin pelkällä 37+ lämmöllä koronatestiin..ei ollut korona
Minulla oli samoin päälle 38 astetta kuumetta (eikä muita oireita paitsi väsymystä) noin kuukausi sitten. Koronatesti oli negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
fifty-sixty
99% ei - 1% kyllä lähempänä totuutta
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä mene, sillä en halua maksaa testistä 300 euroa. Ei ole varaa törsätä sellaisiin työttömänä.
-4
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä mene, sillä en halua maksaa testistä 300 euroa. Ei ole varaa törsätä sellaisiin työttömänä.
-4
Miksi sinä siitä mitään maksaisit? Oletko asunut tynnyrissä maaliskuusta alkaen?
Tiedän jo useamman koronan sairastaneen. Nämä jotka tiedän niin heillä kaikilla se on oireillut kuumeena ja normaalin flunssan tavoin. Tosi yksilöllistä tietenkin. Kannattaa tietenkin käydä testissä, kuume on hyvä syy testillä ja myöskin todennäköisesti olet siinä vaiheessa, että testi on suhteellisen luotettava tehdä juurikin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-4
Koronatesti on kylläkin ihan maksuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-4
Koronatesti on kylläkin ihan maksuton.
Lähde?
Tuo on syy mennä testiin, ehdottomasti. Eli ei muuta kun testiaikaa varaamaan varsinkin jos asut alueilla joissa on koronaa enemmän, miksei muutenkin.
Minä menin testiin pelkästä päänsärystä ja väsymyksestä, sillä olin silloin altistunut ja ollut positiivisen kanssa tekemisissä, joten herkästi piti hakeutua testiin. Nega oli. Testi ei ollut paha ja menen varmasti jatkossakin jos oireita ilmenee.
Meidän työpaikalla joutuu nyt oikeastaan kaikista oireista/saikusta testiin. Sama taitaa olla aika monissa työpaikoissa käytäntönä tällä hetkellä, myös päiväkodeissa, kouluissa jne.
Mistä sitä kukaan tietää, testillä selviää.
138,3%:n todennäköisyydellä.