Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petätkö tilaisuuden tullen

Vieraslihahoukuttaa
10.11.2020 |

Kiinnostaa tietää että miten muilla, kun itsellä on sellainen taipumus, että käyn tilaisuuden tullen vieraissa, jos tiedän 100 varmasti, että kiinni ei jää. Jotekin se tuntuu ihan luonnolliselta, että en näe siinä mitään pahaa, jos toinen ei tiedä, niin ei se silloin loukkaa ketään. Olenkin sanonut vaimolle, että jos vieraissa käy, niin se on sitten pidettävä omana tietona myös minulta.

Miten on menetkö vieraisiin jos tilaisuus tulee? Ikä? Sukupuoli

M41

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä.

En pelaa varattujen kanssa.

Ja en siedä mitään vilunkia suhteessa.

Olen äärimmäisen luotettava ja se on lähtökohta parisuhteessa. Kaikki muu rakentuu sen päälle.

Vierailija
42/90 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyn. Vaimokin on pettänyt ja jäi kiinni. Löytyi whatsappviestit puhelimesta. En pettänyt ennenkuin vaimo jäi kiinni. Nyt petän työmatkoilla ja vapaa-aikana aina kun mahdollista. Käyn myös maksullisissa. Seksi vaimon kanssa tylsää. En usko, että vaimo nauttii avioseksistä, on sen verran huono näyttelijä. Feikkaa orgasminkin usein olen huomannut. Vaimolla myös löysä pillu synnytysten jälkeen. Tuntuu paremmalta muiden kanssa. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja asuntolaina niin en aio erota. Maksullistenkin kanssa on enemmän tunnetta ja nautin estoitta. Vaimo on aika estoinen. Pihtaa ja käyttää seksiä vallanvälineenä suhteessa tai luulee käyttävänsä. En välitä. Nussin vaimoa ilman tunteita. 

Olen itse samassa tilanteessa. En käy maksullisissa. Ehkä siksi, että täällä pienellä paikkakunnalla pohjoisessa sellaisia ei ole. Työpaikkaromanssi minulla on. Aion erota kunhan lapset kasvavat.

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt, nykyään ei vaan enää jaksa.

Vierailija
44/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt, nykyään ei vaan enää jaksa.

Melko väsynyt mies. Taitaa ulkonäkö suojella.

Vierailija
45/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käynti tasoittaa kohtuu hyvin vaimoon verrattuna suuremmat seksihalut. Eivät soittele perään ja saa samalla koettua ne fantasiat ja fetissit joita ei vaimolle kehtaa ehdottaa.

Vierailija
46/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän miestäni. Tilaisuus tuli toisen lapsen synnyttyä. Töihin palattuani työkaverin kanssa suhde joka on jatkunut satunnaisen seksin merkeissä jo vuosia. Oma mies ei ole koskaan sytyttänyt. Hän on hyvä isä kolmelle lapsellemme. 

Vierailija
47/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmas lapsi miehelle vai rakastajalle?!

Vierailija
48/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petän miestäni. Tilaisuus tuli toisen lapsen synnyttyä. Töihin palattuani työkaverin kanssa suhde joka on jatkunut satunnaisen seksin merkeissä jo vuosia. Oma mies ei ole koskaan sytyttänyt. Hän on hyvä isä kolmelle lapsellemme. 

Teit kolme lasta kuitenkin. Ok. Tiedän kuinka teitä naisia kohtelen vastaisuudessa.

Vierailija
49/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kolmas lapsi miehelle vai rakastajalle?!

Onko sillä väliä. Jättäisin tuollaisen ämmän ja unohtaisin lapset.

Vierailija
50/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pettää heti uutta naista kun tilaisuus tulee. Tämä palsta on vahvistanut käsitykseni, että kaikki panevat muita.

Vierailija
51/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kyllä välillä antautunut vieteilleni, jos tilanne on ollut otollinen. Ei se kai nyt niin kauhean vaarallista ole, jos jossain reissulla haluaa nauttia seksistä kivan ihmisen kanssa yhdessä. Ei se ainakaan minun tapauksessa olen puolisoltani pois ja sallin saman nautinnon hänellekin jos haluaa.

N44

Eihän tuo ole mitään pettämistä. Ihan ok, jos on lupa jota molemmat käyttää.

Vierailija
52/90 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan vain jos erotilanne on jo käynnistymässä muutenkin.

Vierailija
53/90 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olin pettämättä, vaikka tilaisuuksia oli. Mutta kun oman liiton vuode on alkanut kylmetä, niin käyn silloin tällöin 20v nuoremmalla naisella toteuttamassa itseäni.

Häneltä kuulen ne kolme sanaa, jotka saavat padotut tunteet purkautumaan: Voisitko laueta peppuuni?

Vierailija
54/90 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petän. Vuosia kestänyt salasuhde, koska en voi oikeasti sietää aviomiestäni. Naimisissa ollaan oltu jo 15 vuotta. Tyypillinen kulissiliitto jossa molemmat jumissa. Luulen mieheni pettävän myös. Avioseksiä meillä on, en uskalla siitä kieltäytyä, ettei epäilys herää. Mistään ei oikein puhuta. Kaikki vain lakaistaan näkymättömiin. Ikää molemmilla jo sen verran ja nuorin lapsi kuitenkin suht pieni, että en usko avioeron auttavan. Eikä siihen olisi taloudellisesti mahdollisuuttakaan. Ehkä sitten eläkkeellä.

Vierailija
55/90 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti maksullisissa. En jaksaisi olla avioliitossa muuten. Kotona lapsia ja masentunut vaimo. Vaimon kanssa on seksiä, vaikka oikeasti tuntuu, että vaimoa ei juuri kiinnosta muuten kuin velvollisuudesta tai sitten käyttääkseen seksiä vallan välineenä suhteessa. Vaimo on pettänyt ja jäänyt siitä kiinni. Suhde vaimon kanssa on todella huono. En tiedä onko kohdallani kyse pettämisestä. Pettäessä kun pettää luottamuksen. Luottamus välillämme rikkoontui peruuttamattomasti vaimon jäätyä kiinni vuosia sitten. Sitä ennen en ollut käynyt vieraissa tai maksullisissa koskaan. Olin uskollinen aviomies ja perheenisä.

Vierailija
56/90 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kyllä välillä antautunut vieteilleni, jos tilanne on ollut otollinen. Ei se kai nyt niin kauhean vaarallista ole, jos jossain reissulla haluaa nauttia seksistä kivan ihmisen kanssa yhdessä. Ei se ainakaan minun tapauksessa olen puolisoltani pois ja sallin saman nautinnon hänellekin jos haluaa.

N44

Eihän tuo ole mitään pettämistä. Ihan ok, jos on lupa jota molemmat käyttää.

Edellyttää tietysti että se lupa on ääneen kerrottu ja yhdessä sovittu. Valitettavasti on niitäkin jotka vain oikeuttavat omat toimensa sillä, että eivät suuttuisi jos kumppanikin joskus kävisi vieraissa.

Vierailija
57/90 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä. Käyn vaimon luvalla vieraissa.

Vierailija
58/90 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyn. Vaimokin on pettänyt ja jäi kiinni. Löytyi whatsappviestit puhelimesta. En pettänyt ennenkuin vaimo jäi kiinni. Nyt petän työmatkoilla ja vapaa-aikana aina kun mahdollista. Käyn myös maksullisissa. Seksi vaimon kanssa tylsää. En usko, että vaimo nauttii avioseksistä, on sen verran huono näyttelijä. Feikkaa orgasminkin usein olen huomannut. Vaimolla myös löysä pillu synnytysten jälkeen. Tuntuu paremmalta muiden kanssa. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja asuntolaina niin en aio erota. Maksullistenkin kanssa on enemmän tunnetta ja nautin estoitta. Vaimo on aika estoinen. Pihtaa ja käyttää seksiä vallanvälineenä suhteessa tai luulee käyttävänsä. En välitä. Nussin vaimoa ilman tunteita. 

Olen itse samassa tilanteessa. En käy maksullisissa. Ehkä siksi, että täällä pienellä paikkakunnalla pohjoisessa sellaisia ei ole. Työpaikkaromanssi minulla on. Aion erota kunhan lapset kasvavat.

M34

Minä myös. Ei täälläkään maksullisia ole. Eikä romansseja. Joskus käyn tallinnassa maksullisissa risteilyllä. Vaimoa ei kiinnosta lähteä mukaan ja hyvä niin.

Vierailija
59/90 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä petän. Vuosia kestänyt salasuhde, koska en voi oikeasti sietää aviomiestäni. Naimisissa ollaan oltu jo 15 vuotta. Tyypillinen kulissiliitto jossa molemmat jumissa. Luulen mieheni pettävän myös. Avioseksiä meillä on, en uskalla siitä kieltäytyä, ettei epäilys herää. Mistään ei oikein puhuta. Kaikki vain lakaistaan näkymättömiin. Ikää molemmilla jo sen verran ja nuorin lapsi kuitenkin suht pieni, että en usko avioeron auttavan. Eikä siihen olisi taloudellisesti mahdollisuuttakaan. Ehkä sitten eläkkeellä.

Oletkohan vaimoni? Kuulostaa niin tutulta. Jos olet niin kyllä käyn vieraissa minäkin. Aion erota sinusta kunhan nuorimmaisemme on toisella kymmenellä. Siinähän jäät taloutesi kanssa.

Vierailija
60/90 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni pettämisestä,  ja sitten minä petin myös. Mutta se jäi siihen, onneksi, sillä meillä on tosi rakkaus ja ihanaa seksiä ja kaikki hyvin...tosin nuo tapahtumat ovat kummankin mielissä ja se nakertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi