Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petätkö tilaisuuden tullen

Vieraslihahoukuttaa
10.11.2020 |

Kiinnostaa tietää että miten muilla, kun itsellä on sellainen taipumus, että käyn tilaisuuden tullen vieraissa, jos tiedän 100 varmasti, että kiinni ei jää. Jotekin se tuntuu ihan luonnolliselta, että en näe siinä mitään pahaa, jos toinen ei tiedä, niin ei se silloin loukkaa ketään. Olenkin sanonut vaimolle, että jos vieraissa käy, niin se on sitten pidettävä omana tietona myös minulta.

Miten on menetkö vieraisiin jos tilaisuus tulee? Ikä? Sukupuoli

M41

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, alle 30 v, aviossa, lapsia. Olen kyllä käynyt miehen luvalla vieraissa, samoin mies. Miehillä tuntuu sitoutumattomaan seksiin olevan vähemmän vientiä, joten luvat loppui ja alkoi mustasukkaiseksi. Nyt käyn vieraissa siis hyvin harvoin kun olen aika varma, etten kiinni jää. Mies antaa onneksi epäilystensä olla jos jotain minusta lukee. Antaisi varmaan hyvinkin anteeksi, muttei tahdo tietää. Meillä on sellainen suhde, että kyllä hän naamasta sen jo näkee jos jotain on meneillään vaikken itsekään olisi vielä päätöstä tehnyt. Lisäksi seksivapauksia rajoittaa vieraiden miesten tunne-elämä ja sekaantuminen elämääni, joten läheskään joka tilaisuuteen ei tule tartuttua.

Vierailija
2/90 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy nykyään enää.

M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai petän. Naiset pettävät niin minäkin teen samaa.

Vierailija
4/90 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt tuskin tekisin niin edes "tilaisuuden tullen" 🤔 Mies - 25V

Vierailija
5/90 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pettänyt tuskin tekisin niin edes "tilaisuuden tullen" 🤔 Mies - 25V

Voi kuule, petät kyllä vielä..

Vierailija
6/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla petän jos vaan mahdollisuus tulee. Kotona kun ei juuri saa.

m44

Vierailija
7/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuksia on ollut paljon, mutta omistan selkärangan. Pysyn uskollisena rakastamalleni naiselle, vaikka kuinka tekisi mieli seikkailla. Pettäminen on pahinta mitä parisuhteessa voi tehdä.

Vierailija
8/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi ollut mahdollisuuksia, mutta ei kiinnosta satuttaa toista. En antaisi anteeksi jos pettäisi minua, joten en hyväksy sitä itseltänikään.

N36

Vierailija
9/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä olisi tilaisuus ollut, mutta olen ylpeä siitä etten sitten kuitenkaan... Mies -49

Vierailija
10/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin! Vieraissa käynti tuomitaan nuorempana tosi jyrkästi ja vanhempana siitä tulee enempi normaalia elämää. Huomaat kyllä +-40 iässä, että vieraissa käyntiä tapahtuu ympärillä tosi paljon ja siihen kyllä itsekin lipsahtaa helposti. Moni asia muuttuu matkan varrella.

Kiihkeimmässä iässä oleva +-40 nainenkin kun miettii samalla tavalla, niin helposti käy lipsahdus, joista minulla on vain positiivisia kokokemuksia. Oma tuntuu sen jälkeen aika hyvälle ja turvalliselle.

Ainakin itsellä on nykyisin vientiä ihan eri tavalla kuin 10v sitten.

M41

Vierailija
11/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin! Vieraissa käynti tuomitaan nuorempana tosi jyrkästi ja vanhempana siitä tulee enempi normaalia elämää. Huomaat kyllä +-40 iässä, että vieraissa käyntiä tapahtuu ympärillä tosi paljon ja siihen kyllä itsekin lipsahtaa helposti. Moni asia muuttuu matkan varrella.

Kiihkeimmässä iässä oleva +-40 nainenkin kun miettii samalla tavalla, niin helposti käy lipsahdus, joista minulla on vain positiivisia kokokemuksia. Oma tuntuu sen jälkeen aika hyvälle ja turvalliselle.

Ainakin itsellä on nykyisin vientiä ihan eri tavalla kuin 10v sitten.

M41

Anteeksi, mutta vaikka sinä oletkin selkärangaton pettäjä, ei se tarkoita että me kaikki oltaisiin. Joten äläpäs yleistä ja lokaa meitä kaikkia.

-Uskollinen mies 42

Vierailija
12/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kyllä välillä antautunut vieteilleni, jos tilanne on ollut otollinen. Ei se kai nyt niin kauhean vaarallista ole, jos jossain reissulla haluaa nauttia seksistä kivan ihmisen kanssa yhdessä. Ei se ainakaan minun tapauksessa olen puolisoltani pois ja sallin saman nautinnon hänellekin jos haluaa.

N44

Vierailija
13/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi pettänyt kertaakaan. Eipä ole ollut tarvettakaan kun monipuolista seksiä saa niin paljon, kuin vain jaksaa ja haluaa.

M43

Vierailija
14/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä vaikka tulisi mikä tilaisuus ja onhan niitä ollutkin. N38

Vierailija
15/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Tarpeeksi lettuja on tullu vuosien varrella nähtyä/koettua.

Vierailija
16/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Vierailija
17/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn vastustamaan kiusauksia... paitsi maitotisua. Se vaan saa unohtamaan kaiken muun...

Vierailija
18/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei sovi meikäläisen arvomaailmalle moinen. Kyllä mies sen verran aina kyrpäänsä hallitsee ettei vääriin paikkoihin sitä työnnä

Vierailija
19/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kulttuurikulli eii joka pillussa vatvo.

Vierailija
20/90 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jokaiseen mutta muutamiin kyllä ja varmaan niin käy jatkossakin kun sopivasti kohdalle sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi