Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokon vaatteet

Vierailija
04.03.2014 |

Myydäänkö Vuokkoa vain Vuokon liikkeessä Helsingissä? Ilmeisesti ei löydy mitään sivustoa, mistä selailla Vuokon malleja?

Onko kellään palstailijoista Vuokon vaatteita? Kerro kokemuksia!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Vuokon villakangastakki, tykkään kyllä. Villakangas on tiivistä eli lämmittää oikeasti vaikka siinä ei ole vuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:43"]

Mulla on Vuokon villakangastakki, tykkään kyllä. Villakangas on tiivistä eli lämmittää oikeasti vaikka siinä ei ole vuoria.

[/quote]

Tohdinko udella hintaa? Mulla ei ole oikein kuvaa, millaisissa hinnoissa Vuokon vaatteet on.

Ap

Vierailija
4/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vuokko vielä Espalla? En muista nähneeni viimeksi Helsingissä käydessäni.

Vierailija
5/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:44"]

Onko Vuokko vielä Espalla? En muista nähneeni viimeksi Helsingissä käydessäni.

[/quote]

Googlaamisen perusteella ei ole enää Espalla, muttei toisaalta jäänyt mieleen, missä liike sijaitsee. En asu enää Helsingissä, joten ei ole osunut silmään.

Ap

Vierailija
6/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt Vuokon vaatteisiin muualla kuin siinä Helsingin liikkeessä. Mulla on pari vaatetta ja ovat tosi laadukkaan oloisia, kestäviä. Trikoomekko on jo useamman vuoden vanha, jatkuvassa aktiivikäytössä ja edelleen ihan siistin näköinen.

Vuokolla saisi tosiaan olla nettisivut josta näkisi mallit!

Vierailija
7/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.yelp.fi/biz/vuokko-helsinki-3

Näköjään onkin Korkeavuorenkadulla.

Vierailija
8/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just Imagessa oli juttua Suomessa valmistetuista vaatteista ja siinä mainittiin Vuokko, jonka olin kokonaan unohtanut. Pitää yrittää jollain Hgin reissulla käydä katsomassa.

Seiska, viitsisitkö kertoa, minkä hintaisia nuo vaatteesi suunnilleen olivat?

Ap

Vierailija
9/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaatteet muutama vuosi sitten joten en kyllä muista hintoja kovin tarkkaan. :/ Marimekkoa jonkin verran kalliimpia (?) saattoivat olla, sellainen muistikuva mulla on. Ei kovin paljon kuitenkaan kun kerran kerran Vuokkoja olen itselleni ostanut. :) En yleensä "törsää" vaatteisiin enkä juuri koskaan osta Marimekon hintaluokkaa kalliimpaa.

Vierailija
10/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis seiska. :)

Vierailija
11/22 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:44"][quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:43"]

[/quote]

Tohdinko udella hintaa? Mulla ei ole oikein kuvaa, millaisissa hinnoissa Vuokon vaatteet on.

Ap

[/quote]

Mulle se oli ilmainen, sain sukulaiselta :) en osaa yhtään sanoa niiden hintatasosta.

Vierailija
12/22 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi mekko, sellainen hauska iso pallonmallinen, en nyt millään saa päähäni mikä sen nimi on mutta sitä on valmistettu pitkään eri kuoseilla. Olen tykännyt vaikken kyllä kovin montaa kertaa ole tuota mekkoa käyttänyt mutta on just sellainen vaate, että sitä voi käyttää hyvin varmaan loppuiän.

Hinnaltaan oli muistaakseni aika kallis muttei mahdoton.

Vierailija
13/22 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokon vaatteet oli takavuosina tosi hyvänlaatuisia, mutta voi olla, että niihinkin on iskenyt sama inflaatio kuin muuhunkin tuotantoon. 

Vuokon ongelma on kuitenkin siinä, että se on kovin graafista. Graafinen tarkoittaa sitä, että se näytä aivan hiivatin hyvältä kuvassa tai parikymmentä kiloa alipainoisen henkilön tai nuken päällä, mutta kun sen vetää päälleen nainen, jonka bmi on kahdenkymmenen paikkeilla, se näyttää 1980-lukuisen naispastorin univormulta. Jos bmi on kahtakymmentä korkeampi, alkaa näyttää jenkkikaapilta. Mä olen siis ollut kaikkia noita kokoja, katsonut peiliin ja todennut, että "ei". 

Mukaviahan ne kyllä ovat.

Vierailija
14/22 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tää joku Paavon lanseeraama mallisto tulevia pressanvaaleja silmällä pitäen?

Vierailija
15/22 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 05:26"]

Siis onko tää joku Paavon lanseeraama mallisto tulevia pressanvaaleja silmällä pitäen?

[/quote]

Kyllä. Viimeistään vuoden sisällä Väyrynen alkaa pitää myös muotiblogia. Se kun on  nyt niin trendikästä ja vetoaa nuoriin äänestäjiin.

Vierailija
16/22 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen kiinnostunut Vuokon vaatteista.

Omistan kesätakin,mustan ,pitkän ulsterin. Kaikkein tykätyin on minulla kesämekko,jossa mustalla pohjalla valkoisia palloja.

Millaisia mekkoja teillä on tällä hetkellä saatavana?

Oulusta kyselee Kyllikki

Vierailija
17/22 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vuokko vielä olemassa? :o Ihan totta, en tiennyt... nyt hävettää. Vintage-Vuokoista tykkään kyllä, ovat tosin kirppiksellä huimissa hinnoissa.

Vierailija
18/22 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti. .. :D näköjään aika moni luulee tätä palstaa joksikin yritysten kysely- tai ilmoittautumissivustoksi! Vasta vähän aikaa sitten porukka innokkaana ilmoittautui ilmaiselle illalliselle.

Vierailija
19/22 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Vuokon talvitakki. Aivan ihana, lämmin ja kevyt kuin mikä ja sopii kaikkien vaatteiden kanssa (väri). On liian lyhyt joidenkin mekkojen kanssa.

Vierailija
20/22 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minä olen hankkinut pitkän villalangas takin ja hihattoman puuvilla musta- valko pallo-

kuvioisen mekon Oulusta kymmeniä vuosia sitten.

Tykkään tosi paljon niistä edelleen!

Takkiani olen muokkauttanut uuteen kuosiin ja samalla olen teetättänyt hupun takkiini.

Olen aikeissa soittaa sinne Vuokon liikkeeseen Helsinkiin koska meillä Oulussa ei aikoihin ole ollutVuokon liikettä.

Vaikka Vuokon vaatteet ova kalliita niin mielestäni ne tulevat ajan saatossa halvemmaksi.,koska ne ovat ajattomia eivätkä muutu käytössä.

Kestävät kymmeniä vuosia❤️

Tyytyväinen Vuokko asujen käyttäjä Kyllikki Väyrynen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi