Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottaisitko tällaiseen sukupuoliarvioon?

Vierailija
04.03.2014 |

Raskausviikolla 17 käväisin itsensä Brunon ultrassa, hänen mukaansa poika on tulossa. Samaten rakenneultrassa ennustettiin poikaa. 

Mua vaan vaivaa, kun tuo toinen ultraaja näytti kuvaa alhaalta ja sanoi että näettekö, kumpi ois tulossa – siinä näkyi vain kaksi pikku palloa, jotka ois voineet olla kivekset tai turvonneet häpyhuulet, kummat vain. Pippeliä en missään vaiheessa ole nähnyt. 

Koko ajan kyllä pojalle olen tavaroita katsellut ja esim. nimeä miettinyt, mutta kuullut sen verran paljon juttuja vääristä ennusteista, että en oikein tiedä :D. 

Onneksi tämäkin arvoitus selviää aikanaan! 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäksi Brunon ultrassa vauvalla oli jalat koko ajan jalkovälin edessä, siis sen verran mitä 4d-ultraa käytettiin päällä. Varmaankin katsoi tavallisella ultralla sen sukupuolen, mutta ehkä kun itse en ole kunnolla niitä vehkeitä nähnyt, niin on epäilevä olo. 

Nyt siis jo rv 29

Vierailija
2/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Bruno? Viikolla 17 ei kyllä näy kovin hyvin vielä. Meillä oli poika ja selvä pippeli ultrassa 22 viikolla. Häpyhuulet näyttää just parilta pallukalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno on Femedan kuuluisa ultraaja, joka tuntuu olevan keskustelupalstojen suurin guru :D. Mietin vaan että miten jo viikolla 17 voi olla niin varma sukupuolesta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän