Naisen pahin painajainen taitaa olla se
kun jos hänestäkin tulee sellainen ryppyinen, kankea, riipputissinen, harmaakarvainen ja roikkurömpsäinen mummo, joka vanhenevilla voimillaan yrittää vielä pitää alapäänkin siisteyttä yllä nuorempien naisten katsoessa halveksien ja kauhistuneena uimahallin pesuhuoneessa.
Ihan oikeesti mua joskus inhottaa naisten armottomuus toisiaan kohtaan. Se tuntuu olevan jotenkin pahasti sisäsyntyistä ....
Kommentit (6)
Mun mielestä muiden haukkuminen kertoo pelkästään siitä, että haukkuja ihminen on onneton.
Naisten armottomuudelle toisiaan kohtaan vetää vertoja vain miesten armottomuus vanhenevaa naista kohtaan.
Jos et nyt kuitenkaan yleistäisi kaikkiin naisiin joidenkin yksittäisten kirjoittelijoiden mielenmaisemaa.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:50"]
Jos et nyt kuitenkaan yleistäisi kaikkiin naisiin joidenkin yksittäisten kirjoittelijoiden mielenmaisemaa.
[/quote]Toivottavasti tämä oli vain yksittäinen tapaus. Tämä kirjoittaja siis.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:50"]Jos et nyt kuitenkaan yleistäisi kaikkiin naisiin joidenkin yksittäisten kirjoittelijoiden mielenmaisemaa.
[/quote]
Minusta tuo ei ollut yleistys kun lauseessa luki sana "Taitaa"
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 13:50"]Jos et nyt kuitenkaan yleistäisi kaikkiin naisiin joidenkin yksittäisten kirjoittelijoiden mielenmaisemaa.
[/quote]
Minusta tuo ei ollut yleistys kun lauseessa luki sana "Taitaa"
[/quote]
Mites toi "Ihan oikeesti mua joskus inhottaa naisten armottomuus toisiaan kohtaan. Se tuntuu olevan jotenkin pahasti sisäsyntyistä ...." Ei yleistämistä?