Raju vatsatauti aikuisena, tämä on kamalaa
Heräsin yöllä siihen, että oksensin. Seinään, sänkyyn, sängyn viereen, kaikki petivaatteet oksennuksessa petauspatjaa myöten. Nyt olen oksentanut parin tunnin välein sappinestettä koko aamun, mikään ei pysy sisällä. Tää on ihan hirveetä, onko kellään mitään vinkkejä mikä voisi olla? Ja auttaako tähän mikään? Tärisyttää ja huimaa, ihan kamala olo.
Kommentit (24)
Mulla on ollut viimeiset 2 kk tuollaista kuin ap kuvaili... Ja olen "vain" raskaana... :/
Itsellä nyt tilanne että mahaa polttelee ja refluksia löytyy taustalta eli maha oireilee herkästi. Koittanut mehukeittoa ja mustikkakeittoa juoda mutta nekin oksensin ja piimä rauhoittaa mahaa normaalisti mutta nyt oksensin senkin
Pahin on ollut useita päiviä kestänyt vatsatauti. Kertaakaan en oksentanut, mutta vessassa piti istua lähes kokoajan. 15-45 minuutin välein, myös öisin. En juuri nukkunut. Mieluummin olisin oksentanut, olisi voinut pysyä sängyssä ämpärin kanssa. Jouduin lopulta sairaalaan. Paino putosi useita kiloja ja olen muutenkin kevyt. Joku ruokamyrkytys, ainakaan kukaan muu perheestä ei sairastunut.
Tiedän, kahdet pikkuhousut menivät kaksinkertaiseen muovipussiin ja roskiin viime kerralla...