Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin huonot tuotteet

Vierailija
10.11.2020 |

Käyn usein Lidlissä ja siellä on paljon hyviä tuotteita, mutta muutamia huonoja, listataan niitä tähän. Aloitan:

Kolmioleivät kauheita.

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hedelmät raakoja ostohetkellä, kun viikon niitä kypsyttelet on sinulla valmiina kulhollinen raakaa ja mätää.

Nämä W-jotain siivousaineet. Haisevat kauhealle eivätkä putsaa kunnolla.

Rullajätepussit. Pelkällä katseella saat ne rikki.

Pakasteseitä en enää sieltä osta. En halua asuntooni kusisen miestenvessan tuoksua.

Muuten ollut suht tyytyväinen.

Vierailija
82/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien-shampoo mulle täysin sopimaton, päänahka kutiaa aivan hulluna siitä. Teen muuten paljon ostoksia Lidlissä, mutta kosmetiikka saa jäädä hyllylle siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes uskalla ajatella, missä ne vaatteet on tehty ja mitä kemikaaleja niiden valmistuksessa on käytetty. Niitähän ei siis testata mitenkään, ennen kuin ne laitetaan myyntiin. Vedetään vain takaisin, jos asiakkaat sairastuu.

Tää ajattelutapa on kyllä jännä.

Lidl on saksalainen kauppa. Saksa on kaupan alalla ja monessa muussakin asiassa Suomea pikkuisen edellä.

Aattelit että ne vaan tekevät roskaa ilman sen kummempaa ajattelua?

En ole koskaan kuullut että vaatteita olisi vedetty takaisin.

Siellä on tosi hyviä farkkuja esim.

Vierailija
84/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruoat ovat jotain järkyttävää mössöä nykyään. Lihajalosteista osa on vielä laatua, mutta toisissa proteiinista suurin osa on oikeasti soijaa tai maissia. Alkoholijuomat on pilattu, valmistajat vaihtuneet, vaikka etiketit talon omistamilla tuotemerkeillä pysyneet samana. Kymmenen vuotta sitten vielä vannoin Lidlin oluiden nimiin. Silloin tuotemerkit olivat samoja, mutta maku oli paljon parempi ja hinta alempi.

Sanotaan nyt sitten jotain hyvääkin. Maitotuotteet.

Vierailija
85/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin Lidlin valmiista sianlihatuotteista maistuvat ihan karjulle tai vastaavalle. Mikään suomalainen liha ei maistu siltä.

Vierailija
86/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sellaiset paahtoleivät joissa on täyte, laitetaan leivänpaahtimeen. Pahvipaketti, täyte oli joku kinkkujuusto. ”Leipä” oli niin teollista pahvia etten tajua miten on mennyt läpi elintarvikkeena. Sain vuorokauden mittaisem masennuksen kyseisestä tuotteesta.

Kaikki paahtoleivät maistuvat "teollisilta", koska ne OVAT teollisia. Ei mun paahtimeen mahdu samaan "reikään" 2 paahtista välissä jotain, tai noi Lillin siivut on tosi ohuita. Ja siis välissä juustoa? Vain Porvoossa se ei sula/valu paahtimeen, tai ei ymmärretä, että ne tyrkätään mikroon, jos lämmintä leipää halutaan?

Vähemmästäkin Porvoossa  masennutaan ;-)

Vierailija
87/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet ovat niin korkeissa pulloissa, että eivät sovi minun siivouskomerooni, muutan ostaisin.

Pakastekasvissekoitukset eivät ole oikein makuuni, keittojuurekset toki menee.

Hedelmiä ja juureksia on yleensä hyvä valikoima. Perusvaatteita ostin työttömänä ollesani ja tuunasin sitten vähän itse, niin ihan hyvin pukeutuneelta näytin halvoilla ostoksillakin.

Ostaisin olo-ja alusvaatteita vieläkin, mutta kokoja on yleensä jäljellä vain hirmu pientä ja hirmu isoo.

Harvoin käyn nykyisin Lidlissä, mutta kyllä aika täysi kärry tavaraa silloin on, kasviksia, kotimaisia lihoja, ulkomaisin kampanjaherkkuja, pähkinöitä jne.

Vierailija
88/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cienin BB-voide ei kyllä peitä yhtään mitään, ja sen käytön jälkeen ihoni hilseili kolme päivää. 

Lidlin vessapaperista saan aina hiivan, on testattu kaikki laadut. 

Se sun hiivasi tulee kyllä jostain ihan muualta kuin vessapaperista. Suosittelen käyntiä gynekologilla.

Terveisin lääkäri

Vierailija
89/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista merkkiä, mutta en uskalla enää Lidlistä ostaa jäätelöä, joka ei ole tuttua merkkiä. Miten voikaan jäätelö olla pahaa! Ja oli vielä joku perusmaku kyseessä.

Vierailija
90/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haukkui huulirasvan?! Se vihreässä putkilossa ollut on parasta mitä olen vuosiin ostanut. Viimeksi huomasin ettei sitä enää ollut myynnissä. :(

Vierailija
91/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopiste on tosiaan vain paistoa, se ei ole mikään leipomo, koska valmiit pakastetuotteet tulevat jopa vuoden jäädytettynä ja tehtynä halvimmista teollisuusmössöistä. Sama on nykyään totta useimpien suomalaistenkin kauppojen kanssa.

Vierailija
92/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ostin huulirasvan sinisessä purkissa. Olin käyttänyt sitä useasti päivän mittaan treffaillessani ekoja kertoja miestäni, ja jopa kohtasin sattumalta heidän perheeseensä ensimmäistä kertaa.

Kun lähdin kotiini ja vilkaisin autossa peiliin, niin huuleni olivat valkoisen tahnan peitossa... Huulirasva ei ollut imeytynyt ja jotenkin kokkaroitunut kuiviin huuliini. Nolotti.

Ei koskaan enää Lidlin huulirasvaa!

Vierailija
93/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl oli joskus hyvä. Toivottavasti kuolee pois.

Vierailija
94/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmisruoat ovat jotain järkyttävää mössöä nykyään. Lihajalosteista osa on vielä laatua, mutta toisissa proteiinista suurin osa on oikeasti soijaa tai maissia. Alkoholijuomat on pilattu, valmistajat vaihtuneet, vaikka etiketit talon omistamilla tuotemerkeillä pysyneet samana. Kymmenen vuotta sitten vielä vannoin Lidlin oluiden nimiin. Silloin tuotemerkit olivat samoja, mutta maku oli paljon parempi ja hinta alempi.

Sanotaan nyt sitten jotain hyvääkin. Maitotuotteet.

Lähes kaikki, mitä myydään. Paitsi Kartanon tuotteet, mutta niitä ei Lillissä myydä.

Lillin olut oli joskus halvinta, ei enää, mutta kyllä sekin alas menee

Vierailija
95/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pettynyt niihin halvimpiin maistamattomiin lirujogurtteihin. Ne ovat pahoja, niin kuin myös Milbonan raejuusto. (”Pohjolan meijerin” on OK, epäilen Valiota todelliseksi valmistajaksi.) Yleisesti ottaen olen tyytyväinen Lidlin hinta-laatusuhteeseen. Sieltä löytyy esim. edullista suklaata ilman palmuöljyä, hyvää hummusta ym. No, kyllä te tiedätte.

Vierailija
96/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistopiste on tosiaan vain paistoa, se ei ole mikään leipomo, koska valmiit pakastetuotteet tulevat jopa vuoden jäädytettynä ja tehtynä halvimmista teollisuusmössöistä. Sama on nykyään totta useimpien suomalaistenkin kauppojen kanssa.

Vehnäsämpylät sisältä puoliraakoja, voi nyppiä yli puolet pois, jäljelle jää vain kuoret. Puoliraa'asta sisustasta voi pyöritellä taikinapalloja. Eli paistolämpötila/-aika ei kohdallaan .Ohuet rukiiset o.k.

Vierailija
97/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin raejuusto on koostumukseltaan jotenkin outoa, ei sellaista irtonaista vaan enemmänkin liisteriä. Ja maistuu tosi suolaiselta. 

Vierailija
98/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut pettynyt niihin halvimpiin maistamattomiin lirujogurtteihin. Ne ovat pahoja, niin kuin myös Milbonan raejuusto. (”Pohjolan meijerin” on OK, epäilen Valiota todelliseksi valmistajaksi.) Yleisesti ottaen olen tyytyväinen Lidlin hinta-laatusuhteeseen. Sieltä löytyy esim. edullista suklaata ilman palmuöljyä, hyvää hummusta ym. No, kyllä te tiedätte.

Olen täysin eri mieltä. Löytyy hyviä maustamattomia jugurtteja (kokeile Ilonaa) ja se sininen pyöreän purkin raejuusto (en tiedä merkkiä) on parasta, mitä olen Suomessa syönyt. Suklaat eivät ole hyviä verrattuna Fazerin Siniseen tai edes Rainbow'n tummaan suklaaseen.

Vierailija
99/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien meikit ovat laaduttomimpia mitä olen koskaan kokeillut ja pidän monia halpismerkkejä ihan hyvinä.

Vierailija
100/150 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis varmaan tehdä oma ketju S- ja K-ryhmän huonoista tuotteista niin ei tulisi kellekään paha mieli. Kaikissa kaupoissa on hyviä ja huonoja, esim. X-tra on lähes aina huonoa, Pirkka hyvää. Rainbow riippuu tuotteesta.

Mutta X-tra nakit, se perhepakkaus, ovat kaikkein parhaita nakkeja!