Lidlin huonot tuotteet
Käyn usein Lidlissä ja siellä on paljon hyviä tuotteita, mutta muutamia huonoja, listataan niitä tähän. Aloitan:
Kolmioleivät kauheita.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Lihaa sieltä ei uskalla ostaa, on sen verran usein ollut niitä salmonellatapauksia.
FYI, rotukarjan naudan jauheliha ja luomujauheliha tulevat muistaakseni Atrialta. Toki sitähän en tiedä, jos mielestäsi nekin ovat Prisman Atriaa korkeampi salmonellariski. Toivottavasti ulkomaista skeidaa kukaan ei osta - edes koiralleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaa sieltä ei uskalla ostaa, on sen verran usein ollut niitä salmonellatapauksia.
FYI, rotukarjan naudan jauheliha ja luomujauheliha tulevat muistaakseni Atrialta. Toki sitähän en tiedä, jos mielestäsi nekin ovat Prisman Atriaa korkeampi salmonellariski. Toivottavasti ulkomaista skeidaa kukaan ei osta - edes koiralleen.
Lidlin liha on aina jäädytettyä, jos ei ole kotimaista. Eikä se kylmäketju aina pidä kuten luvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cienin BB-voide ei kyllä peitä yhtään mitään, ja sen käytön jälkeen ihoni hilseili kolme päivää.
Lidlin vessapaperista saan aina hiivan, on testattu kaikki laadut.
Se sun hiivasi tulee kyllä jostain ihan muualta kuin vessapaperista. Suosittelen käyntiä gynekologilla.
Terveisin lääkäri[/quoteMikäs puoskari se sinä olet? Hiivasientä on koko ajan kaikkien naisien pimpsuissa ja se kuuluu sinne jos on terve. Hiivasienitulehdus tulee jos pimpsu tulehtuu ja se voi tulehtua jopa menkkasiteistä jos on herkät limakalvot.
Riistakäristys (pakaste) maistui aivan lääkkeelle. Varmaan antibiooteille.
Mulla ärsyyntyy p*rse ihan kaikista vessapapereista, joten en kummastele jos jollain laukeaa hiiva. Vesihuuhtelu olisi useimmille paras. Luonnotonta kaapia paperilla alapää kuivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Cien kosmetiikassa on kauhea haju. Juurkin se lämpösuojasuihke ja niiden kuivashampoo, samoin vartalovoiteet tuoksuvat järkyttävän halvalta.
Jalkavoiteet tuoksuvat ihan ok kyllä.
Käsivoiteet on huonoja, paksuja eivätkä imeydy.
Miksi alapeukut? Onko noiden tuoksu teistä hyvä? Mulla on se pinkki kuivashampoo ja on kyllä karmea lemu, samoin sellainen Anti-age-vartalovoide yök mikä lemu.
Käsivoiteista olen kokeillut kaikkia enkä tykkää mistään. Eivät imeydy.
Mä taas tykkään käsivoiteista tosi paljon. Ainoa joka ei imeydy nopeasti on se SOS käsivoide, mutta sitä käytän kuuriluontoisesti juuri ennen nukkumaanmenoa silloin kun kädet on tosi kuivat. Kädet pehmenee vajaassa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että Lidlissä on kotimaistakin lihaa, mutta Lidlin kylmäketjun aukottomuuteen en luota, ainakaan yhtä paljon kuin nyt vaikka mainitsemasi Prisman. Ei siinä lihan alkuperä paljon auta, jos kylmäketju ei ole aukoton.
Vierailija kirjoitti:
Sinihomejuusto.
Vauvasuu pelästyy maukasta juustoa.
Erehdyin maistamaan niitä lasten pillimehuja. Aivan järkyttävän makeita ja esanssin makuisia.
Ainahan ne makeita ovat, mutta Lidlin x100 makeampia verrattuna muihin.
Hiuslakka haisee jollekin hyttysmyrkylle, en pystynyt käyttämään.
Lidlin tuotteet ovat heikentyneet. Esimerkiksi Suomessa valmistetut einekset ovat pahanmakuisia, en tiedä miksi. Lidlistä ei saa yhtään vahvan makuista juustoa, aiemmin sai tanskalaista Esrom-juustoa.
Aikaisemmin ostin paljonkin ruokaa Lidlistä, mutta en enää. Miksi iso osa Lidlin ruuista msistuu pahalle, oudolle...?
Vierailija kirjoitti:
Lidlin tuotteet ovat heikentyneet. Esimerkiksi Suomessa valmistetut einekset ovat pahanmakuisia, en tiedä miksi. Lidlistä ei saa yhtään vahvan makuista juustoa, aiemmin sai tanskalaista Esrom-juustoa.
Aikaisemmin ostin paljonkin ruokaa Lidlistä, mutta en enää. Miksi iso osa Lidlin ruuista msistuu pahalle, oudolle...?
Einekset ovat pahoja. Peruna on peruna ja oirkkana porkkana joka kaupassa. Tee itse, saat hyvää.
Jätettiin valikoimasta hiljattain hyvät leivänpäällismakkarat. Se 350 gramman vaalea lihaisa pötkö ja ne edulliset paksut meetvurstisiivut, jonka hinta taisi olla loppupuolella jotain 1,28 e.
Ei ole enää ei kumpaakaan.
Karjalanpiirakat. Mitä niissä oikein on, jotain kanelia vai mitä hemmettiä, ihan teennäisen makuisia.
SOS-käsivoide on atooppiselle iholle tosi hyvää. Sopii yövoiteeksi.
Ainoat Lidlin tuotteet,mistä en tykännyt, oli BB-voide (tahmeaa, ei mitään hyvää tehoa) sekä perunasalaatti johon olikin kätketty pekonia sisälle. Ei näkynyt pekoni etiketissä eikä kuvassa. Aivan hirveää.
Olen ostanut Lidlistä lenkkitossuja, kävelykengät (nahkaa), sukkia, lämpötrikoita, puseroita, haudutuspadan (tosi hyvä) ja taikinakulhon (helppo pestä). Tuotteet pääsääntöisesti erittäin hyvälaatuisia!
Lidlin raejuusto on ihan parasta. Vaatteet on hyviä, etenkin urheiluvaatteet.
Ne laaripotut ei ole siistejä. Mistähän saosivat vähän parempia?
Muita ei tarvi edes kuoria.
Lidlin lihapullat! Hirveän suolaisia ja rasvaisia yöks. Lidlissä on huippuhyvä 5€ hajuvesi. Kaikki luulee että se on jotain kallista hienoa. Van eipä oo!
Mulle ei ole tullut huonoja tuotteita vastaan. Ostan Lidlistä vain joitain maustamattomia maitotuotteita ja pähkinöitä. Lihatuotteita ja eineksiä en ole koskaan uskaltanut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätettiin valikoimasta hiljattain hyvät leivänpäällismakkarat. Se 350 gramman vaalea lihaisa pötkö ja ne edulliset paksut meetvurstisiivut, jonka hinta taisi olla loppupuolella jotain 1,28 e.
Ei ole enää ei kumpaakaan.
Näitä olen kaivannut. Lisäksi valikoimista on kadonnut saksalainen lauantai-, jahti- ja balkanmakkarasiivu. Kaipaamaan olen jäänyt myös keväällää poistunutta, lasipullossa ollutta valkosipulikastiketta. Vehnäkorppuja on ikävä sekä uht-pakattuja minisalameita...
Tää tuote ei ollut leipähyllyssä, vaan eineksissä. Se on noin 12cm leveä neliö, jossa kahden ”leipä”siivun sisään on laitettu täyte ja reunat prässätty kiinni. Se siis näyttää etäisesti leipägrillissä tehdyltä. Leipä oli pahvia, täyte mautonta.