Lidlin huonot tuotteet
Käyn usein Lidlissä ja siellä on paljon hyviä tuotteita, mutta muutamia huonoja, listataan niitä tähän. Aloitan:
Kolmioleivät kauheita.
Kommentit (150)
Minä tykkäsin Deli corner-kolmioleivistä ja etenkin siitä loimulohesta. Lasagne ja hampurilaiset olivat pahoja ja roskiin menivät meillä.
Luomuketsupin muutto muovipulloon. Haluan lasipullon takaisin ettei maistu muoville.
Tässä välissä en enää syö ketsuppia minkään kanssa. Jugurtti on saanut korvata ketsupin.
Ne Tabascon tyyliset maustekastikkeet eivät ole hyviä millään tasolla - ainoastaan hetkellinen polte, muttei mitään varsinaista makua.
Tosiaan Cien kosmetiikassa on kauhea haju. Juurkin se lämpösuojasuihke ja niiden kuivashampoo, samoin vartalovoiteet tuoksuvat järkyttävän halvalta.
Jalkavoiteet tuoksuvat ihan ok kyllä.
Käsivoiteet on huonoja, paksuja eivätkä imeydy.
Mies osti joskus työhousut, jotka hajosivat parissa viikossa. Niistä sai kyllä rahat takaisin, ei siinä mitään. Toinen surkeus oli auton lasien pyyhkimiseen tarkoitetut liinat. Aivan järkyttävä sotku, tuulilasi ihan suttuisen harmaa. Lasit piti pyyhkiä toisella aineella sekä paperilla puhtaiksi. Kauhea hinkkaaminen että pääsi siitä haisevasta myrkystä eroon.
Lidl on aivan pullollaan suosikkejani. Mutta myös pari inhokkia:
Aurajuustontapainen sinihomejuusto joka jo mainittu on mautonta kumia.
Majoneesipohjaiset salaatit kemiallisen makuisia.
Kauramaito litkua.
Pakastepizzat törkeän suolaisia.
Kania majoneesit huonoja.
Toi majoneesin laatu varsinkin niitten pitäisi parantaa, sekä sellaisenaan myytävä että salaattien kitkerä pistävä majo.
Omenat maistuvat pesuaineelta.
Ostin käsidesin, haisi kamalalta. Oli siis hajustettu, vaikkei päällä lukenut tästä. Pienellä präntillä löytyi ainesosaluettelosta maininta parfyymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanit on jokin niiden oma lajike, mätänevät kotona kynsiin. Ns. merkkituotteet kestävät paljon paremmin, mitä on muissa kaupoissa.
Kaikki normaalit banaanit on kyllä tasan yhtä ja samaa lajiketta.
Siitä vielä faktaa tälle "Lidlin oma lajike"-väittäjälle.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2b8ecbd5-34d6-4702-b627-971829d95459
Kaikki myytävä "normaali" banaani on cavendish-lajiketta.
Mikä tuon ennenaikaisen mätänemisen sitten aiheuttaa? Kypsyttämö?
Kerran ostin Lidlistä perunoita, joissa oli ihan mullan maku. Syömättä jäivät, samoin koko keitto, johon olin niitä käyttänyt.
Jossain jogurtissa, joka oli isossa litran purkissa - en muista merkkiä - oli ällöttävä esanssin maku, ja yhdessä virolaisessa juustossa maistui pelkkä rasva, ei minkäänlaista juuston makua. Sen koommin ei ole näitäkään tuotteita meille ostettu. Lihaa sieltä ei uskalla ostaa, on sen verran usein ollut niitä salmonellatapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Cien kosmetiikassa on kauhea haju. Juurkin se lämpösuojasuihke ja niiden kuivashampoo, samoin vartalovoiteet tuoksuvat järkyttävän halvalta.
Jalkavoiteet tuoksuvat ihan ok kyllä.
Käsivoiteet on huonoja, paksuja eivätkä imeydy.
Miksi alapeukut? Onko noiden tuoksu teistä hyvä? Mulla on se pinkki kuivashampoo ja on kyllä karmea lemu, samoin sellainen Anti-age-vartalovoide yök mikä lemu.
Käsivoiteista olen kokeillut kaikkia enkä tykkää mistään. Eivät imeydy.
Se Aurajuuston kopio on tosiaan no no mun ostoslistalla, kun yhden kerran erehdyin ostamaan. Ei siis mitään makua!
Pitäis varmaan tehdä oma ketju S- ja K-ryhmän huonoista tuotteista niin ei tulisi kellekään paha mieli. Kaikissa kaupoissa on hyviä ja huonoja, esim. X-tra on lähes aina huonoa, Pirkka hyvää. Rainbow riippuu tuotteesta.
Mustakin Lidlin banaanit maistuu pahemmalta kuin muiden kauppojen! Olen usein ihmetellyt. Ne on suorastaa pahoja.
Cienin BB-voide ei kyllä peitä yhtään mitään, ja sen käytön jälkeen ihoni hilseili kolme päivää.
Lidlin vessapaperista saan aina hiivan, on testattu kaikki laadut.
Huulirasvaa ja dödöä en aio enää ostaa Lidlistä, petyin tuotteisiin.
1.) Ledilamppujen loisteessa viherretyt perunat.
2.) Lattialla pyörivät irtoleipien pakkauspussit. Eivät vain saa näitä lokeroita toimimaan, eli kun ottaa yhden pussin niin viisi liukuu lattialle.
Lidlissä ei ole kunnollista kaffepullaa. No paistopisteen munkit ja ehkä korvapuustitkin just ja just menettelevät, mutta aika surkeita esityksiä nekin ovat. Mitään muuta ei sitten olekaan.
Alapeukut tosiasiasta!