Lidlin huonot tuotteet
Käyn usein Lidlissä ja siellä on paljon hyviä tuotteita, mutta muutamia huonoja, listataan niitä tähän. Aloitan:
Kolmioleivät kauheita.
Kommentit (159)
Smoothiet. Siis ne niiden omat merkit.
Lidlissä pääsääntöisesti hyviä tuotteita. Kaupalla hyvä menekki, joten en oikein usko, näitä väitteitä mädänneistä hedelmistä ym. Enemmän pilaantuneita tai raakoja osuu k-marketin laareista ja pahemmalla hintaa.
Lidlin valikoimissa on tosin huonojakin:
-miesten collagehousut nukkaantuvat ja nyppyyntyvät nopeasti
-joku jäätelö oli outoa
-kaikki lihaeinekset jäävät ostamatta
-paksusiivuiset juustot
-lidlin omat light-limsat
Eniten nyppii, kun tuotteet ovat pääsääntöisesti Lidlin omia tuotemerkkejä, joten koskaan et tiedä niiden alkuperää, koska Lidl ei sitä ilmoita. Esim. oliivit, valmistettu Espanjassa (ei tosin kerro keneltä siellä) ja onko koskaan sama tuottaja, mehukeitto valmistettu Suomessa (marjat EU-maista), pitäisikö olla purkitettu Suomessa?
On siellä paljon hyvääkin, mutta laatu on heikentynyt jatkuvasti. Jos ruokakori lasketaan kaupan omien tuotteiden hintojen mukaan, Lidl ei ole halvin
Vierailija kirjoitti:
Lihaa sieltä ei uskalla ostaa, on sen verran usein ollut niitä salmonellatapauksia.
Milloin siellä on ollut salmonellatapauksia lihoissa? Kerran vedettiin lihatuotteita myynnistä, koska ne sisälsivät hevosenlihaa, vaikka sitä ei ilmoitettu paketissa. Ilmeisesti ihmisille kelpaakin hevosenlihan vain meetvurstia.
Ei niinkään tuote, mutta Lidlin maustevalikoima on aivan onneton.
Lidl myy enään huonoi tuottei
Paistopiste Hamburger oli loistava tuote..
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla näin katkera ruokakaupalle :D
Koska kävin eilen Lidlissä ja pelkkiä eineksiä työnnetty kauppa täyteen. Sitten jauhelihassa on väärä kilohinta tahallaan. Mitä helvettiä tapahtui? Kuka johtaa menoa Helsingistä? 10 vuotta sitten ihan huippulaatua lähes kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään tuote, mutta Lidlin maustevalikoima on aivan onneton.
Juu tuli ostettua sieltä "chiliä" eikä siinä ole yhtään tulisuutta. Laittaneet kuivattua paprikajauhoa. ;D
Olen kaksi edullista muotoonommeltua lakanaa ostanut. Molemmat halvinta mahdollista materiaalia, mitoitus todella nafti ja nukkaantuivat nopeasti. Eipä tule enää ostettua.
Kaikki vaatteet, eihän siellä ole kuin pikkukokoja, nyt "puutarhakengät" tarjouksessa, isoimmat on kokoa 45, eli pienet, yleensä miehillä jalan koko on 47 ja siitä isommaksi, Mietaan Jussilla 51,5.
Vierailija kirjoitti:
Mehukeitot ihan litkuja ja esanssin makuisia.
Niissä, kuten monissa muissakin elintarvikkeissa on muunneltua tärkkelystä joka tekee ruuan aivan järkyttävän pahan makuiseksi.
Tuota muuntelutuotetta on lisätty kaikkien kauppojen moniin tuotteisiin. Esim. Fazerin marjapiirakat, Forssan salaatit, Saarioisten laatikot, monet jäätelöt, pullat, pikkuleivät ja muut elintarvikkeet on pilattu tuolla muunnoksella ja maku on kaikissa KARMEA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulirasvaa ja dödöä en aio enää ostaa Lidlistä, petyin tuotteisiin.
Joo, Cien dödö ei pidä hajua.
Mutta ei sisällä alumiinia!
Pakaste Cevapci-kääryleet on järkyttävän rasvaisia ja pahanmakuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaatteet, eihän siellä ole kuin pikkukokoja, nyt "puutarhakengät" tarjouksessa, isoimmat on kokoa 45, eli pienet, yleensä miehillä jalan koko on 47 ja siitä isommaksi, Mietaan Jussilla 51,5.
Itse ostin juuri todella laadukkaan sinisen takin 20 €:lla, kovasti olen kehuja saanut, Kangas on vahvaa ja sileän ryhdikäs, täynnä kivoja yksityiskohtia. Pesun jälkeenkin yhä vaan sileä ja ryhdikäs
Mikroranskalaiset,jäivät lötköiksi .
Täytä kuraa kun vertaa Finduksen vastaaviin jotka ovat kuin Mäkkärissä tms söisi,rapeita.
Itse käyn paljon Lidlissä ja ostan sieltä usein nimen omaan ruokia sekä kaupan merkin olutta (Nobelaner, Finkbräu) ja radleria. Heviosasto oli Lidlin alkuaikoina ihan komposti, mutta laatu on parantunut paljon viime vuosina. Ongelmana on usein se että joutuu tekemään täydentävät ostokset jossain toisessa kaupassa kun jotkut tuotteet ovat loppu. Vaatteita en ole ostanut sieltä koskaan, mutta työkaluja, kiinnittimiä ja muuta pikkupilpatinta olen ostellut ja olen ollut ihan tyytyväinen.
Erehdyin kerran ostamaan Lidlistä silmienrajauskynän. Epäröin jo ostaessa, eikä voinut kuin nauraa tyhmyydelleni, kun sen laatu oli huonompi kuin kasarilla kaikista halvimman ja surkeimman kajalin. Ihan järkyn huono. Onneksi oli halpa.
Ei ikinä enää Lidlin meikkejä!
LIDL tarjouksessa salmonellaa ja listeriaa.
Viikottain takaisinveto.
Samaa mieltä ompelulangasta. Katkeilee ompelukoneessa. Ei voi käyttää kuin käsin parsiessa jotain. Olisin hakenut sieltä käyttötavaran sisäänostajan paikkaa, mutta vaadittiin saksan kielen taitoa. Tuon ompelulangankin olisin voinut testata itse kotikoneella, ja sanonut, ettei oteta.