Lidlin huonot tuotteet
Käyn usein Lidlissä ja siellä on paljon hyviä tuotteita, mutta muutamia huonoja, listataan niitä tähän. Aloitan:
Kolmioleivät kauheita.
Kommentit (150)
Onko joku siis ihan oikeasti yllättynyt että einesruoat ovat täyttä p*skaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla näin katkera ruokakaupalle :D
Häh? Mitä katkeraa siinä on, jos löytää kaupasta huonojakin tuotteita? Mä ainakin tykkään silti Lidlistä ja hyviä tuotteita on huomattavasti enemmän kuin huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Cien shampoosta olen kahdesti saanut haavan (!) päänahkaan.
Se yksi Cien pesuaine keholle haisi ihan kissankuselle, käyttämättä jäi.
Lidlin kohuttu Beauty Cellular -päivävoide oli aivan kovaa eikä imeytynyt kunnolla. Eipä ole kummoista tuo heidän kosmetiikkansa vaikka monet muuta väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Cien shampoosta olen kahdesti saanut haavan (!) päänahkaan.
Partaveitsen teriä?
Niin, ja silti kaikki runkkarit jonottaa tarjouskamaa joka viikonloppu!
Ne lämpökaapissa olevat hampurilaiset joita on joissakin Lidleissä eivät olleen kovin hyviä.
Kaikki mitä olen ostanut Lidlistä, on ollut hyvää. Tosin leivinpaperit saisivat olla paksumpia, menevät ruttuun taikinan alla kun yrittää vääntää pizzapohjaa. En tosin jaksa valittaa tästäkään, kun pakkaus maksaa vain euron kappale, ja niitä leivinpapereita saa useita kymmeniä yhdessä pakkauksessa. K-kaupan vastaavat maksavat varman tuplasti enemmän ja ovat tuplasti huonompia.
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Banaanit on jokin niiden oma lajike, mätänevät kotona kynsiin. Ns. merkkituotteet kestävät paljon paremmin, mitä on muissa kaupoissa.
Kaikki normaalit banaanit on kyllä tasan yhtä ja samaa lajiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanit on jokin niiden oma lajike, mätänevät kotona kynsiin. Ns. merkkituotteet kestävät paljon paremmin, mitä on muissa kaupoissa.
Kaikki normaalit banaanit on kyllä tasan yhtä ja samaa lajiketta.
Siitä vielä faktaa tälle "Lidlin oma lajike"-väittäjälle.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2b8ecbd5-34d6-4702-b627-971829d95459
Kaikki myytävä "normaali" banaani on cavendish-lajiketta.
Tulin myös sanomaan että meinasin oksentaa kun erehdyin syömään lidlin hampurilaisen.
Tulin myös sanomaan että meinasin oksentaa kun erehdyin syömään lidlin hampurilaisen.
Lidln oman merkkiset tofu, soijamaito ja soijajugurtti kauheeta kuraa verrattuna parempi merkkisiin.
Cien lämpösuojasuihke haisee kamalalta, koko purkki meni yhden käyttökerran jälkeen roskiin kun haju jää niin vahvasti hiuksiin.