Mehän saadaan asuntolaina tänä vuonna maksettua!
Just tajusin!
Kylläpä 15 vuotta meni äkkiä.
Kyllä se tuntui aikoinaan isolta ja raskaalta päätökseltä, päättymättömältä.
Sitähän vois pitää syksyllä tuparit.
N41, Vantaa
Kommentit (6)
=) Tiedän tunteen.
Juhlikaa sitä ihmeessä jotenkin. Me ei kehdattu, kun oltiin alle 30 vuotiaita ja täälläpäin lainattomuudesta kertominen tulkitaan ylpeilyksi ja vittuiluksi.
Menikö teillä 15v vai lyhenikö se kuitenkin kun korot laski jne. Itselläkin parin vuoden päästä maksettu. Minulla 2010 otettu laina 15,5 vuodeksi, mutta kun korot laskeneet niin lyhentynyt nopeammin ja olen myös tehnyt ylimöäräisiä lyhennyksiä. Nopeasti on minulkakin aika mennyt.
ONNEA!
Kiitos! Just tajusin kanssa, että onpa 10-vuotta mennyt äkkiä, mitä olen jo elänyt tätä lainatonta elämää!
Hyvää kevättä ja kesän odotusta!
N38, Raisio.
En varmaan ikinä saa lainaani maksettua, vaan mitäpä siitä. Mulla on lyhennys niin pieni kuin mahdollista. Asun halvemmalla kuin vuokralla asuisi, ja on nätti pysyvä koti. Ihan sama, kuinka kauan tässä menee lainan kanssa naimisissa ollessa. Pääasia että asuminen on kohtuuedullista ja rahaa jää elämiseenkin.
Elän toivossa, että joskus tienaisin paremmin ja saisin maksettua isompia lainaeriä, mutta käytännössä tiedän, että eihän se niin mene. Joten näillä taaplataan.
Ihan kiva hei että pärjäsitte 15v. asuntolainalla. Meillä sitä oli lähdössä yli 20v ja vieläkin on se noin 15v jäljellä (tällä maksusuunnitelmalla) tosin, varmaan muutaman vuoden päästä tulee muutettua kuitenkin (kalliimpaan) joten pomppaa taas "alkuun" eli tuonne 20v paremmalle puolelle.