En panosta lasteni vaatteisiin. Kysyttävää?
Ostan suurimman osan käytettynä, uutena vain jos todella tulee tarve jollekin eikä käytettynä löydy. En ole kiinnostunut merkeistä, väreistä, kuoseista, trendeistä, mallistoista, valmistusvuosista... Lasteni vaatteet ovat puhtaita, siistejä ja tarkoituksenmukaisia, mutta minusta ei ole katastrofi, jos hihansuissa on pientä tahraa tai ulkohousujen reiät on paikattu.
Panostetaan sitten, kun ovat isompia ja vaatteilla alkaa olla oikeasti väliäkin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 00:55"]
Jos kukaan ei osta niitä sateenkaari Moloja tms uutena vaatteena, ei teillä olisi mahdollisuutta ostaa niitä käytettynä.
mä satsaan hyvälaatuisiin ulkovaatteisiin, kun lapset vielä "rypevät mudassa". Sisävaatteisiin en :)
[/quote]
Ei meillä ole käytettyä sateenkaarimoloa, vaan käytetty Remu ja ale-Lassie :)
t. AP
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 23:50"]En minäkään, ei tosin olisi varaakaan. En voi ymmärtää miten joku ostaa yhtä talvea varten 150€ puvun, en raski itsellekään ostaa vaikka se menisi 10 vuotta.
Ostan käytettynä tai 50-70% alesta ja silloinkin Lassieta tai muuta "keskihintaista" korkeintaan.
[/quote]
Vaikka olisi varaakin niin en ostaisi liian kallista. Mitä järkeä? Sehän on vanhemman iloksi se pienen lapsen vaate. Ei pikkulapset ymmärrä että jes, mulla on ticketin haalari!!
Halvemmallakin saa hyvää ja kestävää ja itse mieluummin säästän rahaa jotta voidaan koko perhe yhdessä lähteä matkalle.
Toisekseen on ekologisesti ajateltuna sairasta että lapsella pitää olla aina jotain uutta ja hienoa päällä. Ahnetta.
Minä panostan, mutten rahaa. Kirpputoreilla kiertely on harrastukseni, joten löydän lapselle paljon ihania, just omaa silmääni miellyttäviä vaatteita parilla hassulla eurolla.
Jos kukaan ei osta niitä sateenkaari Moloja tms uutena vaatteena, ei teillä olisi mahdollisuutta ostaa niitä käytettynä.
mä satsaan hyvälaatuisiin ulkovaatteisiin, kun lapset vielä "rypevät mudassa". Sisävaatteisiin en :)