Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nimi tälle palstahullulle?

Vierailija
03.03.2014 |

...joka tulee nyt joka ketjuun jankuttamaan siitä, miten tunnottomia naiset yhdynnöissä ovat. 

Jankuttaa siis siitä, miten joillain naisilla on tunnoton emätin ja ahdistuu siitä kovasti. Haluaa haukkua nämä naiset maan rakoon.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä?

Vierailija
2/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö kirjoittaja vain tuo esille että jotkut naiset nauttivat enemmän yhdynnästä kuin suuseksistä? eikö tämä ole totta? Siis että ihmiset nauttivat eri asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätintti?

Vierailija
4/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

What, vielä se täällä riekkuu?

Vierailija
5/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja haukkuu naisia, jotka tarvitsevat klitoriksen kiihotusta saadakseen orgasmin. Ja mollaa niitä, joilta orgasmi ei pelkän emättimen stimuloinnilla onnistu.

Ihan kuin sillä olisi mitään väliä, millä sen saa. Haukkumisen aloitti hän, sitten ne, jotka eivät saa pelkästä yhdynnästä nautintoa, puolustautuivat.

Vierailija
6/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:33"]

Kirjoittaja haukkuu naisia, jotka tarvitsevat klitoriksen kiihotusta saadakseen orgasmin. Ja mollaa niitä, joilta orgasmi ei pelkän emättimen stimuloinnilla onnistu.

Ihan kuin sillä olisi mitään väliä, millä sen saa. Haukkumisen aloitti hän, sitten ne, jotka eivät saa pelkästä yhdynnästä nautintoa, puolustautuivat.

[/quote]

En ole lukenut kaikkia ketjuja, mutta eikö juju ollut se, että hänelle sanottiin ettei voi nauttia pelkästä emättimeen kohdistuvasta toiminnasta ja sanottiin että kaikki naiset nauttivat enemmän suuseksistä kuin yhdynnästä? Ei hän ainakaan lukemissani ketjuissa haukkunut naisia jotka nauttiva klitoriksen hyväilystä.

Vierailija
7/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tälläinen ketju. Mua kyllä haukuttiin, en ole haukkunut ketään itse. Miksi ette voi myöntää että kaikilla naisilla ei ole yhtä tunnottomat emättimet? jos sillä ei ole mitään väliä miten saa niin miksi tunnette niin suurta vihaa mua kohtaan kun nautin enemmän yhdynnästä kuin suuseksistä?

Vierailija
8/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ketju poitettu, jonka otsikkona oli suunnilleen: Siis mitä, eivätkö kaikki naiset nauti yhdynnästä? Siellä oli aikamoista tylytystä, jos JOKU EI PYSTY NAUTTIMAAN pelkästä emättimeen kohdistuvasta seksistä ja kirjoitti, että koska suuseksillä ei saa vauvoja, sitä ei ole takoitettu seksin muodoksi jne. 

Kyllä se oli niin mollaava ketju kuin olla ja osaa muunlaisia, kuin hän itse, kohtaan. Se oli toissapäivänä, jos en väärin muista. Löytääkö joku sen?

Vierailija
9/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:40"]

Jaahas, tälläinen ketju. Mua kyllä haukuttiin, en ole haukkunut ketään itse. Miksi ette voi myöntää että kaikilla naisilla ei ole yhtä tunnottomat emättimet? jos sillä ei ole mitään väliä miten saa niin miksi tunnette niin suurta vihaa mua kohtaan kun nautin enemmän yhdynnästä kuin suuseksistä?

[/quote]

En tiedä, kuka olet ja olitko se haukkuja, ehkä et, mutta sellainenkin Emätintti tänne on nyt syntynyt.

Vierailija
10/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:42"]

Onko se ketju poitettu, jonka otsikkona oli suunnilleen: Siis mitä, eivätkö kaikki naiset nauti yhdynnästä? Siellä oli aikamoista tylytystä, jos JOKU EI PYSTY NAUTTIMAAN pelkästä emättimeen kohdistuvasta seksistä ja kirjoitti, että koska suuseksillä ei saa vauvoja, sitä ei ole takoitettu seksin muodoksi jne. 

Kyllä se oli niin mollaava ketju kuin olla ja osaa muunlaisia, kuin hän itse, kohtaan. Se oli toissapäivänä, jos en väärin muista. Löytääkö joku sen?

[/quote]

Öh, pahemminhan haukuttiin niitä jotka sanoivat nauttivansa yhdynnästä. Että se on täysin mahdotonta koska emätimmen kautta ei voi saada nautintoa. Miksi on sitten oikeutetumpaa haukkua niitä jotka nauttivat yhdynnästä kuin niitä jotka nauttivat suuseksistä? ja miten kukaan voi sano toiselle että et voi tuntea emättimesi kautta nautintoa?

Vierailija
11/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:54"]

[/quote]

Öh, pahemminhan haukuttiin niitä jotka sanoivat nauttivansa yhdynnästä. Että se on täysin mahdotonta koska emätimmen kautta ei voi saada nautintoa. Miksi on sitten oikeutetumpaa haukkua niitä jotka nauttivat yhdynnästä kuin niitä jotka nauttivat suuseksistä? ja miten kukaan voi sano toiselle että et voi tuntea emättimesi kautta nautintoa?

[/quote]

Ei siinä ketjussa. 

Vierailija
12/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätinkaaja.

Vierailija
13/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

Ei siinä ketjussa. 

[/quote]

Kyllä, juuri siinä kaetjussa. Että MINÄ en voi tuntea nautintoa emättimeni kautta VAAN minun pitää nauttia enemmän suuseksistä kuin yhdynnästä koska av-mamma on saanut päähänsä, että kaikki pillut ovat tunnottomia.

Vierailija
14/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että jos vietäis kaikki seksuaaliset ajatukset naisen päästä ja sitten työnnetään jotain emättimeen niin kukaan ei nauttis. On totta, että joillakin on herkempi tunto emättimessä, mutta eiköhän suurin osa nautinnosta ole päänsisäistä. Muakin ärsyttää se kauhistelija, joka ei voi ymmärtää, että kaikki vaan ei nauti yhdynnästä.

Vierailija
15/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:06"]

Mä veikkaan että jos vietäis kaikki seksuaaliset ajatukset naisen päästä ja sitten työnnetään jotain emättimeen niin kukaan ei nauttis. On totta, että joillakin on herkempi tunto emättimessä, mutta eiköhän suurin osa nautinnosta ole päänsisäistä. Muakin ärsyttää se kauhistelija, joka ei voi ymmärtää, että kaikki vaan ei nauti yhdynnästä.

[/quote]

En mä ainkaan huomannut mitään kauhistelua vaan nimenomaan vain ihmetystä. Jos on ollut tuntoherkkä emätin koko elämänsä ja saa vain emätinorkkuja niin onhan se outoa ajatella, että joillakin on se tärkein elin tunnoton. Toisaalta jos nauttivat klitoriksesta niin onhan sekin hyvä. Mutta miksi niitä naisia saa haukkua jotka pitävät yhdyntää tyydyttävämpänä kuin suuseksiä?

Vierailija
16/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:05"]

[/quote]

[/quote]

Ei siinä ketjussa. 

[/quote]

Kyllä, juuri siinä kaetjussa. Että MINÄ en voi tuntea nautintoa emättimeni kautta VAAN minun pitää nauttia enemmän suuseksistä kuin yhdynnästä koska av-mamma on saanut päähänsä, että kaikki pillut ovat tunnottomia.

[/quote]

Se oli joku muu ketju. Ehkä se, jossa kysyttiin saatko emätinorgasmin vai klitorisorgasmin? 

Vierailija
17/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:05"]

[/quote]

[/quote]

Ei siinä ketjussa. 

[/quote]

[/quote]

Se oli joku muu ketju. Ehkä se, jossa kysyttiin saatko emätinorgasmin vai klitorisorgasmin? 

[/quote]

ei, vaan nimeomaan se ketju että eikö kaikki naiset nauti yhdynnästä. Siellä dissaattiin ihan armottomasti niitä, joilla on tuntoherkät emättimet. Tosi reilua.

Vierailija
18/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole mielestäni haukkunut missään ketjussa ketään osapuolta. Tämä on mennyt ihan naurettavaksi. Siitä hyvästä ehdotan termiä Emätuntoilija. Emätinjutut + itsetunto-ongelmat + tunteet.

Vierailija
19/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ketju poistettu? Onkohan sen aloittaja pyytänyt sen poistamista, kun sai takkiinsa niin pahasti loukattuaan ja haukuttuaan toisia? Vai löytyisikö se jostain? Itse en löydä, kun en muista otsikkoa tarkasti.

Vierailija
20/37 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:29"]

Onko se ketju poistettu? Onkohan sen aloittaja pyytänyt sen poistamista, kun sai takkiinsa niin pahasti loukattuaan ja haukuttuaan toisia? Vai löytyisikö se jostain? Itse en löydä, kun en muista otsikkoa tarkasti.

[/quote]

Ei ap ketään haukkunut, vaan häntä haukuttiin kun hän tunsi enemmän nautintoa emättimen hyväilystä kuin klitan hyväilystä.