Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei, te kaikki muutkin joilla on kissoja,

Vierailija
03.03.2014 |

Miksi mun Kissa yrittää hampailla pätkiä mun hiuksiani? (erityisesti kun nukun. Herään siihen) sitten syö niitä. :/ Tänäänkin nappasin kissani, kun näin että suuhun meni jotain. Oli löytänyt mun hiuksia jostain. Sain vetää ulos aika pitkän hiustukon. (on pitkät hiukset) pelkään että tukehtuu tai jotain :( miten saisin lopettamaan? Ei ole muutenkaan kivaa kun näkyy mistä kissa on hiuksia napsinut. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista

Vierailija
2/3 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat rouskuttelevat mielellään viherkasveja ja leikkokukkia, joten olisiko tuossa hiusten näykkimisessä kyse samantyyppisestä asiasta? En ole kissa-asiantuntija, mutta itselleni tuli tuo mieleen. Voisit ehkä kokeilla kasvattaa jotain ruohoa tms., jota kissasi voisi pureskella. Ehkä sitten hiusten syöminen vähenisi. Kysy lemmikkieläinkaupasta, olisiko heillä jotain kissalle syötäväksi sopivaa kasvia. Entinen työkaverini kasvatti kissalleen siemenistä pureskeltavaa, taisi olla ohraa. Kasvatus on yhtä helppoa ja nopeaa kuin rairuohon kasvatus. Ohra varmaankin sopii kissalle, mutta kysypä vielä varmuudeksi asiantuntijalta. Tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä paikalla?