Tupakka vs lihavuus!
Kumpi; Tupakointi vai lihavuus, terveyden kannalta. Lihavuus tappaa, mutta niin tupakkakin. Kaikki tietää tupakan lisäävän syövän yms riskiä, lihavuus aiheuttaa diabetestä... Kerro ihmeessä mielipiteesi ;)
Kommentit (30)
molemmat on vaarallisia liika lihavuus ja tupakointi itse poltan ja olen tosi hoikka että mieluummin poltan kun lihoan ja saan 2 tyypin diabeetteksen diabeettestä kun suvussani on niin yritän pysyä hoikkana että en saisi tätä kyseistä sairautta eli tupakoinnin lopettaminen lihottaa tiedän kun olen kuullu ja nähny ihimisiä jotka ovat saaneet ylimääräisiä kiloja lopetettuaan tupakoinnin sen takia en edes harkitse lopettamista mieluummin hoikka tupakoitsija kun ylipainoinen lihava ihiminen
RÖÖKI tietysti kuka nyt Läski haluu olla
Lopetin tupakoinnin vuosi sitten, olen lihonut kuusi kiloa. On tässä naurussaan pitelemistä. :(
eevertti kirjoitti:
molemmat on pahoja mutta lihavuus aiheuttaa sydän ja verisuni sairauksia ja 2 tyypin diabetestä että mieluummin poltan ja pysyn hoikkana kun lihoisin ja saisin nuo yllämainitsemani saidudet toki tupakka aiheutaa myös sydänja verisuoni sairauksia ym mutta silti tupakka
Itse poltin aika kauan ihan tuosta syystä etten lihoisi. Sitten lopetin tupakoinnin ja lihoin monta kiloa. Aloittaisin uudelleen kun niin v*tuttaa tämä yletön ruokahalu, mutta voi ziisus miten pahalle tupakoitsijat haisevat - nyt sen huomaa kun ei itse polta. Tässäpä dilemmaa kerrakseen.
ennemmin tupakka kun lihavuus totta että molemmat tappaa mutta mieluummin hoikka tupakoija kun lihava läski mä poltan olen hoikka joten yököttää kun näkee jonku todella todella sairaanlloisen lihavan ihimisen miten ihiminen voi päästää ittensä siihen kuntoon toki on sairauksiaki jotka lihottaa mutta kyllä se luhavuus on suuremmaksi osaksi itse aiheutettua
lihoo kun lopettaa tupakoinnin itse tupakoitsijana olen polttanu noin neljä vuotta ja hoikkana oon pysyny eli tupakoinnin lopettaminen lihottaa tuloo korvattua se napostelulla sen takia lopettaminen ei ole mielessä koskaa käyny ennemmin olen hoikka tupakoitsija kun lihava läski hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 15:29"]Minä poltan mutta olen hoikka. Eli tupakka.
Mutta lihot kun lopetat tupakoinnin.
Mitenniin? Siitä ettei polta tulee maagisesti lisää kaloreita kroppaan...?
mieluummin tupakka kun lihavuus ja kyllä tupakointi hoikkana pitää itse poltan askin päivässä en harrasta liikuntaa syön normaalisti ja olen hoikka että kyllä sitä muutama kilo alkaa kertyä kun lopettaa polttamisen ja siksi en ole edes harkinnu lopettaa
Polttaisin mieluummin kuin olisin lihava. Tupakka varmaan kuitenkin vaarallisempaa.
T.hoikka savuton
molemmat on pahoja mutta lihavuus aiheuttaa sydän ja verisuni sairauksia ja 2 tyypin diabetestä että mieluummin poltan ja pysyn hoikkana kun lihoisin ja saisin nuo yllämainitsemani saidudet toki tupakka aiheutaa myös sydänja verisuoni sairauksia ym mutta silti tupakka