Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elänyt sossu/työttömyyskorvauksilla nyt 11kk. Hyvin menee!

Vierailija
03.03.2014 |

En enää lähde töihin ennenkuin lapset teinejä. Edessä noin 7v elättielämää. Tukirahoilla ja elatustuella pärjään erinomaisesti. Ja joka toinen vkonloppu on vapaa!

Eikä mulla ole toiveita töistä, yo tutkinto kulttuurialalta!

Elämä hymyilee!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mä tulisin hulluksi, jos pitäis tukirahoilla vaan elää... Moni mukava asia jäis tekemättä ja kokematta.

Vierailija
2/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hyvin menee? Itse en haluaisi elää tuilla, jotka eivät mahdollistaisi nykyistä elintasoani. Suhteellista tuo erinomaisesti pärjääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos tyydyt nykyiseen elintasoosi. Harva siitä kovin onnellinen olisi.

Vierailija
4/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ottaa tolkuttomasti päähän, kun olen yhdeksän kuukautta hakenut töitä, ollut välissä harjoittelemassa, eikä tulosta tule. Muita, kokemeita hakijoita on aina niin paljon. Koulustusta on kaupalliselle alalle. Pääkaupunkiseudulla ehkä voisi olla enemmän mahdollisuuksia, joskin myös hakijoita on enemmän. Mutta kun en voi edes lähteä sinne, kun muu perhe, koti ja puolison työ on kiinni täällä. Tekisi mielei heittää hanskat tiskiin ja huutaa yhteiskunnalle, että OK, maksakaa sitten vaan mulle resurssien hukkakäytöstä ja vapaa-ajasta!

Vierailija
5/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 10:48"]

Vai hyvin menee? Itse en haluaisi elää tuilla, jotka eivät mahdollistaisi nykyistä elintasoani. Suhteellista tuo erinomaisesti pärjääminen.

[/quote]

Ei se palkka takaa hyvää elintasoa, sen nousua tai muutakaan.Mulle tarjottiin töitä sellaisella palkalla, että sossunluukulla olisin siltikin.En viitsi harrastaa töitä, kun voin harrastaa kotonakin.

Vierailija
6/6 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipalkkaisilla aloilla elintasossa ei ole mitään eroa verrattuna siihen, että eläisi tuilla. Ainoa ero on se, ettei tarvitse aamuyöllä silmät ristissä lähteä polkemaan pyörällä liukkaille pyöräteille tekemään fyysisesti kuormittavaa työtä, josta työkavereita seuraamalla näkee, että se romuttaa terveyden pitkällä aikavälillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme