Häpeääkö mies minua?
Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä, mutta en vieläkään tunne miehen sukulaisia. Olen nähnyt heidät kerran. En halua olla mikään painostava akka ja tavallaan ymmärrän kyllä, ettei tarvitse kiirehtiä näkemisen suhteen. Silti tulee ikävä tunne, että häpeääkö mies minua.
Ei käydä myöskään ikinä missään muualla yhdessä kuin lähikaupassa. Jos ehdotan ravintolaa niin mies vetoaa koronaan, mutta silti heti seuraavalla viikolla menee ystävänsä kanssa ravintolaan. Tämä ottaa päähän, kun haluaisin joskus tehdä yhdessä jotain mukavaa.
Kommentit (5)
No kyllä tuossa jotain hämärää on. Kysypä mieheltä, että mikä mättää.
Ensimmäisen poikaystävän kanssa olin 1,5v enkä koskaan tavannut hänen vanhempiaan. Kaverinsa "eivät pitäneet" minusta, joten heidän kanssa en nähnyt muutamaa kertaa lukuunottamatta. Seuraavan poikaystävän äidin tapasin kahdesti, mutta kavereita en ikinä (siis lähes 6kk aikana). Somessakaan seurustelu ei tullut kummankaan kanssa esille.
Noh, nykyisen kanssa ollaan oltu ihan kohta 4kk. Ennen seurusteluakin hän laittoi kuvia someen, jos oltiin yhdessä, esitteli minut ystävilleen ja perheensäkin tapasin todella nopeasti. Ensimmäistä kertaa sellainen olo, etten ole mikään häpeä tai salassapidettävä asia.
Asutaan yhdessä. En luota mieheeni, koska on tunne, ettei ole tosissaan. Ja nähtävästi se pelko on ihan todellinen :(
-Ap
Äijän on pakko edes esittää leijonakuningasta silloin, kun sinä et ole paikan päällä. Kavereiden kanssa rehvastelu lisää miehistä egoa. Toisaalta, äijän ego/itsetunto voi myös olla niin heiveröinen, ettei hän todella kehtaa kulkea kanssasi. Jälkimmäisessä
Tapauksessa kannattaa miettiä, miksi ylipäänsä seurustelet heikolla itsetunnolla varustellun (rehvastelijan) kanssa.
Sinuna ehkä keksisin omia menoja. Veisin omat tuttavat ravintolaan tms.
Ei ainakaan ole tosissaan kanssasi. Ja et ole vaativa akka, jos haluat, että mies ottaa sinut aidosti osaksi elämäänsä. Älä anna miesten syyllistää tai painostaa sinua vähättelemään itseäsi. Vähän nyt itsearvostusta peliin.
Ette kai asu yhdessä?