Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies, pieni vauva.

Vierailija
03.03.2014 |

Tarvisin nyt mahdollisimman paljon näkökulmia tilanteeseeni.

Eli tilanne on nyt se, että meillä on 3kk ikäinen vauva ja mieheni on lähiaikoina jäänyt useita kertoja kiinni pettämisestä.

Ensimmäinen kerta tapahtui ennen, kun olin raskaana. Tästä mies kertoi itse. Annoin kuitenkin anteeksi, koska hän oli hyvin katuvainen.

Toinen kerta tapahtui, kun olin kolmannella kuulla raskaana. Olin reissussa, ja mieheni valehteli olevansa kotona, vaikka oli oikeasti toisen naisen kanssa baarissa, josta olivat menneet meidän kotiin ja harrastanut seksiä. Tästä sain tietää vasta viime perjantaina,vaikka olen joka helvetin viikko kysynyt asiasta ja hän on minulle valehdellut.

Ja kolmas kerta.. Kun vauva oli 1,5kk. Tästäkään hän ei kertonut, vaan muualta kuulin, vasta sitten myönsi.

Ollaan nyt tauolla, enkä tosiaan tiedä mitä olisi tehtävä. Toisaalta, en kestä enää yhtään ainutta kertaa, ja mistä mä tiiän paljastuuko noita vielä lisää. Oon täysin turta, en tunne oikeastaan enää mitään. Ja jos uskaltaisin vaan ottaa ja lähteä vauvan kanssa, kai joskus pääsisin yli. Toisaalta mua kauhistuttaa ajatus, että vauva vierottuisi isästään, toipua erosta, muuttaa, hommata jostakin huonekaluihin rahaa, hoitaa yksin vauvaa. Vauva on siis poika ja tarvii miehenmallin elämäänsä, en vain tiedä onko hänen isä oikea mies siihen.. Olen nyt lyönyt ehdotuksen pöytään. että me mennään parisuhde terapiaan. Mies suostui. En vaan tiedä, onko siitä enää apua ja kannattaako muutenkaan antaa tuolle luuserille enää yhtään mahdollisuutta.

Eli haluaisin mahdollisimman paljon mielipiteitä ja eri näkökulmia, itse mä sen päätöksen teen, mutta haluaisin ajatella asiaa mahdollisimman monella tavalla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on nyt oppinut, kun on jäänyt kiinni. Minunkin mieheni jäi ja vannoi sen jälkeen, ettei ikinä enää petä. Ihanaa, kun voin nyt olla varma, että tuo kaikki oli vain pahaa painajaista eikä tule koskaan toistumaan. Olen niin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla