Tunnen naisen joka on pullukka, kiroilee kovaäänisesti, polttaa tupakkaa jne. KAIKKI miehet kuolaa häntä
Minä joka olen hoikka, terveellinen enkä pidä isoa meteliä itsestäni ja olen parhaani mukaan ystävällinen ja avulias kaikille jään ihan näkymättömäksi, kun paikalla on Räväkkä Nainen! Mikä siinä niin kovasti viehättää miehiä?
Kommentit (27)
Ei se ole edes nainen, sehän on Timo Soini. Valot päälle.
Itsevarmuus tuo aina karismaa. Sekä naisille että miehille.
Miten kiroilu on itsevarmuutta? Mun mielestä se on just sen puutetta. Että pitää leikkiä nyt tosi kovista ja kiroilla joka toinen sekunti.
Vaikka nettipalstojen miehet muuta väittävät, mieheen pätee samanlaiset vetovoiman lait kuin naiseenkin siinä kohtaa, kun vastaan tulee ei mitenkään ehkä ulkoisesti viehättävä, mutta jollain tavalla kuitenkin jumalattoman seksikäs tapaus. Tämä vetävyys on usein myös sellaista, että sitä ei välttämättä aisti kuin livenä.
Tunnen itse tuollaisen miehen joka vetää kaljaa kotona kun hyvännäköinen tyttöystävä käy töissä.
Makaa sohvalla ja polttaa röökiä ketjussa ja juo kaljaa.
Enemmän noilla Räväköillä "Kouvola" naisilla näkee miehiä kuin fiksuilla, näteillä ja koulutetuilla. Onko niillä sit vaan paljon matalammat kriteerit, vai huomataanko heidät helpommin?
Öh, oletko ajatellut että miehet tykkäävät rennosta naisesta jonka seurassa saa olla oma itsensä eikä tarvitse pelätä nyrpistelyä jos pääsee mieheltäkin kirosana suusta?
Usein kuvaamasi kaltainen hoikka nainen on myös nirso jota ei saa kuitenkaan.
Voihan hänet joku helpponakin nähdä. Ja tuskin KAIKKI miehet häntä kuolaavat.
Tiedän useita miehiä, jotka eivät voi sietää tupakoivia ja kiroilevia pullukoita, joten tuskinpa ihan KAIKKI miehet sitä kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän noilla Räväköillä "Kouvola" naisilla näkee miehiä kuin fiksuilla, näteillä ja koulutetuilla. Onko niillä sit vaan paljon matalammat kriteerit, vai huomataanko heidät helpommin?
Ne "Kouvolanaiset" käy joka viikonloppu baareissa vetämässä lärvit ja viettää kaikki vapaa-ajat Tindereissä sun muissa. Kyllähän siinä enemmän tapaa miehiä kuin jos istuu villasukat jalassa kotona yksin juomassa teetä ja lukemassa kirjaa..
Miehet tykkää avoimista, rennoista naisista joilla juttu luistaa. Harmaa hiirulainen, värittömyys, korrektius ja sovinnaisuus, ei vetoa miehiin.
Räväkkyys on väärä sana.
Miehet pitävät naisista jotka osaavat nauttia elämästä, ovat itsevarmoja, iloisia, avoimia, sanovat asiat kiemurtelematta, nauravat ja juttelevat, ja ovat rentoja. Sellainen nainen joka saa miehen olon rentoutuneeksi.
Taidan tuntea, antaa hyvät kyydit. Sana on levinnyt...
Aivan. Kaikki. Mistä osasta miehiä? Kattelin kerran yhtä naista työyhteyksissä, silmälasit ja aika perus pötkö, mutta jotenkin viehätti. Sitten tuli joulukuu, ja tän firman pikkujoulut. Osuin samaan baariin, ja heti hänet havaitessani, ajattelin, että nyt lähtee. En ehtinyt juttusille, kun alkoi kuulua vittuperkelettä ja just tän naisen suusta. Luikin aika vähin äänin toiseen baariin.
En edes yritä väittää, etteikö tuntemasi nainen keräisi miehiä ympärilleen, mutta jotain rajaa liioitteluunkin.
KAIKKI?
Riparilla olin ihastunut isoseeni, ylipainoiseen sänkitukkaiseen nuoreen mieheen, joka ei ollut mikään komeakaan varsinaisesti. Mutta hän sai minut nauramaan. Hän oli niin huumorin kuningas, vakavalla naamalla laukoi hervottomia juttuja. Hassua mutta hän ei kaiketi ollut kiinnostunut minusta,vaikka olin hoikka, nätti ja pitkät vaaleat hiukset. Ei tiennyt kai edes ihastuksestani. Pikkuveljensä yritti minua, oli komeampi ja hoikka, mutta minua kiinnosti vain "Pertsa"...kyllä. Mikä nimikin:)! Joskus tanssin ja vietin iltaa mallin näköisen nuoren miehen kanssa (ei sänkyyn). Hän oli komea ja hyvä tanssimaan, mutta ei kertaakaan nauranut tai edes juurikaan hymyillyt. Ei vedonnut minuun kuten Pertsa! Iloisuus, välittömyys, juttelun helppous, aitous...sellaisen ihmisen lähellä on helppo olla. Kuvankauneus ei ole välttämättä viehättävää, tai ei riitä.
Ehkä semmoinen vetää puoleensa kun toisesta näkee että hän tietää mistä tykkää ja mistä napeista painaa (esim itseään ja toista), kun taas joku tervehenkinen ja asiallinen kunnon ihminen vaikuttaa ehkä olevan vähemmän aistikas. Tietyissä toimissa käytöstavat eivät kiehdo juurikaan. Tai joku järkevyys.
”Kanamainen hölmö nainen/ sun turha on luulla/ mun tahtovan kuulla/ mitään järkevää”
Keep the fat one happy.
Jos joku lähestyy seurueen muita naisia, tämä närkästyy ja haluaa lähteä.
Kiroilu o valtava turn-off ja tupakointi sitäki isompi. :/ En voi tiiä, miks toiset miehet tykkää tollasesta naisesta. Ehkä miehiset miehet tykkää tollasesta? En tiiä. M25
Kyllähän jotkut tykkää bubiruusuista.
Varmaan jotkut raksa-Perat tykkää just tuollaisista kun sen kanssa voi löhöillä sohvalla tuijottaen BB:tä ja formuloita juoda kaljaa, kiroilla kilpaa jne.
Varmaan ajattelee että siinä olisi helppo p illu