Tunnen naisen joka on pullukka, kiroilee kovaäänisesti, polttaa tupakkaa jne. KAIKKI miehet kuolaa häntä
Minä joka olen hoikka, terveellinen enkä pidä isoa meteliä itsestäni ja olen parhaani mukaan ystävällinen ja avulias kaikille jään ihan näkymättömäksi, kun paikalla on Räväkkä Nainen! Mikä siinä niin kovasti viehättää miehiä?
Kommentit (27)
Olet oikeasti mies. Ole iloinen, käännös tästä pääsee tänne reddit.com/r/inceltear
;)
Siis tämähän on ihan ilmeistä: se nainen on jännänainen! Sen kanssa pidetään hauskaa pitkä nuoruus ka ru sel lissa, kunnes iän mukana krapulat pahenee ja juoksut on sitten juostu. Sitten vasta on kilttinaisen vuoro, kilttinaisen joka on kiltisti odottanut vuoroaan, hän kiinnostaa miehiä sitten aikanaan kun tarvitaan joku josta on äidiksi. Pahimmillaan kilttinainen jää itse täysin lapsettomaksi ja saa pyhittää vuoroviikoin jännänaisen lasten paapomiseen saadakseen edes vähän parrua, jonka juoksut on juostu.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän on ihan ilmeistä: se nainen on jännänainen! Sen kanssa pidetään hauskaa pitkä nuoruus ka ru sel lissa, kunnes iän mukana krapulat pahenee ja juoksut on sitten juostu. Sitten vasta on kilttinaisen vuoro, kilttinaisen joka on kiltisti odottanut vuoroaan, hän kiinnostaa miehiä sitten aikanaan kun tarvitaan joku josta on äidiksi. Pahimmillaan kilttinainen jää itse täysin lapsettomaksi ja saa pyhittää vuoroviikoin jännänaisen lasten paapomiseen saadakseen edes vähän parrua, jonka juoksut on juostu.
Niinhän se taitaa mennä :( Pitäis varmaan ryhtyä itsekin jännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole edes nainen, sehän on Timo Soini. Valot päälle.
HuutonauruaxDD
Saattaa olla helppo tapaus. Kyllä me miehet osataan lukea peliä, vaikka menemme muninemme minne tahansa.
Hänessä voi olla jokin muu piirre mikä viehättää, eihän nuo ominaisuudet yksistään hänestä kerro kaikkea. Hankala niitä osiin on aina purkaa niitä yksittäisiä syitä mikä, kokonaisuus yleensä ratkaisee.