millainen ihminen päivittää jokaisen mielialanheilahduksen
Kommentit (15)
Millainen ihminen jaksaa seurata toisten tekemisiä?
Sellainen mieleltään aikas tasapainoton. Huomionhakuinen, todellisuudesta vieraantunut. Vitun ärsyttävä persoona, jonka päivitykset onneksi saa piiloon omalta aikajanalta.
Sellainen mieleltään aikas tasapainoton. Huomionhakuinen, todellisuudesta vieraantunut. Vitun ärsyttävä persoona, jonka päivitykset onneksi saa piiloon omalta aikajanalta.
miksi vastaat jos itse ei käytä facea?
ap
No sellainen, joka tekee muutenkin jatkuvasti tiliä siitä, ärsyttääkö ja mikä ärsyttää, ja kertoo muutenkin kaiken mitä mielessä liikkuu. Minä ainakin tunnen paljonkin tällaisia ihmisiä (työkavereina) jotka tuntuvat jatkuvasti meuhkaavan joka asiasta, ja unohtavat sen sitten onnellisesti just kun ovat saaneet kaikki muutkin hermostumaan. :D
Mitä tarkoittaa jokaisen? Päivittää tunnin välein? kymmenen kertaa päivässä? Kerran päivässä? Kerran viikossa?
Varmaankin yksinäinen, joka toivoo reaktioita ns. kavereiltaan. Eiväthän he sitä ole, koska tulevat AV:lle väheksymään hänen kommenttejaan.
Someasiantuntija, joka nimenomaan elää tässä ajassa, joka tietää sen miten some otetaan haltuun, miten eletään nykyaikaisella tavalla jakaen elämänsä muiden kanssa.
Periaatteessa siihen nykyihminen saa jopa koulutusta.
Minä en väheksy mutta ihmettelen: saattaa olla kymmenenkin päivitystä päivässä, kaikki negatiivisia. Harva niihin enää reagoi. Ehkä se on jokin aggressionpurkukanava hänelle
ap
Ns. tunneihminen, joka pitää tunteita tärkeinä ja uskoo niiden kuvaavan todellisuutta.
Sometan niin osoitan eläväni ja että minulla on se paljon puhuttu elämä etsittynä enkä vain mene tylsänä päiviä ilman mitään huomiota.
Lapsellinen