Mies! Viehätytkö 90 kg naisesta!
Voiko isokokoinen nainen, jopa 90kg, olla mielestäsi haluttava? Jos hän on kasvoiltaan kaunis ja tyyliltään huoliteltu?
Kommentit (83)
Isoa mustaa oljyttya persetta kun vaan sais ni ei haittaa vaikka olisit 110 kiloinen 💕
En.
Voi silti olla hyvä ystävä, kaveri/työkaveri mutta ei mitään muuta.
Poikaystäväni 180cm ja n. 75 kg ja itse tällä hetkellä 162 cm ja jotain 100kg kieppeillä (reilusti ylipainoa, tiedän eikä tarvitse kuittailla) mutta hän näkee minut hyvinkin kauniina ja viehättävänä ja toki itsekin pidän miehestä kovasti :) Mene ja tiedä, merkkaa niin moni muukin asia kuin ulkonäkö.[/quote]
Okei, yllättävää! Oon jotenkin aina luullut että isommat naiset haluaisivat aina semmoisen isomman miehen myös, useimmiten semmoisen nallekarhumiehen. Itse en oikeen istu siihen kategoriaan. Mut oonkin sit ilmeisesti ollut väärässä.[/quote]
Hmm, en oikeasti osannut edes ajatella, millaisen miehen "haluaisin" noin vartalotyypiltään. Omalla tavallaan hänkin on nallekarhu, kovin karvainen on ainakin ja oikea halinalle luonteeltaan :)
Ehkä outo pari, mutta toisillemme sopivat <3 Niin pitkään, kun elämäntapani pyrin pitämään terveenä, pelkkä painoni ei ole hänelle ongelma. Plus onnekkaasti rasvani on kerääntynyt miehille varsin mieluisille aluelle ja vyötärö kuitenkin verrattaen kapea, hah...
En. Ehdoton raja menee 89,5 kg:n kohdalla...
Tottakai voi olla haluttava. 90kg ja kauniit kasvot kuulostaa mielenkiintoiselta yhdistelmältä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on 185cm pitkä.
Ei riitä tuokaan pituus vielä tuolle painolle. 195 cm vähintään, mieluiten 200 cm.
Mutta siis viehätyn, jos on tuolle painolle tarpeeksi pitkä.
Mikähän mahtaa olla Gwendoline Christien paino? Hän on 191 senttinen (GoT-sarjan Brienne). Veikkaan, että ei ole 90 kiloa vaan joku 70.
Mielenkiintoinen keskustelu siinä valossa, miten paljon on miehiä jotka valittavat kelpaamattomuuttaan naisille.
Olisiko tässä jotain avaavaa siihen miksi jotkut sitten elämän kulussa jäävät lehdellä soittelemaan. Nuoret on nuoria, mutta sitten kun vuodet rullaa tapahtumaketjuineen, on varsin hupaisaa asettaa vaatimuslistaansa tietystä muotista puserrettua vartaloa.
Sama pätee pituussentteihin.
Elämän onnea ei oikein voi tavoitella mittatikku kourassa. Realistinen vilkaisu myös peiliin voisi olla paikallaan. Miehen alhainen puntarilukema kun ei tee hänestä niin upeaa saalista myöskään, minkälaisena monikin tämän ketjun vastaajamiehistä itseään näyttäisi pitävän.
Kukin tyylillään, mutta olisiko niitä onnettomia elämiä ja tyytymättömiä liittoja sekä eroja vähän vähemmän, jos kumppania ei haettaisi tietty muotti kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu siinä valossa, miten paljon on miehiä jotka valittavat kelpaamattomuuttaan naisille.
Olisiko tässä jotain avaavaa siihen miksi jotkut sitten elämän kulussa jäävät lehdellä soittelemaan. Nuoret on nuoria, mutta sitten kun vuodet rullaa tapahtumaketjuineen, on varsin hupaisaa asettaa vaatimuslistaansa tietystä muotista puserrettua vartaloa.
Sama pätee pituussentteihin.Elämän onnea ei oikein voi tavoitella mittatikku kourassa. Realistinen vilkaisu myös peiliin voisi olla paikallaan. Miehen alhainen puntarilukema kun ei tee hänestä niin upeaa saalista myöskään, minkälaisena monikin tämän ketjun vastaajamiehistä itseään näyttäisi pitävän.
Kukin tyylillään, mutta olisiko niitä onnettomia elämiä ja tyytymättömiä liittoja sekä eroja vähän vähemmän, jos kumppania ei haettaisi tietty muotti kourassa.
Eli pitäisikö minun sinun mielestäsi olla avoin tapailemaan myös naisia, jotka eivät herätä minussa minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta? Mitä hyötyä tästä voisi kenellekään? Suostuisitko itse tapailemaan miestä, joka ei pidä vartalostasi eikä ajattele, että olet seksikäs?
Mä olen melkein 100kg ja miehet käy kuumana. Ei haittaa et ikääkin yli 40v niin ei kyl baarissakaan saa hetkeäkään istua rauhassa. Ei vaikka oma mies istuis vieressä. Suurin osa miehistä ei näyttäis haluavan laihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen melkein 100kg ja miehet käy kuumana. Ei haittaa et ikääkin yli 40v niin ei kyl baarissakaan saa hetkeäkään istua rauhassa. Ei vaikka oma mies istuis vieressä. Suurin osa miehistä ei näyttäis haluavan laihaa.
Olen kyllä pitkä ja lihaksikas mutta en siis mikään laiheliini. Yleiskuva kyllä ihan normaalipainoinen ja nykyään bmitä enemmän käytetyn tavan mukaan olen normaalipainoinen. Eli pituus jaettuna kahtia lukuun pitää mahtua vyötärön. Mulla jää vielä varakin lihoa. 100kg voi olla ihan normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on 185cm pitkä.
Ei riitä tuokaan pituus vielä tuolle painolle. 195 cm vähintään, mieluiten 200 cm.
Mutta siis viehätyn, jos on tuolle painolle tarpeeksi pitkä.
Mikähän mahtaa olla Gwendoline Christien paino? Hän on 191 senttinen (GoT-sarjan Brienne). Veikkaan, että ei ole 90 kiloa vaan joku 70.
Mulla samanlainen kroppa mut oon lyhyempi. Uskoisin et painaa n. 110kg. Pitkät laihatkin painaa helposti 100 kg.
Oma tyttöystävä 165cm ja 95kg. Kyllä itselle kelpaa kun oikein nätti ja mukava. Ei kilot haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Plösöt ei kiihota
Pleikkari kiihottaa?
Läski mikä läski! Laihdutusleikkaukseen ja vähän äkkiä...
Miksi kaikki alapeukut jos mies vastaa otsikon kysymykseen "EI"?
Kertokaa!
En oikein osaa arvioida minkä verran joku painaa... Tykkään kyllä muodokkaista ja rehevistä naisista, joilla on tissiä ja peppua runsaastikin ja voi olla pehmeyttä myös vatsassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki on lihasta.
Juu ei 😂 mieluummin reippaasti tissiä ja pyllyä, kuin lihasta.
Höpö höpö, keskimittaisella naisella sairaalloinen ylipaino tarkoittaa 100+ kg.