Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Viehätytkö 90 kg naisesta!

Vierailija
09.11.2020 |

Voiko isokokoinen nainen, jopa 90kg, olla mielestäsi haluttava? Jos hän on kasvoiltaan kaunis ja tyyliltään huoliteltu?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, etten ole koskaan tuntenut vetoa noin painavaan naiseen. Ihannekehoni on hyvin siro ja laiha. Oma tyttöystäväni on lähes puolet tuota kevyempi...

Kroppa merkitsee minulle viehättävyyden kannalta paljon enemmän kuin kasvojen muoto tai edes tyyli, Mutta eiköhän jokaisella kehotyypillä ole omat ihailijansa.

Hyvin siro ja laiha nainen ei paina 60 kg.

Puolet 90 kg:sta on 45 kg. Tyttöystäväni painaa 47 kg.

No, ei se mitään. Eivät kaikki voi olla hyviä numeroissa.

Vierailija
42/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei painolla ole väliä. 80 tai 90, aivan sama. Kunhan luonne ja persoonalliset piirteet ovat tarpeeksi sopivat ja olemme samalla aaltopituudella monissa jutuissa, niin mikäpä siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, anteeksi. :/ Ite oon alipainoinen, nii en vois kuvitella itseäni ison naisen kanssa. :/ Anteeksi, jos tuli paha mieli. M25

No sä nyt et saa naista muutenkaan.

Törkeä kommentti! On se kyllä kumma miten laihuudesta saa aina sanoa suoraan rumasti mutta lihavuudesta ei, vaikka lopulta kumpikin ovat vain adjektiiveja, ihmisen ulkoisia piirteitä eivätkä välttämättä vaikuta ihmisen rakkaussuhteisiin mitenkään. 

Vierailija
44/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Minkä ikäinen olet?

M31

Vierailija
45/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo, mutta itse hoikkana ja keskipituisena miehenä olen melko varma siitä että hän ei taas oikeen mun kokoisesta innostuisi. Omat mitat siis 180cm ja 74kg.

Vierailija
46/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa joo, mutta itse hoikkana ja keskipituisena miehenä olen melko varma siitä että hän ei taas oikeen mun kokoisesta innostuisi. Omat mitat siis 180cm ja 74kg.

Innostuisin...

N178 cm ja 90kg

Vierailija
47/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, anteeksi. :/ Ite oon alipainoinen, nii en vois kuvitella itseäni ison naisen kanssa. :/ Anteeksi, jos tuli paha mieli. M25

No sä nyt et saa naista muutenkaan.

Törkeä kommentti! On se kyllä kumma miten laihuudesta saa aina sanoa suoraan rumasti mutta lihavuudesta ei, vaikka lopulta kumpikin ovat vain adjektiiveja, ihmisen ulkoisia piirteitä eivätkä välttämättä vaikuta ihmisen rakkaussuhteisiin mitenkään. 

Sanoin vaan faktan, vai etkö ole törmännyt ton kirjoituksiin aiemmin?

Vierailija
48/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innostuisin...

N178 cm ja 90kg

Oho, yllättävää! Välillä olen saanut kuulla jopa joiltain 165cm/60kg naisilta että olen ns. "liian pieni". Ja siihen kun 30kg päälle niin olen jo oikeasti pieni.

Vierailija
49/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on viehättävä, niin viehätyn.

Tämä.

Onhan vaikkapa miss XL- kisoissa useinkin viehättävän näköisiä naisia.

Vierailija
50/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän näitä pareja, hoikka mies ja laajapohjainen hallitus.

Vierailija
51/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innostuisin...

N178 cm ja 90kg

Oho, yllättävää! Välillä olen saanut kuulla jopa joiltain 165cm/60kg naisilta että olen ns. "liian pieni". Ja siihen kun 30kg päälle niin olen jo oikeasti pieni.

Olen ollut ihastunut minua lyhyempäänkin mieheen :) Minusta taas harva innostuu, kun olen niin pitkä ja iso. Läskiksi ei ole kukaan haukkunut, mutta kun naisen pitäisi olla pieni ja siro. Toivon kyllä, että saisin ylimääräiset kilot pois ensi kesään mennessä.

N178cm 90kg

Vierailija
52/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 170 cm ja kiimainen sekä halukas nainen, niin viehätyn kyllä. On mistä ottaa kiinni, eikä luut kolise kun telmitään.

M 190/92

Vierailija
53/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni 180cm ja n. 75 kg ja itse tällä hetkellä 162 cm ja jotain 100kg kieppeillä (reilusti ylipainoa, tiedän eikä tarvitse kuittailla) mutta hän näkee minut hyvinkin kauniina ja viehättävänä ja toki itsekin pidän miehestä kovasti :) Mene ja tiedä, merkkaa niin moni muukin asia kuin ulkonäkö.

Vierailija
54/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on viehättävä, niin viehätyn.

Tämä.

Onhan vaikkapa miss XL- kisoissa useinkin viehättävän näköisiä naisia.

On yksi asia tunnistaa, että joku on viehättävän näköinen ja aivan toinen asia tuntea seksuaalista halua häntä kohtaan.

Olen nähnyt kyllä XL-kokoisia malleja, joilla on hyvinkin kauniit kasvot, mutta en ole koskaan nähnyt XL-kokoista mallia, josta olisin viehättynt seksuaalisessa mielessä ja josta voisin siksi kiinnostua seksi- tai parisuhdeaikeissa.

Vierailija
55/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ISOT tissit ja ISO perse. Muuten voit olla mitä olet 💕

Vierailija
56/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taidakaan liittyä deittipalveluun.. :(

Vierailija
57/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä kiloja kuhan sinulla on ISO perse reika koska minulla on ISO kyrpa ja pidän vain anaali panoista ilman kortsua.

Vierailija
58/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni 180cm ja n. 75 kg ja itse tällä hetkellä 162 cm ja jotain 100kg kieppeillä (reilusti ylipainoa, tiedän eikä tarvitse kuittailla) mutta hän näkee minut hyvinkin kauniina ja viehättävänä ja toki itsekin pidän miehestä kovasti :) Mene ja tiedä, merkkaa niin moni muukin asia kuin ulkonäkö.

Okei, yllättävää! Oon jotenkin aina luullut että isommat naiset haluaisivat aina semmoisen isomman miehen myös, useimmiten semmoisen nallekarhumiehen. Itse en oikeen istu siihen kategoriaan. Mut oonkin sit ilmeisesti ollut väärässä.

Vierailija
59/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, yllättävää! Oon jotenkin aina luullut että isommat naiset haluaisivat aina semmoisen isomman miehen myös, useimmiten semmoisen nallekarhumiehen. Itse en oikeen istu siihen kategoriaan. Mut oonkin sit ilmeisesti ollut väärässä.

Mä nimenomaan viehätyn laihoista miehistä :D Nallekarhuista en ikinä.

Vierailija
60/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innostuisin...

N178 cm ja 90kg

Et ole mielestäni mitenkään pieni, 20cm minua pitempi ja 14kg painavampi. Sitä paitsi kuumin tuntemani mies on 178/68, kroppa on juuri sopivasti kuosissa, ei yhtään liikaa lihaksia. T. 162/60.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi