Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Viehätytkö 90 kg naisesta!

Vierailija
09.11.2020 |

Voiko isokokoinen nainen, jopa 90kg, olla mielestäsi haluttava? Jos hän on kasvoiltaan kaunis ja tyyliltään huoliteltu?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on lihasta.

Nainen, jolla on tuommoinen määrä lihasta? Jokin steroidisieppo? Kierrän kaukaa!

Vierailija
22/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aivan varmasti.

Miksi aina luullaan että ylipainoset naiset ovat joitain laiskan pulskeita lihamassoja?

Katsokaa ympärillenne, vai oletteko sokeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kummassa kaikki ylipainoiset ovat löytäneet puolison ja perustaneet perheen?

Eikö muka kukaan mies koskaan ole ihastunut ja rakastunut ylipainoseen naiseen?

Tai päinvastoin?

Aika monet kai lihovat parisuhteen aikana? Näin etenkin, jos tavataan parikymppisinä ja jäädään saman ihmisen kanssa suhteeseen, jossa ne lapsetkin hankitaan.

Omasta puolestani miehenä voin sanoa, ettei ylipaino ole ollut este pariutumiselle, vaikka itse suosinkin hyvin hoikkia ja siroja naisia. Naisille karhumainen kroppa tuntuu useammin olevan neutraali tai jopa positiivinen ominaisuus.

Vierailija
24/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä vastailevat miesten puolesta.

Huvittavaa.

Vierailija
25/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitaisi tämmöisen 50kg pulkannarumiehen naama rusentua kun siihen istuisit.

Vierailija
26/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta kokonaisuutena.

Mikä helvetti estäisi minua rakastumasta 90 kiloiseen naiseen, jos hän muuten on mieleiseni nainen?

Seksuaalisen vetovoiman puute ainakin minulla.

Vierailija
27/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voisin. Tosin oma rakkaani on n.35 kiloa kevyempi. Periaatteessa siis myöntävä vastaus.

Vierailija
28/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta kokonaisuutena.

Mikä helvetti estäisi minua rakastumasta 90 kiloiseen naiseen, jos hän muuten on mieleiseni nainen?

Seksuaalisen vetovoiman puute ainakin minulla.

Jos siis on kyse noin 170 cm pituisesta naisesta, niin 90 kg painoinen on sen verran iso, että en viehättyisi seksuaalisessa mielessä. Toki nainen voi muuten olla erittäin mukava, mutta parisuhteeseen en ryhtyisi.

Vierailija
29/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kaveri voisin olla.

Vierailija
30/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pieni ylipaino ei naisessa haittaa, mutta tuo on jo sairaalloisen lihavuuden puolella olettaen että puhutaan keskipituisesta naisesta.

Vierailija
31/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisi jokin katastrofi, jonka seurauksena nälänhätä, en tietäisi mitään viehättävämpää seuraa kuin sata kiloa proteiinia.

Ohis, mutta läski on rasvaa, ei proteiinia.

Vierailija
32/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viehäty millään tavalla ylipainoisesta naisesta, joten en viehättyisi.

Vierailija
33/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, etten ole koskaan tuntenut vetoa noin painavaan naiseen. Ihannekehoni on hyvin siro ja laiha. Oma tyttöystäväni on lähes puolet tuota kevyempi...

Kroppa merkitsee minulle viehättävyyden kannalta paljon enemmän kuin kasvojen muoto tai edes tyyli, Mutta eiköhän jokaisella kehotyypillä ole omat ihailijansa.

Hyvin siro ja laiha nainen ei paina 60 kg.

Vierailija
34/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, anteeksi. :/ Ite oon alipainoinen, nii en vois kuvitella itseäni ison naisen kanssa. :/ Anteeksi, jos tuli paha mieli. M25

Vierailija
35/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miltä näyttää.

Vierailija
36/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kasvosi nätit? Entä luonteesi?

Vierailija
37/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, anteeksi. :/ Ite oon alipainoinen, nii en vois kuvitella itseäni ison naisen kanssa. :/ Anteeksi, jos tuli paha mieli. M25

No sä nyt et saa naista muutenkaan.

Vierailija
38/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei väliä onko hän 150, 160, 170, 180 tai 190 cm pitkä, kunhan on 90 kg. Se kiihottaa minua.

Vierailija
39/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväni taitaa olla painavampi - en ole kehdannut kysyä painoaan. Hersyvä huumori, luotettavuus, kiltteys, älykkyys ja pitkä, musta hiuspehko - en muuta kaipaa. Jos etsin täydellistä, jään "vanhaksipojaksi".

Naisystäväsi kuulostaa mahtavalta, vaikka saattoi myös itse kirjoittaa kommenttisi. 

En osaa sanoa minkä painoisista naisista viehätyn muutenkaan eniten, joten myöskään 90kg ei ole ongelma jos kemiat kohtaavat. Paino muuttuu elämässä jokaisella monta kertaa eri suuntiin. 

Vierailija
40/83 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tunnustaa, etten ole koskaan tuntenut vetoa noin painavaan naiseen. Ihannekehoni on hyvin siro ja laiha. Oma tyttöystäväni on lähes puolet tuota kevyempi...

Kroppa merkitsee minulle viehättävyyden kannalta paljon enemmän kuin kasvojen muoto tai edes tyyli, Mutta eiköhän jokaisella kehotyypillä ole omat ihailijansa.

Hyvin siro ja laiha nainen ei paina 60 kg.

Jaa mun bmi olisi 19 kuusikymmentäkiloisena. Kuinka paljon pitää mennä alipainon puolelle että olisi siro?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän