Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia? N48 ja tykkää Rammsteinista

Vierailija
09.11.2020 |

En ole Porvoosta.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki raskaan musiikin kuuntelijat on nykyään keski-ikäisiä. Mikä tuossa olisi se epänormaali kohta?

Vierailija
2/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen. M50v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin.

Jokaiselle on oma musiikkimakunsa, ei sitä muut voi sanella.

Kukaan ei voi sanoa, että tietyn ikäinen ei voi eikä saa pitää jostain musiikista.

Se on henkilökohtainen asia.

Vierailija
4/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet 48 ja mietit, voitko kuunnella jotain musiikkia? Tainnut jäädä kehitys kesken 25 vuotta sitten.

Vierailija
5/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäinen nainen olen ja tykkään Rammsteinista, samaan hengenvetoon voin sanoa tykkääväni mm. Laila Kinnusesta, Beatlesistä ja Topi Sorsakoskesta&Agentsista, Herra Ylppökin on hyvä. Ei mitään outoa.

Vierailija
6/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä normaaalia kuin se, että 60-v. nainen tykkä ä siitä. Olen käynyt monella niitten keikallakin.

Vierailija
7/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 55 ja tykkään Rammsteinista, oma äitienpäiväklassikko on Mutter. Ja olen normaali.

Vierailija
8/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia kysellä tuollaisia? Jokaisella on omat mieltymyksensä. Kuka tykkää mistäkin.

Vierailija
9/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos löytyy muitakin! Mulla ei ole juurikaan ystäväpiiriä ja musiikki on tärkeää. Samanikäinen työkaveri tykkää Finlandersista, ei siinä mitään. Voi tietenkin olla että olen jymähtänyt jonnekin, mutta musiikkimakuun kuuluu kyllä monenlaista. Rammsteinissa on energiaa!

Vierailija
10/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epänormaalia. Toki rajumpaakin löytyy kuin joku Rammstein.

Vierailija
11/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Itsekin juuri viime lauantaina kuuntelin pitkästä aikaa Youtuben kautta joitakin biisejä, jotka oli siellä myös tekstitetty englanniksi. Ensimmäistä kertaa itsekin vähän ymmärsin mistä laulut kertovat. :D

Vuodesta 2002 olen Rammsteinia fanittanut, ja esim. Sonne on edelleen yksi parhaimpia kysisen bändin biisejä.

Nainen 32v

Vierailija
12/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, onko normaalia? Pitääkö tuon ikäisenä vielä saada hyväksyntää toisilta, eikä voi olla sellainen kuin oikeasti on?

Vierailija
13/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, olen tykännyt heistä jo 90-luvulta asti. ❤️

N 50v

Vierailija
14/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, onko normaalia? Pitääkö tuon ikäisenä vielä saada hyväksyntää toisilta, eikä voi olla sellainen kuin oikeasti on?

Just meinasin sanoa samaa. Että jos tuon ikäinen ei vielä tiedä mikä on normia ja mikä ei, niin.....

Vierailija
15/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Kun täytät 46 vuotta sun on pakko alkaa kuuntelemaan Finlandersia, Sillanpäätä ja Metrotyttöjä. Vaikka olisit aikaisemmin kuunnellut Curea, Offspringiä ja Dimmuja.

Vierailija
16/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut räppiä vuodesta 1994, vaikea kuvitella että yhtäkkiä lopettaisin räpin kuuntelemisen ainoastaan ikäni vuoksi. Ikää nyt 51 vuotta.

Vierailija
17/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein on ihan pelleilyä, musiikin on yksinkertaista ja esiintyminen naurettavaa. Makuja on monia, itse en vain pidä tuosta orkesterista ja tämä kommentti ei liittynyt kysymykseen. Oli normaalia tai ei, tee sitä mistä itse pidät.

Vierailija
18/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Suomessa ole hyvinkin tyypillistä kuunnella tuollaista raskasta musiikkia. Enemmän olisit outo jos tykkäisit nykypopista kuten minä.

Vierailija
19/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 -vuotias ja kuuntelen Einsturzende Neubautenia, Iron Maidenia Nick Cave and the Bad Seedsejä, Ebba Gröniä, Stranglersia, Poguesia, Megadeathia, Kakkahätä 77:aa, Blag Flagia, Antraxia jne.

Vierailija
20/58 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on just keski-ikäisten musiikkia, niinkun joku metallicakin.