Mä oon kateellinen kaikille joilla on aikaa päivittää someen hienoja kirjoituksia ja kuvua
Mä hukun työn ja yh-äitiarjen alle. Kävin äsken somessa, ja oon kateellinen vaan, en mahda mitään
Kommentit (8)
Sun kaltaisiasi on tässä maassa varmasti enemmän kuin niitä, joita tuosta syystä kadehdit. Kun lapsesi kasvavat, sullekin jää enemmän aikaa. Kannattaa muuten kasvattaa lapsensa sitten pienestä pitäen siihen, että he osallistuvat kotitöihin. Eikä yrittää vasta sitten, kun lapset ovat jo esiteinejä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Sun kaltaisiasi on tässä maassa varmasti enemmän kuin niitä, joita tuosta syystä kadehdit. Kun lapsesi kasvavat, sullekin jää enemmän aikaa. Kannattaa muuten kasvattaa lapsensa sitten pienestä pitäen siihen, että he osallistuvat kotitöihin. Eikä yrittää vasta sitten, kun lapset ovat jo esiteinejä. Tsemppiä!
Ehkä niillä päivittäjillä jää lapset kasvattamatta ja työt puolitiehen.
Mun kokemuksen mukaan somessa huutaa eniten ne, joilla ei ois mitään tarvetta huutaa.
”Vähän melua tyhjästä” jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä päivittäjillä jää lapset kasvattamatta ja työt puolitiehen.
Mun kokemuksen mukaan somessa huutaa eniten ne, joilla ei ois mitään tarvetta huutaa.
”Vähän melua tyhjästä” jne
Tai sitten niillä on puolisot, jotka osallistuvat niin kotitöihin kuin lasten hoitoonkin. Tai on ehkä sen verran fyrkkaa, että on varaa palkata viikkosiivooja. Tai ehkä niillä ei ole lapsia ollenkaan, jotka veisivät vanhempien aikaa.
No postailisit sinäkin someen palstailun sijaan, kun tähän nähtävästi riittää kuitenkin aikaa. :D
Vierailija kirjoitti:
No postailisit sinäkin someen palstailun sijaan, kun tähän nähtävästi riittää kuitenkin aikaa. :D
Odotinkin tätä kommenttia.
Someen päivittää samat tyypit jatkuvasti ja kyllä niihin päivittksiin menee aikaa
Näitä mun hutilointeja en laittais mihinkään
En ole kateellinen, mutta täytyy ihmetellä niitä ihmisiä, jotka haaskaavat aikaansa tyhjäntoimittamiseen ja jonninjoutavan someprofiilin päivittämiseen. Ei mitään järkeä.
Eikä mun elämässä edes tapahdu mitään hohdokasta mitä päivittää