jos naiset eivät muka nauti yhdynnästä
niin miksi niin monet voihkivat ja vaikeroivat nautinnosta kun mies nussii?
Kommentit (17)
Talkkuna on perinteinen suomalainen jauhovalmiste, joka koostuu paahdetusta, yleensä melko karkeaksi jauhetusta viljasta. Joissain versioissa mukana on myös papuja. Suolaa saattaa olla mukana pieni määrä. Viljana on yleensä ohra tai ruis, harvemmin vehnä. Valmistusaine vaihtelee myös paikan mukaan, Hämeessä käytetään kauraa, jonka lisänä ohraa, herneitä tai papuja. Karjalassa ja Savossa talkkuna on pääasiassa ohraa. Talkkuna keitetään padassa puolikypsäksi, valutetaan ja kuivataan riihessä tai nykyisin myös muussa sopivassa paikassa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:54"]
Koska niin oletetaan tekevän.
[/quote]
no en mä ainakaan ole olettanut? itse voihkin koska en pysty olemaan hiljaa. tuntuu liian hyvältä.
Jaa, no kyllä minä ainakin nautin, ja saan orgasminkin nimenomaan yhdynnässä, joka kerta. Miksi kuvittelet että naiset eivät nauti?
HÄH? Mitä sä ap selität? Kuka on sanonut ettei naiset nauti yhdynnästä? Itse voihkin kun mies tuntuu niin ihanalta sisällä. Muiden voihkimisesta en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:56"]
Jaa, no kyllä minä ainakin nautin, ja saan orgasminkin nimenomaan yhdynnässä, joka kerta. Miksi kuvittelet että naiset eivät nauti?
[/quote]
koska tuossa orkku-ketjussa sanottiin, ettei suurinosa naisista nauti eikä halua yhydntää, eikä se muka tunnu miltään. ap
Ne esittää, eikö ap tiedä et suurin osa naisista on feikannut orkkua ja feikkaa jatkuvasti.
Jälkijunassa olet, jos tätä tietoa et tiennyt. Siitä on tutkimustuloksiakin
Kuka on sanonut että KAIKKI naiset nauttivat yhdynnästä tai että KUKAAN nainen EI nauti? Eiköhän löydy molempia, toivottavasti enemmän niitä jotka nauttivat. Minulla ei pelkkä yhdyntä tunnu (fyysisesti) oikein miltään, orgasmin saamiseksi vaaditaan aina samanaikaista sormityöskentelyä. Klitoris vaan on jotenkin huonossa paikassa että missään asennossa miehen vehjettä ei siihen saa osumaan. Toki yhdyntä noin muuten voi tuntua oikein mukavalta kunhan tekee oikeassa tahdissa. Mutta ymmärrän kyllä hyvin ettei se välttämättä fyysisesti tunnu oikein miltään, sama kuin kainaloon tekisi.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:00"]
Kuka on sanonut että KAIKKI naiset nauttivat yhdynnästä tai että KUKAAN nainen EI nauti? Eiköhän löydy molempia, toivottavasti enemmän niitä jotka nauttivat. Minulla ei pelkkä yhdyntä tunnu (fyysisesti) oikein miltään, orgasmin saamiseksi vaaditaan aina samanaikaista sormityöskentelyä. Klitoris vaan on jotenkin huonossa paikassa että missään asennossa miehen vehjettä ei siihen saa osumaan. Toki yhdyntä noin muuten voi tuntua oikein mukavalta kunhan tekee oikeassa tahdissa. Mutta ymmärrän kyllä hyvin ettei se välttämättä fyysisesti tunnu oikein miltään, sama kuin kainaloon tekisi.
[/quote]
Siinä orkkuketjussa väitetään että kaikkien naisten emätin on tunnoton ja että naiset eivät nauti yhdynnästä. Ei pidä paikkaansa. Mun emätin ei ole tunnoton.
Miehet pitävät siitä että nainen on nauttivinaan. Ei ole miehen mieleen jos makaa hiljaa paikallaan ja odottaa toimituksen loppumista.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:12"]
Miehet pitävät siitä että nainen on nauttivinaan. Ei ole miehen mieleen jos makaa hiljaa paikallaan ja odottaa toimituksen loppumista.
[/quote]
eli sun mielestä kukaan nainen ei voi fyysisesti nauttia yhdynnästä?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:13"]
[/quote]
[/quote]
jännä että tiedät munkin puolesta sanoa etten muka nauti yhdynnästä.
Itse en nauti seksin yhdyntäosasta, mutta en edes teeskentele nauttivani siitä. Joskus saatan vähän hengittää nopeammin, kun se siellä sisällä rynkyttää. En siis nauti siitä, mutta tunnen sen sisälläni. Miehelleni tämä ei ole ongelma, onneksi. Pitkä suhde meillä, ei tarvetta teeskentelyyn ja asiat juteltu.
Tiedän, että monet teeskentelevät, että miehelle ei tulisi huonoa itsetuntoa. Huono itsetunto kun on tarpeetonta.
Onneksi mä en nauttinut nuorena seksistä, inhosin sitä niin, että teeskentelykin olisi ollut aivan mahdotonta. Kun en koskaan antanut miesten tehdä sellaista, mihin en itsekään suostunut (kuten rynkyttää ylikauan) niin en ole oppinut koskaan feikkaamaan orgasmia, vaikka en sellaista saanutkaan.
Mun kanssa miehen olisi ollut aivan mahdotonta aiheuttaa orgasmia, ja sanoin sen heille. Monet naiset ajavat itse itsensä tyhmään jamaan, kun eivät uskalla sanoa miehelle, että en aina saa orgasmia ja rupeavat näyttelemään sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:13"]
[/quote]
[/quote]
Miten ihmeessä saat tuosta vastauksesta johdettua sen että KUKAAN ei nauttisi? Jos kysytään, miksi joku voihkii, jos ei nauti, niin siksi, että miehet siitä pitävät. So simple.
Kyllä ihmiskuntaa ei olisi enää olemassakaan jos nainen ei yhdynnästä nauttisi. Kyllä naiset olisivat oppineet tähän mennessä välttämään raiskauksista tulevat raskaudet.
Koska niin oletetaan tekevän.