Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henget talossa

Vierailija
02.03.2014 |

Talossamme on jo pitkän aikaa ollut kummallisia tapahtumia, mutta eilinen kuulemani asia vahvisti epäilykseni todeksi.Olen ymmärtänyt että talossamme on henkiä, eikä vain yhtä niinkuin aluksi luulin.Hengillä on erilaiset lähestymistavat, toinen on jopa pelottava.

Eilen meillä vieraili miehen kaveri vaimoineen ja istuimme iltaa rupatellen niitä näitä.En puhunut talon tapahtumista sanaakaan, mutta tämä vaimo kertoi että näkee henkiä ja että tälläkin hetkellä näkee yhden nurkassamme.En yllättynyt tai mitenkään asiaa ihmetellyt sillä olinkin ajatellut juuri niinkuin tämä vaimo minulle kertoi.

Ja mitä enemmän vaimo antoi tietoa näistä kolmesta hengestä talossamme, niin sitä varmempi olin, että olen ollut näistä tietoinen sukupuolineen päivineen.

Haluaisin heistä eroon, olen ennenkin yrittänyt internetistä löytämilläni ohjeilla, mutta eivät lähde pois, vaan jatkavat melskaamista.Mitä voisin tehdä?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkiä saa pyydystettyä mihinkään haaviin pällisteltäväksi.

Vierailija
22/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki ei Anna minun vastata ap:lle. Olen yrittänyt jo kaksi kertaa vastata ap kysymykseen, mutta en saa lähetettyä vastausta. Muihin keskusteluihin kyllä saan.

Katsotaan tukeeko tälläinen "niitä näitä -vastaus" perille, kun kokemukset eivät kerta tule!

-nro 11-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:19"]Asunto on haussa, mutta pelkään että ne muuttavat mukanani.Pelkään myös menettäväni mielenterveyteni, eikä kukaan ota minua tosissaan vaan vähättelevät.Vaikka oma mieheni on nähnyt ja kuullut yhtä sun toista, niin hänkin kuittaa vaan kintaalla, mutta ei siltikään pysty vastauksia antamaan.

ap

[/quote]

Kumpi sää oot? Tuossa kerrot omasta miehestäsi,

toisessa viestissä puhut vaimosta??

Vierailija
24/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:19"]Asunto on haussa, mutta pelkään että ne muuttavat mukanani.Pelkään myös menettäväni mielenterveyteni, eikä kukaan ota minua tosissaan vaan vähättelevät.Vaikka oma mieheni on nähnyt ja kuullut yhtä sun toista, niin hänkin kuittaa vaan kintaalla, mutta ei siltikään pysty vastauksia antamaan.

ap

[/quote]

Vierailija
25/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD:DDD jooh. Henkimaailma sun muu löpinä tuonpuoleisesta on sekopäiden keksimää ajanvietettä. Näet ja kuulet sen mitä haluat. Onko meilläkin henkiä? Kolme lasta pimeässä huoneessa kasvot nurkkaan päin? Olen nähnyt ne! Eikun niin, olin kovassa kuumeessa.

Mitä jos vaan ignooraisit näitä henkiä ja unohdat koko asian, niin ne katoavat.

Vierailija
26/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD:DDD jooh. Henkimaailma sun muu löpinä tuonpuoleisesta on sekopäiden keksimää ajanvietettä. Näet ja kuulet sen mitä haluat. Onko meilläkin henkiä? Kolme lasta pimeässä huoneessa kasvot nurkkaan päin? Olen nähnyt ne! Eikun niin, olin kovassa kuumeessa.

Vierailija
27/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten AP puhuu kahdella tavalla:

Viesteissä:

nro16 vaimosta

ja

nro19 miehestään

Vierailija
30/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä:

nro16 vaimosta

ja

nro19 miehestään

Vierailija
31/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä:

nro16 vaimosta

ja

nro19 miehestään

Vierailija
32/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:48"]

Henki ei Anna minun vastata ap:lle. Olen yrittänyt jo kaksi kertaa vastata ap kysymykseen, mutta en saa lähetettyä vastausta. Muihin keskusteluihin kyllä saan.

Katsotaan tukeeko tälläinen "niitä näitä -vastaus" perille, kun kokemukset eivät kerta tule!

-nro 11-

[/quote]

Yrittäisitkö vielä? Ja sille joka kysyi kumpi olen, niin en kumpikaan, vaan mihen kaveri vaimonsa kanssa kävi kylässä.

ap

Vierailija
33/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteissä:

nro16 vaimosta

ja

nro19 miehestään

Vierailija
34/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:53"]

ap

[/quote]

[/quote]

Olen provoilija. Ap.

Vierailija
35/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:03"]Miten AP puhuu kahdella tavalla:

Viesteissä:

nro16 vaimosta

ja

nro19 miehestään

[/quote] mitä jos hankkisit lukutaidon? Ja sit tule huutelemaan. Eiks jee

Vierailija
36/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:58"]

[/quote]

Hassua että ajattelen samalla lailla tällaisten vastausten kirjoittajista, ovat mielestäni typeriä ja tietämättömiä.Ja sille joka ihmettelee miksi puhun vaimosta ja miehestä niin lue aloitukseni huolella.

ap

Vierailija
37/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:45"]

P.R.O.V.O.K.A.A.T.I.O.! Aloitus on PROVO - ja tietysti vetää vastauksia puoleensa kuin imuri, koska käsittelee "henkimaailmaa"... Jos ei muuta, niin aloittaja itse vastaa itselleen, niin kuin aiemmassa kommentissa.

[/quote]

Mitä hittoa?! Mene provon huutelija pois tästä ketjusta, jos asia ei sinua kiinnosta, tai et pysty neuvomaan minua! Ei se ettet itse ole kokenut mitään, tarkoita ettei sitä olisi olemassa, itsekään en ennen uskonut, pidin tällaisia pöpien juttuina, mutta en enää.

ap

[/quote]

Älä viitsi lässyttää. En minä pidä tätä pöpien juttuna, vaan pidän sitä PROVOna! Se on eri asia! Pistä tunnetta peliin tässä ketjussa ja yritä esittää vakavasti otettavaa ja loukkaantunutta, mutta provosi paistaa silti läpi!

[/quote]

En ymmärtänyt?

ap

[/quote]

Kyllä ymmärsit, mutta et ole ymmärtävinäsi, koska kirjoitit provon, ja mikäs sen inhottavampaa provoilijalle kuin että joku paljastaa asian todellisen laidan. :D

Vierailija
38/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
39/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
40/93 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:45"]

P.R.O.V.O.K.A.A.T.I.O.! Aloitus on PROVO - ja tietysti vetää vastauksia puoleensa kuin imuri, koska käsittelee "henkimaailmaa"... Jos ei muuta, niin aloittaja itse vastaa itselleen, niin kuin aiemmassa kommentissa.

[/quote]

Mitä hittoa?! Mene provon huutelija pois tästä ketjusta, jos asia ei sinua kiinnosta, tai et pysty neuvomaan minua! Ei se ettet itse ole kokenut mitään, tarkoita ettei sitä olisi olemassa, itsekään en ennen uskonut, pidin tällaisia pöpien juttuina, mutta en enää.

ap

[/quote]

Älä viitsi lässyttää. En minä pidä tätä pöpien juttuna, vaan pidän sitä PROVOna! Se on eri asia! Pistä tunnetta peliin tässä ketjussa ja yritä esittää vakavasti otettavaa ja loukkaantunutta, mutta provosi paistaa silti läpi!

[/quote]

En ymmärtänyt?

ap

[/quote]

Kyllä ymmärsit, mutta et ole ymmärtävinäsi, koska kirjoitit provon, ja mikäs sen inhottavampaa provoilijalle kuin että joku paljastaa asian todellisen laidan. :D

[/quote]

Siis luulet että tämä kertomus on provo, mutta muuten uskot henkien olemassaoloon? Onpa outoa siinä tapauksessa, tai sitten ymmärsin väärin.Miksi kirjoittaisin tällaisen provon, kun voisin herkutella tällä palstalla ihmissotku asioilla, jotka saavat paljon enemmän vastauksia, joissa on tunnelatausta mukana?

haluaisin kyllä kuulla muiden kokemuksia hengistä ja niiden pois ajamisesta tai kodin siunaamisesta.

ap