Henget talossa
Talossamme on jo pitkän aikaa ollut kummallisia tapahtumia, mutta eilinen kuulemani asia vahvisti epäilykseni todeksi.Olen ymmärtänyt että talossamme on henkiä, eikä vain yhtä niinkuin aluksi luulin.Hengillä on erilaiset lähestymistavat, toinen on jopa pelottava.
Eilen meillä vieraili miehen kaveri vaimoineen ja istuimme iltaa rupatellen niitä näitä.En puhunut talon tapahtumista sanaakaan, mutta tämä vaimo kertoi että näkee henkiä ja että tälläkin hetkellä näkee yhden nurkassamme.En yllättynyt tai mitenkään asiaa ihmetellyt sillä olinkin ajatellut juuri niinkuin tämä vaimo minulle kertoi.
Ja mitä enemmän vaimo antoi tietoa näistä kolmesta hengestä talossamme, niin sitä varmempi olin, että olen ollut näistä tietoinen sukupuolineen päivineen.
Haluaisin heistä eroon, olen ennenkin yrittänyt internetistä löytämilläni ohjeilla, mutta eivät lähde pois, vaan jatkavat melskaamista.Mitä voisin tehdä?
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:58"]
:DDD:DDD jooh. Henkimaailma sun muu löpinä tuonpuoleisesta on sekopäiden keksimää ajanvietettä. Näet ja kuulet sen mitä haluat. Onko meilläkin henkiä? Kolme lasta pimeässä huoneessa kasvot nurkkaan päin? Olen nähnyt ne! Eikun niin, olin kovassa kuumeessa.
Mitä jos vaan ignooraisit näitä henkiä ja unohdat koko asian, niin ne katoavat.
[/quote]
Hassua että ajattelen samalla lailla tällaisten vastausten kirjoittajista, ovat mielestäni typeriä ja tietämättömiä.Ja sille joka ihmettelee miksi puhun vaimosta ja miehestä niin lue aloitukseni huolella.
ap
[/quote]
Eiköhän täällä ihmettele jo useampi tota vaimo/mies juttua, kumpi se ap on.
Nainen vai mies, ap jo vastasi että en kumpikaan aiemmassa viestissä :D
Mitä helvettiä, oletko ET?
[/quote] Kun apkirjoittai yhdessä viestissä lyhyesti vaimosta, tarkoitti varmasti sitä miehen kaverin vaimoa. Kun puhuu miehestä, puhuu omasta miehestään. Vastaamalla ei kumpikaan, tarkoittaa että ei ole se miehen kaverin vaimo eikä mieskään.
Itsekään en usko että aloitus on tosi, mutta pliis, koittakaa vähän sisäistää lukemaanne ennen kuin tulette huutelemaan ja pätemään.
-ei ap
[/quote]
Nyt on pakko kysyä mikä tästä tekee uskomattoman? Maailma on täynnä samankaltaisia kokemuksia, joten mikä tekee tästä kokemuksesta epäuskottavan? Ja tämä miehen kaveri vaimoineen kävi ensimmäisen kerran meillä kylässä, vaimoa en ollut koskaan nähnyt enkä hänelle näistä talon tapahtumista avautunut.Se tunne täällä olevista hengistä, keitä he ovat ja missä meilentilassa oli minulle aika selvä mutta tämän vaimon käynti vahvisti kaiken ajattelemani.
ap
Jos tarina olisi tosi, ottaisit yhteyttä skepsikseen, ja voisin tienata kymppitonni.
Se että niin monella on näitä "todellisia" kokemuksia, ja silti ei yksikään halua todistaa nitä todeksi, aiheuttaa sen että on hyvin, hyvin vaikeaa uskoa että tarina olisi tosi.
Tuntuu oudolta että joku kaveri rupeaa tuosta vaan luettelemaan henkiä talossa. En usko tätä juttua.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:59"]
Jos tarina olisi tosi, ottaisit yhteyttä skepsikseen, ja voisin tienata kymppitonni.
Se että niin monella on näitä "todellisia" kokemuksia, ja silti ei yksikään halua todistaa nitä todeksi, aiheuttaa sen että on hyvin, hyvin vaikeaa uskoa että tarina olisi tosi.
[/quote] Ohhoh, tulipa kirjoitusvirheitä... Tarkoitin tietysti "voisit" enkä voisin... vaikka kyllä minäkin voisin sen kymppitonnin ottaa jos kerrot missä asut ja minä saan mennä käymään skepsiksen kanssa, voin maksaa teille hotellimajoituksen viikonlopuksi =)
Muihin typoihin en jaksa ottaa kantaa =D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:59"]
[/quote]
Onko se suomalainen? Voisin ottaa sen asumaan tänne luoksemme, se vaan vaatisi uhrautumista molemmilta.Jos hän suostuisi niin otan mielelläni yhteyttä! En minäkään muutama vuosi sitten uskonut, mutta huomasin ettei tämä uskon asia olekaan, vaan ihan totta.Maailmankuvani muuttui lopullisesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:02"]
Tuntuu oudolta että joku kaveri rupeaa tuosta vaan luettelemaan henkiä talossa. En usko tätä juttua.
[/quote]
Kertoi ensin että hän näkee henkiä ja sanoi sitten että näkee yhden hengen nurkassa, ja että halusi minun tietävän, ei voinut siis olla hiljaa.Sanoi myös että täällä on toinenkin ja että yksi olisi demoni.En usko oikein demoneihin, tai en ymmärrä mitä ne voisivat olla.
ap
Nämä aloitukset kaatuu aina noihin demoneihin... jonkinlaisiin henkiin voisi ehkä vielä uskoa mutta demonit... Niin kuin se aloitus, mikä olikaan, että kummitteleeko tässäkin asunnossa, ja ensin diipadaapa liibalaaba, ja sitten oli nähty kädenjälki saunanovessa, ja siinä oli kuusi sormea jne....
Unohtaka ajo demonit, tai jättäkää ne ainakin Hollywoodin tarinoitsijoille.
Ei siinä auta kuin rukoilla että Jeesuksen nimessä ja veressä henget poistuu talosta, en tiedä "toimiiko" tuo sellaisilla jotka eivät ole uskossa... Mutta uskovan nuo henget jättää rauhaan kun tarpeeksi kauan rukoilee.
Minä kans ennen koin jotain tuollaisia juttuja ja pelkäsin että mielenterveys menee ja sehän siinä olikin kun eipä tuosta voinut ihan kenelle vaan mennä puhumaan aiheesta että "hei meillä tapahtuu vähän outoja juttuja...."
Noiden kokemusten jälkeen tulinkin sitten uskoon ja nuo "henget" on jättäneet minut rauhaan sen jälkeen.
Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut... Mutta rukoilen teidän puolesta, tuo ei ole mikään helppo asia...
Jotkut kuolleet ihmiset voivat jäädä vaeltamaan maan päälle, kun eivät pääse valoon esim. traagisen kuoleman vuoksi, jotain jää kesken maan päällä. Nämä kummitukset eivät ole vaarallisia eivätkä halua pahaa. Heitä pitää johdattaa valoon. Puhu kummitukselle, että hän on kuollut eikä kuulu tänne enää (he eivät välttämättä tajua sitä itse), pyydä menemään valoon, rukoile siunausta.
Paholaisen poltergeistit ovat niitä pahoja demoneita. Tietääkseni pesiytyvät tiettyyn paikkaan eivätkä seuraisi, jos muuttaisitte (tosin en ole ihan varma, kysy siltä miehesi kaverin vaimolta). Ne pelästyttävät siirtelemällä tavaroita ja muuta sellaista.
Nämä opin kirjasta Enkeleitä hiuksissani, jonka on kirjoittanut Lorna Byrne. Suosittelen lukemaan.
PIDÄ VALOT PÄÄLLÄ JA SOITA AAMULLA SEURAKUNNAN PAPILLE JA KÄSKE TULLA HETIMITEN SIUNAAMAANKOTI!
Jos haluaa tuollaisista eroon ei niiden kanssa pidä alkaa missään nimessä neuvottelemaan, ei harrastamaan minkäänlaista yhteydenpitoa, sillä sekaannuttaa itsensä vaan lisää tuollaiseen potaskaan. Kokemusta nimittäin on! Jos noiden henkien ym. kanssa alkaa "veljeilemään", niin saat loppu ikäsi kuunnella niiden kolinoita ja pelotteluja ja ne seuraa sua minne vaan. Et pääse niistä eroon, asut sitten suomessa tai muutat thaimaahan..
Mä puhun oikeasti kokemuksesta, mikään muu ei auttanut kuin tulla uskoon ja antaa elämänsä Jeesukselle.
Raamatun mukaan ihminen menee kuoleman jälkeen tasan tarkkaan kahteen paikkaan, joko taivaaseen tai tuonelaan odottamaan viimeistä tuomiopäivää, kukaan ei jää välille tai eksy.
Nuo "henget" ovat saatanan lähettämiä demoneita, joiden tarkoitus on eksyttää ihmiset ja saada ihmisiä luulemaan niitä vaikka kuolleiksi läheisikseen... Raamatussa kielletään jyrkästi se, että ihminen ei saa olla tekemisissä vainajahenkien kanssa. Sillä tarkoitetaan vain hyvää ja ihmisen omaa parasta.
ONHAN KATRI HELENAKIN PUHUNUT LÖÖPEISSÄ, ETTÄ HÄNELLÄ ON YHTEYS HENKIMAAILMAAN.
Etsi talon historiasta onko talossanne tai pihapiirissänne kuollut ihmisiä kun/jos löydät talossane kuolleita ihmisiä pyydä siltä kaveriltasi tuntomerkit niistä hengistä ja katso vastaavatko talossane kuolleita jos löydät henkilön joka on kuollut talossasi tai pihapiirissäsi ja kuvastaa henki ollenon ulkonäköä sinun täytyy polttaa kyseisen henkilön luut niin henki poistuu maan päältä jos luita ei ole niin hengen saataa pitää talossasi jokin sille kuuluva esine tai ruumiinosa jopa yksi hiuksikin riittää silloin sinun täytyy tuhota kyseinen esine polttamalla. Henget eivät myöskään voi koskea suolaan ja rauta satuttaa niitä eli jos talossanne on paha henki eli koston himoinen henki niin voit pitää se hätä tapauksessa loitolla suolla eli tekemällä suola rinki itsesi ympärille niin henki ei pääse sisään tai lyömällä sitä raudalla. Mutta henkeä raudalle lyöminen on leikkimistä tulella sama kun löisi karhua nyrkillä sitä sattuu mutta se vain suutuu edemmän raudalla voit pitää hengen ainoastaan loitolla.
Ja vielä se että koston himoinen henki kykenee pienen harjoittelun jälkeen tappamaan jos se on vihanen sinulle vaikka kuoleman tuottamuksesta
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 20:58"]
:DDD:DDD jooh. Henkimaailma sun muu löpinä tuonpuoleisesta on sekopäiden keksimää ajanvietettä. Näet ja kuulet sen mitä haluat. Onko meilläkin henkiä? Kolme lasta pimeässä huoneessa kasvot nurkkaan päin? Olen nähnyt ne! Eikun niin, olin kovassa kuumeessa.
Mitä jos vaan ignooraisit näitä henkiä ja unohdat koko asian, niin ne katoavat.
[/quote]
Hassua että ajattelen samalla lailla tällaisten vastausten kirjoittajista, ovat mielestäni typeriä ja tietämättömiä.Ja sille joka ihmettelee miksi puhun vaimosta ja miehestä niin lue aloitukseni huolella.
ap
[/quote]
Eiköhän täällä ihmettele jo useampi tota vaimo/mies juttua, kumpi se ap on.
Nainen vai mies, ap jo vastasi että en kumpikaan aiemmassa viestissä :D
Mitä helvettiä, oletko ET?
[/quote] Kun apkirjoittai yhdessä viestissä lyhyesti vaimosta, tarkoitti varmasti sitä miehen kaverin vaimoa. Kun puhuu miehestä, puhuu omasta miehestään. Vastaamalla ei kumpikaan, tarkoittaa että ei ole se miehen kaverin vaimo eikä mieskään.
Itsekään en usko että aloitus on tosi, mutta pliis, koittakaa vähän sisäistää lukemaanne ennen kuin tulette huutelemaan ja pätemään.
-ei ap