Henget talossa
Talossamme on jo pitkän aikaa ollut kummallisia tapahtumia, mutta eilinen kuulemani asia vahvisti epäilykseni todeksi.Olen ymmärtänyt että talossamme on henkiä, eikä vain yhtä niinkuin aluksi luulin.Hengillä on erilaiset lähestymistavat, toinen on jopa pelottava.
Eilen meillä vieraili miehen kaveri vaimoineen ja istuimme iltaa rupatellen niitä näitä.En puhunut talon tapahtumista sanaakaan, mutta tämä vaimo kertoi että näkee henkiä ja että tälläkin hetkellä näkee yhden nurkassamme.En yllättynyt tai mitenkään asiaa ihmetellyt sillä olinkin ajatellut juuri niinkuin tämä vaimo minulle kertoi.
Ja mitä enemmän vaimo antoi tietoa näistä kolmesta hengestä talossamme, niin sitä varmempi olin, että olen ollut näistä tietoinen sukupuolineen päivineen.
Haluaisin heistä eroon, olen ennenkin yrittänyt internetistä löytämilläni ohjeilla, mutta eivät lähde pois, vaan jatkavat melskaamista.Mitä voisin tehdä?
Kommentit (93)
Meidän talossa on kuulunut urkumusiikkia. Nukkuessani olen tuntenut valtavan voiman kun peittoani on siirretty useaan otteeseen.Navetassa näin kerran mieshahmon ym. kokemuksia.
Kyllä nuo henget voivat olla todellisia. Meilläkin oli pitkään yksi, asuntomme entinen asukas, mutta lähti valoon kolme viikkoa vaimonsa kuoleman jälkeen. Odotti kotona.
Itse kuulin pierun viereisestä huoneesta ja olen yksin. En tiedä olinko se minä sittenkin.
Kotien siunaamiseen ja henkiin erikoistuneet papit ovat erikseen, ei jokainen osaa tai edes kykene saamaan tarvittavaa yhteyttä häädettävään henkiolentoon.
Koittakaa ny ihmiset rauhottua! Vähä tuntuu siltä et noi "henkiolennot" on teidän omassa päässä. Menkää vähäks aikaa semmoseen paikkaan missä on valkotakkisia henkilöitä ja pyytäkää jotai lääkkeitä ni katotaa onks näitä "henkiä" enää. (tämä paikka tunnetaan myös nimellä mieliasairlaala). Veikkaan myös et jos ootte kokoaja sillä asenteella et täällä on joku henki ni mielikuvitus tekee tepposet ja alat kuulemaa kaikkia ääniä ja tavarat mukamas liikkuu. Kyllä näille asioille löytyy aina joku selitys. Olen puhunut.
voisin pitkät pätkät tässä kertoa kenellä kaikilla on tapahtunut niin kuin sulle tai teille, usko pois et oo yksin. kotini on siunattu, joten täällä ei ole niitä näkynyt. älkää näyttäkö niille pelkoa .....rukoilkaa.