Kotikaupunkisi arvostetut alueet, joille hyäosaiset hakeutuvat?
Kommentit (85)
Mikä hirvikallio dissaus täällä on meneillään? Tässä kysyttiin arvostettuja alueita, ei että mitä aluetta inhoat.
Miksei kukaan Tamperelainen ole maininnut Juhannuskylää? Tuomiokirkon ympärillä on useita 1900-luvun alussa rakennettuja kauniita arvotaloja!
Puistokadun ja Pororannan/Kaalisaaren rannan välinen alue, siis keskustasta Roismalan suuntaan. Sastamala (Vammala).
Mussalo, Puistola/Katariina ja Hissaari, Kotkassa:)
Martti, Ispoinen, Hirvensalo, Vasaramäki. Majakkaranta, Ruissalo -Turku
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 14:01"]Kotkassa Hirssaari ja Mussalon uudempi puoli. Nykyisin ehkä myös Katariina.
[/quote]
ihan oon yllättyny et tääl on näinkin monta kotkalaista:o -kotkasta myös :D sapokasta tosin :)
Kuopiossa Rönön saari ja Käränkä.
Kuopiossa Rönön lisäksi osa Saaristokaupunkia. Sitten sellainen pieni paikka kuin Kolmisoppi, siinä on pieni keskittymä omakotitaloja järven rannalla, kunnon kermapeffaväkeä.
Rikkaitten taloja löytää kyllä jokaisesta lähiöstä, yleensä rannalta. Esim. Petoselta ja Päivärannasta löytyy rantaviivalta ihan hervottomua lukaaleita. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Yllättäen jokusia on maallakin, Pihkainmäki, Hiltsikka ja Rytky. Nämä ei varmaan vaan oo tajunneet uutta lukaalia rakentaessaan että jälleenmyyntiarvo ei välttis taivaita hivo :D
Joo, olen kiinteistövälittäjän vaimo ;)
51 lisäisi vielä Ranta-Toivalan, huh huh mitä pömpeleitä ja kaikissa upeat järvinäköalat! On silleen vähän piilossa, asukkaat taitaa tykätä että onkin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:11"]
Vantaa: Ylästö, Kartanonkoski, Veromäki, Kuusikko, jossain määrin myös Matari, Rekola, Päiväkumpu
Itse köyhäilen rikkaiden joukossa Kartanonkoskella.
[/quote] Kartanonkoski ehkä, mutta en kyllä allekirjoita ainakaan Mataria enkä Rekolaa, kummatkin Korson ja Mikkolan "köyhäalueiden" vieressä..
Itse väittiäisin, että Tikkurila ja Ruskeasanta
Tahmela, pyynikki, ratina, Tampereelta siis.
Keskusta, Itäinen keskusta/Kupittaa, Jokiranta, Hirvensalo, Vasaramäki. Turku kyseessä :)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 22:19"]
Harvoilanmäki, Hakalanniemi, Myllymäki
[/quote]
Mulla on kyllä vähän eri käsitys... Harvoilanmäki on kaukana keskustasta ja täynnä tyhjiä ylihinnoiteltuja taloja. Ei mitenkään vetovoimainen alue. Ja Hakalanniemessä on vain muutama fiinimpi talo, suurin osa jotain kaupungin rivitaloaluetta.
Vanajan rannat, puutaloalue Hämeen linnan ja keskustan välissä ja toki Myllymäki, sanoisin mä.
Ei pienintäkään tietoa.
terveisiä Porista
En tiedä. :D
On vasta 11 vuotta asunut täällä, Vantaa
[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 08:18"]
Hirvikallio on uusi alue lähellä Kangasalan rajaa annalassa. Tontit on pieniä, mutta talot on komeita. Toki tontit ovat kaupungin vuokratontteja, joten periaatteessa kuka vaan voi hakea ja rakentaa mikäli talous antaa myöden. Jokusia erotaloja on jo myyty, hintalaput alk. 500 000.
[/quote]
Ai jokusia erotaloja myyty. Sillä alueella on kohta joka toinen pari eronnut, osassa on toinen vanhemmista jäänyt asumaan. Huonon karman alue.