Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako naisia lähestyä lyhyenä miehenä?

Vierailija
09.11.2020 |

Itselläni on muuten asiat kunnossa, eli tienaan mukavasti, paljon ystäviä, harrastuksia ja olen hyvässä kunnossa, mutta mittaa on vain 169cm. Mietin, että uskaltaako tässä ollenkaan lähestyä naisia, kun monet toivovat pitkää miestä ja olen vielä noin 10cm keskimitan alapuolella? Ja moni toivoo, ettei lyhyt mies edes yrittäisi lähestyä. En ole siis vuosikausiin uskaltanut lähestyä ketään, kun nuorempana sain järkyttävästi pakkeja pituuden johdosta. Kannattaako siis edes yrittää?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskallat tietty. Nykyään vielä tuntuu että ihmiset (nuoremmat varsinkin) on tosi lyhyitä, eli rohkeasti vaan joukkoon!

Vierailija
62/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua senttiä lyhyempi nainen ja ihastunut noin itseni pituiseen mieheen, saattaa hän olla 169 tai 170, vaikea arvioida. Ei pituus ole kaikille tärkeää.

Ei kaikille mutta tiedä sittennaisille vai miehille tärkeämpää. - Arki havainnot osoittavat, että harvassa ovat ne parit, joissa nainen on miestä huomattavasti pidempi... 

Tämä varmaan johtuu siitä, että yleensä miehet ovat naisia pidempiä. Jos ap nyt ei ehdoin tahdoin nimenomaan itseään huomattavasti pidempää naista halua, niin luulisi noita suunnilleen hänen pituisiaan, ja vähän lyhyempiä/pidempiä naisia sen verran runsaasti olevan, että joukosta löytyisi niitäkin, joille miehen pituus ei ole tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 180 cm nainen eikä lyhyet miehet oikeesti sytytä ollenkaan. Tunnen useita älykkäitä, hauskoja, huumorintajuisia, komeita miehiä mutta kaveripohjalle jäämme, koska jotain puuttuu.

Pituutta, nimittäin.

Olen pahoillani, pätkät.

Olen suunnilleen pituisesi, ihmettelen mikä sinua vaivaa kun noin töykeästi tänne kirjoitat. Ei pahalla muttei hyvälläkään, suora kysymys vain, oletko jonkinlainen kehollinen narsisti vai muuten vaan kuspää? Harva mies varmaan alkaisi heittään "jotain puuttuu sinusta nainen, nimittäin hoikkuus. Olen pahoillani läskit".

Olen muuten kanssasi aivan samaa mieltä, mutta valitettavasti ei ole lainkaan harvinaista, että miehet puhuvat töykeästi ylipainoisille naisille. Ainakin itse olen saanut monta kertaa kuulla läskikommentteja, jopa tilanteissa, joissa en ole pyrkinyt kyseisen miehen kanssa edes minkäänlaisiin tekemisiin.

Vierailija
64/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap oletko huomannut, että on paljon sinua lyhempiä naisia? Itse olen 168 cd pitkä, ja pääasiassa noita pikkuisen itseäni lyhempiä tapaillut, pidempiäkin kyllä, eikä minun pituuteni ollut kenellekään ongelma. Itseasiassa ihmetyttää, että asiasta edes keskustellaan, mutta ehkä se nykyään on merkityksellistä, onhan minulla jo ikää.

Vierailija
65/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vain kuin ryhdyt homoksi tai tiedustelet rautatieltä sopivan kohda, johon asetella pää. Vaatimuksena tietenkin, että radalla kulkee Pendolino ja lujaa. Kaikki nuoret naiset, joilla on seksuaalista markkina-arvoa vaativat pitkän miehen. 

Hyvä esimerkki tapahtui työpaikallani: minulle nuoremmat naiset eivät puhuneet muuta kuin pakollisen pahan. Sitten työpaikalle tuli 190cm pitkä ja varmaan 140kg penkistä nostava alfa. Tälle kyllä lirkuteltiin ja pyydeltiin lounaalle yms. Itse olin muutaman kuukauden ajan aivan itsemurhan partaalla. Nyt etätöissä menee paremmin, kun ei tarvi olla työkavereiden kanssa tekemisissä. Näin 175cm pitkänä on vaihtoehtoina huorissa käynti tai itsemurha. Toki joku vanha ämmä on huolinut lyhyen miehen, mutta vanhalla ämmällä ei olekkaan seksuaalista markkina-arvoa.

M34

Saanko tiedustella, että minkä ikäiset naiset ovat nuoria naisia ja minkä ikäiset vanhoja ämmiä? Ja kun naisten seksuaalisesta markkina-arvosta niin tarkka olet, niin mikä mahtaa olla oma seksuaalinen markkina-arvosi?

Vierailija
66/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähesty vaikka jotain 150-160cm naista. Niille olet tarpeeksi pitkä.

Naisten vakineuvo, ja surkea sellainen. Jospa perustelen miksi.

Ensinnäkin pitkistä miehistä pitävät kaiken pituiset naiset. Tutkittua: mitä lyhyempi nainen, sitä suurempi pituusero toivottaisiin. Lyhyistä miehistä kiinnostuvat naiset ovat vähemmistö riippumatta naisen pituudesta, joten hölmöintä kaikista on yrittää vain lyhyitä naisia.

Minusta on elämäni aikana kiinnostunut ehkä tusinan verran naisia. Näistä voin heti sanoa että 4 on ollut pitkiä, siis lähes tai yli 180cm. Itse olen 172cm. Ja kolme näistä oli hoikkia ja nättejä, toisin kuin lyhyemmät joilla tuntui olevan sellainen ajatus että kun en ole mikään kedon kaunein kukkanen niin kelpaa lyhytkin mies.

Kaikkein tarkimpia pituudesta ovat vähän yli keskipituiset mutta ei pitkät naiset. Näille naisille tuntuu olevan aivan ehdotonta että mies on pitkä, ovathan he pitkiä naisia ja muistavat painottaa sitä. Outoa kyllä etteivät yli 180cm naiset painota pituuttaan samalla tavalla, miksiköhän näin?

Sitten tulee toinen syy. En halua naista jolle pituusero on tärkeää. Siinä on aina taustalla syy joka on minulle turn-off kuten halu että mies on suojelija, tunne miehelle alistumisesta tai tämän ylöspäin tapittelemisesta, tai skitsoilu siitä mitä muut ajattelevat tai miltä pari näyttää muiden silmissä. Nainen saa olla lyhyt, mutta se ei saa olla syy miksi lyhytkin mies kelpaisi.

Siinä perustelut.

Vierailija
67/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua senttiä lyhyempi nainen ja ihastunut noin itseni pituiseen mieheen, saattaa hän olla 169 tai 170, vaikea arvioida. Ei pituus ole kaikille tärkeää.

Ei kaikille mutta tiedä sittennaisille vai miehille tärkeämpää. - Arki havainnot osoittavat, että harvassa ovat ne parit, joissa nainen on miestä huomattavasti pidempi... 

Tämä varmaan johtuu siitä, että yleensä miehet ovat naisia pidempiä. Jos ap nyt ei ehdoin tahdoin nimenomaan itseään huomattavasti pidempää naista halua, niin luulisi noita suunnilleen hänen pituisiaan, ja vähän lyhyempiä/pidempiä naisia sen verran runsaasti olevan, että joukosta löytyisi niitäkin, joille miehen pituus ei ole tärkeää.

Jos naiselle miehen pituus ei ole tärkeää, niin miksi pitää rajoittaa haku tietyn pituisiin naisiin ja rajata pois ne pitkät?

Vai tarkoittaako "miehen pituus ei ole tärkeää" = "miehen ei tarvitse olla 185cm, kunhan on minua pidempi" ?

Vierailija
68/68 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, mutta varaudu siihen että 19/20 antaa pakit vain ja pelkästään pituuden takia!