Uskaltaako naisia lähestyä lyhyenä miehenä?
Itselläni on muuten asiat kunnossa, eli tienaan mukavasti, paljon ystäviä, harrastuksia ja olen hyvässä kunnossa, mutta mittaa on vain 169cm. Mietin, että uskaltaako tässä ollenkaan lähestyä naisia, kun monet toivovat pitkää miestä ja olen vielä noin 10cm keskimitan alapuolella? Ja moni toivoo, ettei lyhyt mies edes yrittäisi lähestyä. En ole siis vuosikausiin uskaltanut lähestyä ketään, kun nuorempana sain järkyttävästi pakkeja pituuden johdosta. Kannattaako siis edes yrittää?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sinua 160-senttisenä naisena (itsekin siis 10 cm (nuorten naisten) keskimittaa lyhyempänä) minua viehättää eniten aloittajan pituiset miehet. Painan 50 kiloa ja olen ilmeisen sopusuhtainen kun täällä oli eilen ketju, jossa mittailtiin jalan sisäpituuksia ja sekin on minulla 80cm... Kiinnostaako siis 160/50, jalan sisäpituus 80, palstahullu? Ai ei... Ei se mitään, onneksi löysin jo miehen ennen kuin löysin tämän palstan.
Ihanko tosissaan ihmiset haluavat kumppanin, jonka vaatimuksiin kuuluu tietynmittainen jalan sisäpituus?
Et ihan täysillä käy, mutta varmaan olet löytänyt kaltaisesi miehen.
Arvo Ylppö oli 154 cm pitkä. Oli kahteen kertaan naimisissa ja teki kuusi lastakin.
Vierailija kirjoitti:
Arvo Ylppö oli 154 cm pitkä. Oli kahteen kertaan naimisissa ja teki kuusi lastakin.
Tässäpä se! Ap rupeaa ensin arkkiatriksi ja menee sitten lähestymään naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Entisinä aikoina sinkkunaisia halveksuttiin niin vaatimatonkin mies kelpasi. Nykyään nuoret naiset sanovat tuon ikäiselle: "suksi vi**uun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisinä aikoina sinkkunaisia halveksuttiin niin vaatimatonkin mies kelpasi. Nykyään nuoret naiset sanovat tuon ikäiselle: "suksi vi**uun".
Tuon pituiselle.
Alle 185cm ei kannata edes yrittää. Nykyään minimivaatimus tinderöinnin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freudilainen lipsahdus. Ja juurikin paljastaan sen minkä ikäisiä "naisia" yrität, kolmekymppinen mies. Vai jo nelikymppinen?
Mulla on suurin osa kumppaneista ollut saman pituisia,( 170) kun itse olen. Uskaltaa 😁
Lähesty vaikka jotain 150-160cm naista. Niille olet tarpeeksi pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty vaikka jotain 150-160cm naista. Niille olet tarpeeksi pitkä.
Juurihan tässä oli lanka kun juuri nuo 150-160cm pitkät pikkupuput vaativat vähintään 190 cm pitkän miehen.
Kyllä! Tykkään enemmän oman pituisesta kuin pitkistä. Olen 168 cm
Toki uskaltaa, mutta ei hyödytä. Kannattaa kasvaa ensin vähän lisää pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180 cm nainen eikä lyhyet miehet oikeesti sytytä ollenkaan. Tunnen useita älykkäitä, hauskoja, huumorintajuisia, komeita miehiä mutta kaveripohjalle jäämme, koska jotain puuttuu.
Pituutta, nimittäin.
Olen pahoillani, pätkät.
Sinä olet liian pitkä, kelpaisit minulle korkeintaan kaveriksi.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinua senttiä lyhyempi nainen ja ihastunut noin itseni pituiseen mieheen, saattaa hän olla 169 tai 170, vaikea arvioida. Ei pituus ole kaikille tärkeää.
Ei kaikille mutta tiedä sittennaisille vai miehille tärkeämpää. - Arki havainnot osoittavat, että harvassa ovat ne parit, joissa nainen on miestä huomattavasti pidempi...
Johtuu todennäköisesti siitä, että naisten keskipituus on vähemmän kuin miesten.
Kyllä vaan. Itse olen ollut moneen otteeseen tosi ihastunut myös lyhyempiin miehiin. Kaksi parisuhdettani on ollut itseni pituisten kanssa (169cm). Aina on kyseessä kokonaisuus - pituus ei ole mikään itsestään selvä valtti tai lyhyys minkäänlainen haittatekijä. Anna palaa vaan. Jos on sinut itsensä kanssa, niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Itse olen ollut moneen otteeseen tosi ihastunut myös lyhyempiin miehiin. Kaksi parisuhdettani on ollut itseni pituisten kanssa (169cm). Aina on kyseessä kokonaisuus - pituus ei ole mikään itsestään selvä valtti tai lyhyys minkäänlainen haittatekijä. Anna palaa vaan. Jos on sinut itsensä kanssa, niin se riittää.
Ja lisään vielä, että joskus on kiva käyttää korkkareita juhlissa. Jos se ei sinua haittaa, että nainen on kenkiensä kanssa sinua muutaman sentin pidempi, niin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180 cm nainen eikä lyhyet miehet oikeesti sytytä ollenkaan. Tunnen useita älykkäitä, hauskoja, huumorintajuisia, komeita miehiä mutta kaveripohjalle jäämme, koska jotain puuttuu.
Pituutta, nimittäin.
Olen pahoillani, pätkät.Sinä olet liian pitkä, kelpaisit minulle korkeintaan kaveriksi.
Nonni. Kaverit on kuule ihan tärkeitä. Ihan suhteeseen meistä ei olisi. On mulle joku mies sanonutkin, että ei riitä kantti näin pitkään mimmiin, vaikka muuten olisikin ihastusta ilmasta ja minä kyllä ymmärrän sen. Olen sinulle liian pitkä, joku syttyy kuule just näistä pitkistä sääristä ja kun natsaa molemmin puolin, kaikki on tyytyväisiä. Kaverisi voin toki olla ja arvostaa sinua ystävänä, ei kai sitä niin vaikea ole ymmärtää. Sillä asialla kun ei ole pituuden kanssa mitään tekemistä, muru ❤️
M31
Vierailija kirjoitti:
Pituutta, nimittäin.
Olen pahoillani, pätkät.
Katsokaas tässä, lyhyet miehet, haluaisitteko tuollaista naista joka pätkittelee muita ihmisiä? Mitä tavoiteltavaa hänessä on? Lähestykää mukavia, iloisia ja empaattisia naisia joilla on käytöstavat, niin voitte saada loistavan parisuhteen! (Tämä toki ihan kaikille miehille, ulkoisista ominaisuuksista riippumatta)
Minulla viimeisin ihastus on mieheksi lyhyt, täysin merkityksetön seikka. Hän on minulle kuin kuu taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituutta, nimittäin.
Olen pahoillani, pätkät.Sinä olet liian pitkä, kelpaisit minulle korkeintaan kaveriksi.
Nonni. Kaverit on kuule ihan tärkeitä. Ihan suhteeseen meistä ei olisi. On mulle joku mies sanonutkin, että ei riitä kantti näin pitkään mimmiin, vaikka muuten olisikin ihastusta ilmasta ja minä kyllä ymmärrän sen. Olen sinulle liian pitkä, joku syttyy kuule just näistä pitkistä sääristä ja kun natsaa molemmin puolin, kaikki on tyytyväisiä. Kaverisi voin toki olla ja arvostaa sinua ystävänä, ei kai sitä niin vaikea ole ymmärtää. Sillä asialla kun ei ole pituuden kanssa mitään tekemistä, muru ❤️
M31
Miten tuon kommenttini lainauksen kanssa meni? 😄
M31
Meidän luokalla on sinun pituinen mies, joka oikeasti vaikuttaa todella kiinnostavalle tyypille. Sillä on sellainen ihanan tarttuva nauru! Olisin tosi otettu jos pyytäisi vaikka treffeille. Koronan päättymistä ja saunailtoja odotellessa... ;)
N173 cm