Uskaltaako naisia lähestyä lyhyenä miehenä?
Itselläni on muuten asiat kunnossa, eli tienaan mukavasti, paljon ystäviä, harrastuksia ja olen hyvässä kunnossa, mutta mittaa on vain 169cm. Mietin, että uskaltaako tässä ollenkaan lähestyä naisia, kun monet toivovat pitkää miestä ja olen vielä noin 10cm keskimitan alapuolella? Ja moni toivoo, ettei lyhyt mies edes yrittäisi lähestyä. En ole siis vuosikausiin uskaltanut lähestyä ketään, kun nuorempana sain järkyttävästi pakkeja pituuden johdosta. Kannattaako siis edes yrittää?
Kommentit (68)
Veljeni on 170 cm ja tyttöystäviä kyllä riitti ennen tätä nykyistä jonka kanssa on vakiintunut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 162 cm. Kovasti uskalsi lähestyä mua
Kieltämättä on lyhyt. Onko hänen sukunsakin lyhyitä?
Höps js pöps sun kanssa! Tietenkin uskaltaa, mut ei häntä koipien välissä vaan ihan normaalilla itseluottamuksella :)
Tänään viimeksi näin kaupassa hyvännäköisen miehen, joka oli minua lyhyempi, ja itse olen 168 cm. Oli kiinnostava!
Uskaltaa...
160/90 50+ naisia kolmannella kierroksellaan
Ihan naiset sanoi että syynä oli nimenomaan pituus? Sitten varmaan kannattaa alkaa munkiksi.
Lähesty jos olet valmis pakkeihin ja jutunaiheeksi naisten iltoihin joissa kerrotaan surkeimmista iskuyrityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 180 cm nainen eikä lyhyet miehet oikeesti sytytä ollenkaan. Tunnen useita älykkäitä, hauskoja, huumorintajuisia, komeita miehiä mutta kaveripohjalle jäämme, koska jotain puuttuu.
Pituutta, nimittäin.
Olen pahoillani, pätkät.Olen suunnilleen pituisesi, ihmettelen mikä sinua vaivaa kun noin töykeästi tänne kirjoitat. Ei pahalla muttei hyvälläkään, suora kysymys vain, oletko jonkinlainen kehollinen narsisti vai muuten vaan kuspää? Harva mies varmaan alkaisi heittään "jotain puuttuu sinusta nainen, nimittäin hoikkuus. Olen pahoillani läskit".
Siis ihan yleisestihän miehet dissaa lihavia naisia, mitä ihmettä täällä nyt kaunistellaan ?!
Väännetään vähän rautalankaa:. Lähestymisohjeet pitkille miehille:
- jos nainen pyrkii selkeästi välttämään katsettasi tai lähestymistäsi esimerkiksi kääntämällä oman katseensa pois, teeskentelemällä ettei huomaa olemassaoloasi tai tekemällä torjuvan eleen TAI jos hän on selvästi kiireinen, uppoutunut kännykkään/kirjaan tms, älä lähesty
- jos nainen katsoo silmiin, hymyilee, vaikuttaa kaikin puolin avoimelta ja positiiviselta elekieleltään huomattuaan sinut, voit lähestyä ja heittää jonkin harmittoman lauseen
- jos nainen ei ihan oikeasti sinua huomaa (vrt. ensimmäinen vaihtoehto) mutta sinä olet huomannut hänet ja haluat mennä hänen juttusilleen, älä säikäytä häntä. Lähesty tavalla, joka tekee selväksi, ettet aio jäädä hänen seuraansa jos hän haluaa olla yksin (tämä pätee myös edelliseen vaihtoehtoon)
- lue koko ajan naisen sanatonta viestintää ja jatkaa matkaa, jos hän vaikuttaa ärtyneeltä, kiusaantuneelta tai pelokkaalta
- ei on ei. jos nainen sanoo, ettei halua jutella, ei halua seuraa, ei tarvitse apua (esim. kaupungilla suunnistamiseen), poistu
Ja sitten lähestymisohjeet lyhyille miehille:
- täysin samoin kuin edellä
Uskaltaa. Helpompi pussailla 170 cm pituisen kanssa kuin 2 metrisen.
Naista - pitkääkään ei kannata pitää (leikilläänkään) lyhyenä miehenä! MOT
Muuten miehen pituus ja sukuelimen koko eivät ole verrannollisia keskenään. Joskus pitemmältä mieheltä on löytynyt yllättävän pieni se. Ja lyhyeltä mieheltä jne.
Vierailija kirjoitti:
Muuten miehen pituus ja sukuelimen koko eivät ole verrannollisia keskenään. Joskus pitemmältä mieheltä on löytynyt yllättävän pieni se. Ja lyhyeltä mieheltä jne.
Eikös täällä ole se 196 pitkä mies, jolla on 11 senttinen piipiäinen...?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ei. Eikä kokoa voi päätellä myöskään sormista tai ranteesta tai mistään muustakaan ruumiinosasta.
Parempi vain kuin ryhdyt homoksi tai tiedustelet rautatieltä sopivan kohda, johon asetella pää. Vaatimuksena tietenkin, että radalla kulkee Pendolino ja lujaa. Kaikki nuoret naiset, joilla on seksuaalista markkina-arvoa vaativat pitkän miehen.
Hyvä esimerkki tapahtui työpaikallani: minulle nuoremmat naiset eivät puhuneet muuta kuin pakollisen pahan. Sitten työpaikalle tuli 190cm pitkä ja varmaan 140kg penkistä nostava alfa. Tälle kyllä lirkuteltiin ja pyydeltiin lounaalle yms. Itse olin muutaman kuukauden ajan aivan itsemurhan partaalla. Nyt etätöissä menee paremmin, kun ei tarvi olla työkavereiden kanssa tekemisissä. Näin 175cm pitkänä on vaihtoehtoina huorissa käynti tai itsemurha. Toki joku vanha ämmä on huolinut lyhyen miehen, mutta vanhalla ämmällä ei olekkaan seksuaalista markkina-arvoa.
M34
Vierailija kirjoitti:
- jos nainen pyrkii selkeästi välttämään katsettasi tai lähestymistäsi esimerkiksi kääntämällä oman katseensa pois, teeskentelemällä ettei huomaa olemassaoloasi tai tekemällä torjuvan eleen TAI jos hän on selvästi kiireinen, uppoutunut kännykkään/kirjaan tms, älä lähesty
- jos nainen katsoo silmiin, hymyilee, vaikuttaa kaikin puolin avoimelta ja positiiviselta elekieleltään huomattuaan sinut, voit lähestyä ja heittää jonkin harmittoman lauseen
- jos nainen ei ihan oikeasti sinua huomaa (vrt. ensimmäinen vaihtoehto) mutta sinä olet huomannut hänet ja haluat mennä hänen juttusilleen, älä säikäytä häntä. Lähesty tavalla, joka tekee selväksi, ettet aio jäädä hänen seuraansa jos hän haluaa olla yksin (tämä pätee myös edelliseen vaihtoehtoon)
- lue koko ajan naisen sanatonta viestintää ja jatkaa matkaa, jos hän vaikuttaa ärtyneeltä, kiusaantuneelta tai pelokkaalta
- ei on ei. jos nainen sanoo, ettei halua jutella, ei halua seuraa, ei tarvitse apua (esim. kaupungilla suunnistamiseen), poistu
Tiivistettynä:
Lähesty jos saat positiivisia signaaleja.
Älä lähesty jos saat negatiivisia signaaleja.
(= älä lähesty jos olet lyhyt, koska et saa koskaan positiivisia signaaleja ulkonäkösi/olemuksesi perusteella).
Miksi et uskaltaisi? Ei ne naiset sinua pure tai mukiloi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä:
Lähesty jos saat positiivisia signaaleja.
Älä lähesty jos saat negatiivisia signaaleja.(= älä lähesty jos olet lyhyt, koska et saa koskaan positiivisia signaaleja ulkonäkösi/olemuksesi perusteella).
Voit tulkita sen noin, pitäähän tuo täysin paikkansa. Ei pidä lähestyä, jos saa negatiivisia signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
EI!
Kyllä uskaltaa!
Sekaan vaan.
En oikein tajua tuota pituusjuttua.
Me jonain ollaan just sen mittaisia kuin ollaan.
Ihminen se siinä kiinnostaa.
Moni lyhyt mies on erittäin kiinnostava.
Sinä et aapee oikeastaan edes ole lyhyt.
Voit olla silti hyvinkin kiinnostava.
Ole oma ittes. Olet just hyvä.
...Juuri sinuna olet se paras.
Mieluummin kannattaa lähestyä pitkänä, komeana ja varakkaana miehenä.
Jos se ei ole vaihtoehto, täytynee ottaa riski ja kokeilla sellaisena kuin on.
Olen suunnilleen pituisesi, ihmettelen mikä sinua vaivaa kun noin töykeästi tänne kirjoitat. Ei pahalla muttei hyvälläkään, suora kysymys vain, oletko jonkinlainen kehollinen narsisti vai muuten vaan kuspää? Harva mies varmaan alkaisi heittään "jotain puuttuu sinusta nainen, nimittäin hoikkuus. Olen pahoillani läskit".