Miksi Telialta on tullut minulle laajakaistalasku?
Kommentit (27)
Chatissa vastaa robotti ja se kykenee ymmärtämään vain tiettyä asioita, ei se osaa tuollaiseen vastata.
Itse olen kirjautunut, ja sielläkin on jonotus.
Jonotuspaikka ilmoitetaan nroina esim. olet jonossa 10. ja kun vuorosi tulee, juttelet sitten oikena asiakaspalvelijan kanssa, siis ihmisen kanssa, joka taatusti selvitää asiat.
Helpompi hoitaa asiat kun ei tarvitse puhelimessa jonottaa ja odottaa vuoroa tai kuunnella musiikkia tms.
Mukavia ihmisiä siellä on töissä. Soita ap sinne vaan ja selvittele. Varmaan joku virhe kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä ap kysyy tuota täällä.
Kysy Telialta.
Mistä tämä palsta voi tietää miksi se on sulle tullut.
Vaikea kysyä kun ne eivät vastaa puhelimeen
Käytä chattia.
Ja kyllä siellä Telialla vastataan, jopa melko nopsaankin, mutta laskujen tulon aikaan,
on palvelussa aina ruuhkaa. Aina.
Ja tuolle yhdelle tiedoksi, ei kai taloyhtiö itsestään tule, ja yleensä ne ovat melko usein ilmaisia...?
Chatti kysyy pankkitunnuksia. Niitä ei kuulemma kuuluisi kaikille huijareille antaa
juu niin kysyy. Se onkin etupäässä Telian omille asiakkaille tarkoitettu, ja henkilökohtaisia vastauksia ei voi antaa yleisesti ja julkisesti, siksi suojattu yhteys ja vahva tunnistautuminen.
Telian sivuille tai sovellukseen voi tehdä omat tunnukset. Ei tarvi pankkiyhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Chatissa vastaa robotti ja se kykenee ymmärtämään vain tiettyä asioita, ei se osaa tuollaiseen vastata.
Itse olen kirjautunut, ja sielläkin on jonotus.
Jonotuspaikka ilmoitetaan nroina esim. olet jonossa 10. ja kun vuorosi tulee, juttelet sitten oikena asiakaspalvelijan kanssa, siis ihmisen kanssa, joka taatusti selvitää asiat.
Helpompi hoitaa asiat kun ei tarvitse puhelimessa jonottaa ja odottaa vuoroa tai kuunnella musiikkia tms.
Jos lähelläsi on Telian myyntipisteitä, marssi sinne. Esim. Citymarketissa on usein ja monissa kauppakeskuksissa. Minustakin on mukavampi hoitaa liittymäasiat f2f. Saan kaikki sopimukset myös heti käteen paperisina. On ollut joskus vääntöä esim. etukauden päivämääristä ym. ja paperisopimus on todistanut puolestani, mitä sovittiin.
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai, sulla on jääny IP-lasku maksamatta. Kohta katkee netti.
Tavallaan oikein 👍
Telia laskuttaa F-Secure VPN-laskut laajakaistalaskun nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä ap kysyy tuota täällä.
Kysy Telialta.
Mistä tämä palsta voi tietää miksi se on sulle tullut.
Vaikea kysyä kun ne eivät vastaa puhelimeen
Käytä chattia.
Ja kyllä siellä Telialla vastataan, jopa melko nopsaankin, mutta laskujen tulon aikaan,
on palvelussa aina ruuhkaa. Aina.
Ja tuolle yhdelle tiedoksi, ei kai taloyhtiö itsestään tule, ja yleensä ne ovat melko usein ilmaisia...?
Chatti kysyy pankkitunnuksia. Niitä ei kuulemma kuuluisi kaikille huijareille antaa
No ei todellakaan kysy! Vaikutat viestiesi perusteella sen verran yksinkertaiselta, että olet varmaankin tajuamattasi tilannut laajakaistayhteyden.
kyllä minulta ainakin chatti vaati pankkitunnuksia