Mikä on pahin moka, jonka olet tehnyt kiinnostuksen kohdettasi lähettyessäsi?
Mikä on pahin moka, jonka olet tehnyt kiinnostuksen kohdettasi lähettyessäsi?
Kommentit (20)
Että ylipäätään kuvittelin mitään.
Menin juttelemaan hänelle laivalla siihen tiskille, taxfree tölkki kädessä..aika nopeasti baarimikko sen otti pois. Olin niin ihastunut, etten edes kehdannut silmiin katsoa..lähdin sitten aika kiusaantuneena pois :D
Olin tuolloin 19v ujo tyttönen.
Tiesin hänet siis jo ennen risteilyä, oltiin lähinnä netissä viestitelty. Stalkkasin häntä ja tiesin hänen menevän laivalle ja sitten kröhöm sattumalta olin menossa myös risteilylle kun hänkin..hehheh.
Juttu sitten kaatui omaan ujouteen ja hänen päättämättömyyteensä.
En tietääkseni mitään, kun olen lähestynyt olen myös onnistunut. Naisten lähestymisyrityksistä saisi lähes novellin aikaiseksi. Soittaminen on liian vaikeaa, sähköposti liian vaikeaa, tekstari liian vaikeaa, irl liian vaikeaa ilman vähintään kuutta kaveria. Hiuksien heilauttaminen ja merkitsevä katse 75 metrin päästä helppoa.
Kärsimättömänä luonteena kerroin suoraan ja ehdotin lähentymistä. Selvästi epäsopivaa käytöstä naiselle 🤔
Se että olen yleensä lähestynyt niitä. Tuntuu että mun ikäluokan miehissä (olen 45) miehet edelleen odottavat että nainen vaan kainosti eleillä viekottelee ja mies on valloittaja.
Itse lähestyminen toimii kyllä yhden yön suhteisiin pokaamiseen hyvin, kyllä niin on aina ns. saanut esim. baareista ja yökerhoista.
Mutta jos olen ollut vakavammin kiinnostunut ja olen tehnyt itse aloitteita, miehet on kaikonneet, jopa sellaiset jotka on selvästi ennen sitä vaikuttaneet kiinnostuneilta. Tai jotkut on lähteneet suhteeseen mutta kohdelleet kuin halpaa paskaa, semmoista "tyrkkyä".
En uskaltanu pyytää treffeille. :/ M25
Katsos vaan feministit heräsivät puollustustalkoisiin.
Olin aivan varma, että työkaverimiehellä ja minulla klikkasi, jutut sopivat yhteen ja ehkä aihepiirit pyörivät vähän seksuaalissävytteisissä asioissa. Kerran kysyin pokalla että pannaanko vai tehdäänkö työt ensin, mies jäätyi ja kyseli, mistä olen lukenut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä...
Aika nopeasti vaihdoin jonkin tekosyyn varjolla vuoroa.
Kuinka usein näet tätä unta. T. Psykiatrisi
P.s. Miksi et tullut vastaanotolle kuun alussa.
Olettanut, että nainen on vapaa. Tapailtu ja vietetty yhdessä aikaa.
Sitten sydän särkyi, ehjäksi ei saa.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanu pyytää treffeille. :/ M25
Etkä sä ikinä tule uskaltamaankaan.
En saanut suutani auki. Pariin otteeseen oli hyvä tilaisuus ja kerran viikkoon olisi vain voinut mennä ja esitellä itsensä. Sitten hän ilmeisesti halusi ottaa selvää mikä mies oikein olen (vai olenko mies ollenkaan eli pelkkä hiirikö kuitenkin) ja jäi ovelle lukemaan jotain ilmoitusta (saattoi lukea ihan oikeastikin.) Ellei hän olisi sillä kertaa viivytellyt ovella tahallaan - tai vahingossa, en ehkä saa koskaan tietää - en olisi koskaan saanut sanottua sanaakaan.
-
Sori, ei tullut mikään "once upon the time" tarina, mutta hyvissä väleissä ollaan edelleen
Ruilautin kakkoseen. Nähtiin vielä monta kertaa.
Menin kertomaan tunteistani, se oli se keskeisin virhe.
Terveisin Naispelko27
Päädyin jotenkin ihmeellisesti pitkäaikaisen kaukorakkauteni sänkyyn, oli siis molemminpuolista vetoa, mutta emme juurikaan olleet jutelleet, olin kovin ujo. Seuraavan kerran tavatessamme ihan kahvilla, en tiedä mikä minuun meni, suustani pulppusi kaikkea älytöntä, enkä pystynyt lopettamaan. Olin kai niin jännittynyt. Hän sai varmasti minusta todella kummallisen käsityksen. Sitten treffien päätteksi sanoikin, että ehkä olisi parempi, että emme enää tapailisi.
Kertonut kiinnostuksestani. Ei käynyt hyvin, enää en sorru samaan virheeseen.
No rupesin hyppimään tasajalkaa, räpyttämään silmiä ja lällättelemään kielellä. Ei tavattu toista kertaa.