Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis eikä yhdyntä tunnu kaikista hyvältä? :0

Vierailija
02.03.2014 |

Luin tuota orgasmi-ketjua ja siinä monet naiset sanoivat ettei yhdyntä tunnu hyvältä. Miten se on mahdollista? Mun mielestä yhdyntä on seksin nautinnollisin osa ja miehen kalu osuu oikeisiin paikkoihin ja olen ihan nautinnosta sekaisin koko yhdynnän aikana. Tunnen todella suurta mielihyvää emättimen sisällä ja yhdyntä tuntuu fyysisesti todella hyvältä.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu mitenkään erityiseltä, ellei ole henkisesti todella kiihottuneessa tilassa ja samalla fantasioi voimakkaasti. Pelkkä asioiden työntäminen sisään ei tunnu miltään, sillä muutenhan tampoonin ja kuukupin laitonkin pitäisi kiihottaa.

Vierailija
2/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä yhdyntä harvoin tuntuu miltään muulta kuin ärsyttävältä. Kyllä se vaatii sen kiihottuneen mielentilan ja sen että paikat on märät. Aika moni nainen tarvitsee myös esileikkiä kostuakseen ja kiihottuakseen tarpeeksi, ei riitä, että mies tunkeutuu suoraan sisään. Luulen, että suurin osa näistä yhdynnän tylsyydestä valittajista on niitä, joiden mies tulee sisään ilman sen kummempia lämmittelyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thanks for sharing. Öö. Ei tunnu. Oletko tyytyväinen? Ja KERRO miksi tästä piti tehdä oma aloitus? Ja kerro MIKSI sinusta tuli noin tyhmä, että et tiedä, että ihmiset ovat erilaisia?

Vierailija
4/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:06"]

Ei tunnu mitenkään erityiseltä, ellei ole henkisesti todella kiihottuneessa tilassa ja samalla fantasioi voimakkaasti. Pelkkä asioiden työntäminen sisään ei tunnu miltään, sillä muutenhan tampoonin ja kuukupin laitonkin pitäisi kiihottaa.

[/quote]

Mutta mulla tuntuu! Tai siis ei tamponin laittaminen tunnu kiihottavalta mutta sen jälkeen kun on kostunut niin emättimen seinämissä tuntuu todella hyvältä kun sinne työntää jotain. Penis/dildo hieroo ihanasti niitä seinämiä ja siitä tulee aivan valtava nautinto. Että eikö se siis tunnu hyvältä sun mielestä kiihottumisen jälkeen / tuottaako miehen penis hyvää oloa emättimen seinämissä?

Vierailija
5/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:11"]

Pelkkä yhdyntä harvoin tuntuu miltään muulta kuin ärsyttävältä. Kyllä se vaatii sen kiihottuneen mielentilan ja sen että paikat on märät. Aika moni nainen tarvitsee myös esileikkiä kostuakseen ja kiihottuakseen tarpeeksi, ei riitä, että mies tunkeutuu suoraan sisään. Luulen, että suurin osa näistä yhdynnän tylsyydestä valittajista on niitä, joiden mies tulee sisään ilman sen kummempia lämmittelyjä. 

[/quote]

Siis joo, tarkoitin tietenkin että märkään koloon kun työnnetään jotain niin tuntuu hyvältä. Eihän se kuivaan koloon työntäminen tunnu hyvältä, oikeastaan vain ikävältä. Ihmettelen vain naisia jotka sanovat, että yhdyntä ei tunnu hyvältä.

Vierailija
6/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:12"]

Thanks for sharing. Öö. Ei tunnu. Oletko tyytyväinen? Ja KERRO miksi tästä piti tehdä oma aloitus? Ja kerro MIKSI sinusta tuli noin tyhmä, että et tiedä, että ihmiset ovat erilaisia?

[/quote]

Mutta eikö se ole outoa että yhdyntä, jonka taroitus on tuottaa mielihyvää, ei tunnu hyvältä? Onkohan niillä naisilla hermostossa jotain vikaa joiden mielestä yhdyntä ei tunny hyvältä? Oletko tarpeeksi märkä kun yhdyntä aloitetaan?

Vierailija
7/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hyvältä. Tuntuu kivuliaalta. Siinäpä sulle lisää ihmettelemisen aihetta, ap.

Vierailija
8/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:16"]

Ei tunnu hyvältä. Tuntuu kivuliaalta. Siinäpä sulle lisää ihmettelemisen aihetta, ap.

[/quote]

Voi ei! Oletko käynyt lääkärissä asian takia? Oletko tarpeeksi märkä?

Vierailija
9/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:15"]

[/quote]

Mutta eikö se ole outoa että yhdyntä, jonka taroitus on tuottaa mielihyvää, ei tunnu hyvältä? Onkohan niillä naisilla hermostossa jotain vikaa joiden mielestä yhdyntä ei tunny hyvältä? Oletko tarpeeksi märkä kun yhdyntä aloitetaan?

[/quote]

Miksi pitää olettaa, että joillakin on jotain vikaa. Ehkä sinä tuntoherkkine emättimenisi olet vain poikkeusyksilö.

Vierailija
10/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä ap. Mä olin 12 vuotta miehen kanssa, jonka kanssa en saanut koskaan orgasmia yhdynnässä. Ja avot. eron jälkeen saanut kaikkien kanssa. Se on miehestä kiinni. Sanon minä.

Vierailija
11/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta ihmettelen, että missä nyt on kaikki vastaajat, jotka sanoo, että saavat orgasmin yhdynnässä ihan joka kerta. Kun muissa ketjuissa tuntuu näitä olevan.

Vierailija
12/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:21"]

[/quote]

[/quote]

Miksi pitää olettaa, että joillakin on jotain vikaa. Ehkä sinä tuntoherkkine emättimenisi olet vain poikkeusyksilö.

[/quote]

En ole poikkeus :) Emättimessä kuuluu tuntua nautinto.

Vierailija
13/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuntuu ihan hirvittävältä, voisin kivun takia vetää ihan suoraa huutoa. Olen nykyään terve mutta takana vaikea sairaus. Leikkausten, kohdunpoiston ja arpikudoksen takia spontaania seksiä ei voi olla koska mun täytyy vähintään tuntia ennen ottaa vahva kipulääke

Vierailija
14/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:28"]

Valitettavasti tuntuu ihan hirvittävältä, voisin kivun takia vetää ihan suoraa huutoa. Olen nykyään terve mutta takana vaikea sairaus. Leikkausten, kohdunpoiston ja arpikudoksen takia spontaania seksiä ei voi olla koska mun täytyy vähintään tuntia ennen ottaa vahva kipulääke

[/quote]

Voi hitsi :( Onko siis ennen sairautta ollut tuollaista vaivaa? miksi muuten suostut yhdyntään jos se sattuu? Eihän kukaan normaali mieskään halua naista panna joka huutaa kivusta :(

Vierailija
15/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

Nyt suruliputus ap pystyyn!

Vierailija
16/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole poikkeus :) Emättimessä kuuluu tuntua nautinto.

[/quote]

Missä niin sanotaan? Linkko tutkimukseen, kiitos.

Mun nautinto tuntuu klitassa. Lällällää! En nauti yhdynnästä fyysisesti.

Vierailija
17/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, olipas yllättävä ketju! Yhdyntä tuntuu minusta mielettömän hyvältä vaikka orgasmia en ole niin ikinä saanutkaan (siis ilman klitoriksen hyväilyä). Välillä on ihan kv - meininki kun mies alkaa lämmittelemään, aina siihen asti kunnes hän työntää kovan munansa sisääni. Siinä hetkessä oon jo ihan messissä :D

Vierailija
18/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkyys ei kyllä juuri vaikuta siihen, kuinka hyvältä emättimeen työntyminen tuntuu. Minulla ei oikein koskaan ole paikat ihan rutikuivana muutenkaan ja seksissä kostun helposti ja paljon, jos mies on tarpeeksi kiihottava. Mutta tosiaan yhdyntä ei siltäkään tunnu kummoiselta, ellei keskity voimakkaasti ajattelemaan kiihottavia asioita, mikä on vaikeaa. Sellainen "tavallinen" kiihotustila ei riitä, vaan pitää tosiaan lietsoa itseään kiihottumaan ihan äärimmilleen.

T: 2

Vierailija
19/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 13:32"]

Ei, ja ajattele, että on ihmisiä, joiden mielestä seksi ei tunnu hyvältä! Ootko nyt ihan että :0

Nyt suruliputus ap pystyyn!

[/quote]

No onhan se surullista.

Vierailija
20/128 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ennen sairautta ei ollut ongelmia. Haluan tehdä tämän mieheni vuoksi. Hän tietää että yhdyntä on minulle hankala ja on aina äärimmäisen varovainen. Tietyllä tavalla ehkä itsekään en ole valmis luopumaan tästä, kivusta huolimatta. Haluan ylläpitää jonkinlaista normaaliuden illuusiota, sairastumisen takia oon joutunut luopumaan niin monesta normielämän asiasta. Nyt on näin. Olen sentään hengissä :-)