Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi myydä pois äp-pakkauksen

Vierailija
02.03.2014 |

toppavaatteet ja makuupussin? Ei yhtään ajatella että lapsi voisi haluta säilyttää ne muistona.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7-vuotias tyttö on ihan intsinä äidin vanhoista mekoista ja leluista....itse olisin ollut valmis laittamaan ne roskiin kun äitini taloa tyhjennettiin.

Kovin toppuuttelen tyttöni hamstrausvimmaa, tuntuu että tyhjät karkkipaperitkin pitäisi säästää hänen lapsilleen.

Vauvavaatteita on säilössä ne pienimmät, suloisimmat ja 1-vuotismekko. Taaperon peikkopuku ja muita mieluisia...1 isohko pahvilaatikko, sitten kun ei siihen mahdu niin saa itse karsia.

Vierailija
22/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:05"]

Wt:lä ei tunnetusti ole mitään historiaa tai muistoesineitä annettavaksi lapsilleen:D

[/quote]

Mukavasti sanottu

-se joka kirjoitti että pelkää lapsensa menettämistä, eikä aikanaan ymmärtänyt mitään vaateita säilyttää kun halusi antaa ne tarvitsevalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 14:05"]

Wt:lä ei tunnetusti ole mitään historiaa tai muistoesineitä annettavaksi lapsilleen:D

[/quote]

Mukavasti sanottu

-se joka kirjoitti että pelkää lapsensa menettämistä, eikä aikanaan ymmärtänyt mitään vaateita säilyttää kun halusi antaa ne tarvitsevalle.

[/quote]

Ja on minulla tallessa paljonkin muistoja muistojenlaatikossa, mutta vaatteita joita nyt haluaisin lähellä pitää ei ole.

Vierailija
24/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikia, ja pidän itsestäänselvänä, ettei miehiä kiinnosta ihastella 30 vuotta vanhaa toppapukua, saati pukea sitä lapsensa päälle, noin niinkuin ikinä elämässään. :)  Joten kaikki on annettu pois. Parempi sen toppapuvun ja muun vaatteen on ollut olla ties kuinka monen pakolaisleirin lapsosen päällä kuin meidän jo muutenkin liian täysiä komeroita kuormittamassa.

Vierailija
25/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 16:57"]

Minulla on poikia, ja pidän itsestäänselvänä, ettei miehiä kiinnosta ihastella 30 vuotta vanhaa toppapukua, saati pukea sitä lapsensa päälle, noin niinkuin ikinä elämässään. :)  Joten kaikki on annettu pois. Parempi sen toppapuvun ja muun vaatteen on ollut olla ties kuinka monen pakolaisleirin lapsosen päällä kuin meidän jo muutenkin liian täysiä komeroita kuormittamassa.

[/quote]

Ai, minä olen säästänyt äp-toppapuvun pojalleni :) Pojalla muuten käytettiin paljon mieheni vanhoja vauvanvaatteita, joita anoppi on säästellyt kaapinperällä. Mies oli niistä iloinen ja aina piti ottaa valokuva, kun pojalla oli miehen vanha vaate päällä. Mies osteli muutenkin pojalle vauvanvaatetta itse, esim. kannattamansa lätkäjoukkueen bodyn.

Vierailija
26/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt makuupussit, mutta en vaatteita äitiyspakkauksesta, ei ne vaatteet niin kummoisia olleet. Muutoin on sitten laitettu talteen muutama vaate joilla on oikeasti muistoarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan