Koronahysteria on tehokas ase. Sillä saatiin oikeiston nousu Euroopassa pysäytettyä ja Yhdysvaltojen presidentti vaihdettua.
Pelolla johtaminen toimii vielä nykypäivänäkin. Ihmisiä ei haittaa vaikka oikeuksia poljetaan kun pelottelee kuolemalla.
Kommentit (35)
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-vaccines-pfizer/p…
Pfizer Inc said on Monday its experimental vaccine was more than 90% effective in preventing COVID-19 based on initial data from a large study, a major victory in the fight against the pandemic.
yllätys, että julkaisu tulee heti maanantaina, kun vaalitulos on selvä :D
Rokote löytyy nyt täysin yllättävästi ja kohta voimme taas puhua täytehuulista ja kumitisseitä tällä palstalla.
Puheet toimivasta rokotteesta ovat vaarallisia sosialismille. Nyt pitää jatkaa tätä hyväksi havaittua pelottelutaktiikkaa vailla toivoa pandemian loppumisesta.
Mulla asuu lähisukulaisia useassa jotka äänesti bideniä ja syynä ei ollut korona, korkeakoulutetut kyllä osaa hahmottaa ketä äänestää. Etkö ole seurannut uutisia?? Trump on hullu etkö väsynyt lukemaan hulluja juttuja?? Onko sinusta väkivallan lietsominen hyvä mitä Trump harrastaa??
Minä en tunne ketään koronaan sairastunutta, missä se korona on?
Ja tunnen ihmisiä ympäri suomea, en ole noudattanut mitään korona ohjeita ja elänyt kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne ketään koronaan sairastunutta, missä se korona on?
Ja tunnen ihmisiä ympäri suomea, en ole noudattanut mitään korona ohjeita ja elänyt kuin aina ennenkin.
Täällä Helsingissä korona sairastettiin jo elokuussa kun se alkoi leviämään uudestaan. Ei ollut kummoinen tauti ja itse en edes muuttanut mitään elämästäni. Nyt olen immuuni ja ei kiinnosta senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Viron suomalaisia duunareita halveksuva sisäministeri sai kenkää, eli Virossakin nössönassukat kärsivät tappion.
Antaa tosi hyvän kuvan tuollainen nimittely teistä vihervasemmistolaisista. Kuin jotain pikkulapsia, hyi.
Läskiulosusasta2021 kirjoitti:
Mulla asuu lähisukulaisia useassa jotka äänesti bideniä ja syynä ei ollut korona, korkeakoulutetut kyllä osaa hahmottaa ketä äänestää. Etkö ole seurannut uutisia?? Trump on hullu etkö väsynyt lukemaan hulluja juttuja?? Onko sinusta väkivallan lietsominen hyvä mitä Trump harrastaa??
Trumpin hulluudesta en tiedä, mutta sinun argumentoitisi on lapsentasoista.
Olishan se Trumppi voinut tehdä sille koronalle jotain, mutta kun ei tehnyt.
"Se on vaan flunssa joka katoaa kevääseen mennessä."
Ihmisten pitäisi vain unohtaa se korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti ollut populisteille järkytys että on olemassa ongelmia jotka eivät ratkea vain hokemalla samoja iskulauseita tai teeskentelemällä että mitään ei ole tapahtunut.
Miten niin? Vappu satanen toimi hyvin. Mitään ei ole tapahtunut nytkään ja kannatus porskuttaa kun antaa tyhjiä lupauksia ja pelottelee kuolemalla.
Vappusatanen ei ollut mikään ratkaisu koronaan. Ne koronaan vaikuttavat teot on kyllä ihan aktiivisesti tehty. Populistien johtamissa maissa ne ovat taas jääneet usein tekemättä.
Koronaan ei tarvitse tehdä mitään. Tauti kyllä häviää ajan kanssa kuten muutkin taudit ovat aina tehneet.
Niin, katosi se ruttokin aikanaan. Toki tapettuaan ensin puolet väestöstä. Tämä ajan kanssa häviäminen ei ole oikein osoittautunut hyväksi strategiaksi vaikka sitä monet populistit ovatkin yrittäneet. Boris Johnssonkin joutui kääntämään kelkkansa kun sairastui itse ja näki mitä se aiheuttaa.
Se ei tosiaan aiheuta edes murto osaa siitä mitä on väitetty, ja väitetään edelleen.
Ensin sanottiin 50-100x influenssaa tappavammaksi, ja nyt kun ei ole niin vanhoja valeita peitetään uusilla.
Asialla ei itsellään ole mitään tekemistä populistien olemassaolon tai olemattomuuden kanssa. Kyse on valehtelevien tutkijoiden fanittamisesta, ja sitä tulee sekä oikealta, että vasemmalta. Ja on tullut alusta asti. esim; Britanniassa jo alussa oikealta, ja vaikkapa Espanjassa vasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä piankin tulee NWO
Eikös tätä ole odotettu jo tuhansia vuosia?
Suuren Johtajan neuvot kuinka tukahduttaa väärät mielipiteet.