Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otan just nyt erektiolääkkeen, kysyttävää?

Vierailija
01.03.2014 |

Eli just nyt otan ja vastailen tässä vaikutusta odotellessa, saa kysyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tähän paljoa kyselyitä tullut. Olisi ollut kiva oikoa niitä väärinkäsityksiä, että erektiolääke aiheuttaa väistämättä erektion ja siinäkin tapauksessa, että nainen on etova. Ei muuten aiheuta. Senkin olisin voinut kertoa, että lääkkeen vaikutusaikaa voi nopeuttaa pureskelemalla pilleri, jolloin lääke imeytyy nopeammin, mutta maistuu suoraan sanottuna jäätävän pahalle. Tabletin hinnastakaan kukaan ei kysynyt mitään, vaikka nykyisellään 100mg tabletti maksaa enää 1 euron verran ja otin puolikkaan, vaikka neljänneskin olisi riittänyt ja aiheuttanut vähemmän päänsärkyä.

Ite sessiosta vois taas kertoa sen, että en sit saanut illalla seksiä, vaimo oli niin väsynyt, etten sit viitisinyt otaa asiaa esille enkä kertoa, et olin tabun ottanut ja, joka olisi tuntunut painostamiselta. Olin myös ite aika väskä ja nukahdin aika nopeasti, mutta kuten nukkuessa helposti käy, heräilin vähän väliä siihen, et kulli seisoi täyttä päätä (puolikas oli liikaa). Ja, kun useita tunteja kestävä erektio ei ole hyvä juttu, niin joskus viiden-kuuden aikaan aamuyöllä tajusin, et oli pakko herätä hetkeksi ja tsekata laskeeko meisseli, jotta veri pääsee pois eikä synny kuoliota, vaikkei seisokki tuntunutkaan kivuliaalta, ainoastaan mielettömän kivikovalta. Mut sit en saanutkaan enää unta ja joku seitsemän aikaan vaimo tais herätä mun pyörimiseen, halailtiin ja kerroin, et olin ollut erektiossa liki koko yön. Alettiin nussia ja, kun menkat olivat jo liki, niin vaimo halusi saada ruiskutukset. :)

Tuossa siis jotain faktaa erektiolääkkeistä. Vaikea ymmärtää miksi jotkut pitävät niiden käyttöä ja käyttäjiä muita huonompina.

Vierailija
2/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä aiot nussia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosaa tiedossa, vaiko omaa kivaa? ;)

Vierailija
4/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:46"]

Ketä aiot nussia?

[/quote]

Mun vaimoa...

Vierailija
5/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä aiot nussia?

[/quote]

Mun vaimoa...

Vierailija
6/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosaa tiedossa, vaiko omaa kivaa? ;)

[/quote]

Vastailin jo tuohon toisaalle, mut kerrotaan sulle vaiks, et syntymäpäivälahja... ;)

Vierailija
7/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio-ongelmia? Milloin uskalsit hakea apua? Oliko ongelman jatkunut pitkään vai hakeuduitko heti lääkärille?

Vierailija
8/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etbpysty ilman? Pidätkö vaimoasi etovana? Ikä?

Vierailija
9/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vaimo nyt sitten ns. kovaa kyytiä? Otatko takaapäin? Kumman laukeaminen on ykkössijalla?

Vierailija
10/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:52"]

Erektio-ongelmia? Milloin uskalsit hakea apua? Oliko ongelman jatkunut pitkään vai hakeuduitko heti lääkärille?

[/quote]

Sellaista alkavaa ja en tykännyt, kun sitä alko miettiä liikaa. Apua pyysin samalla, kun olin jo aloittanut kuntorempan ja mittailtiin uusia veriarvoja. Sen jälkeen kävin vielä testo-mittauksessa ja aloitettiin testosteronihoito, joka yhdessä kovan treenin kanssa käänsi kelloa 30 vuotta taaksepäin. Nyt käytän tätä lähinnä siks, ku ei tosiaankaan tartte miettiä. :)

Vierailija
11/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:57"]

Miksi etbpysty ilman? Pidätkö vaimoasi etovana? Ikä?

[/quote]

Kyl tää "vika" on ihan mussa ja haluan olla varma, etten tuota pettymystä. Ikää on 50 ja ekaan kysymykseen vastasin tuossa ylempänä.

Vierailija
12/12 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 22:59"]

Saako vaimo nyt sitten ns. kovaa kyytiä? Otatko takaapäin? Kumman laukeaminen on ykkössijalla?

[/quote]

Asennoista en osaa sanoa vielä, hänellä ei ole ehkäisyä ja ehkä hoitelen lopuksi isolla dildolla sille orkun ja ruiskuttelen lastin suuhun, en tiiä. Ei saa liikoja suunnitella.