Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo se, että kaupan kassahihnalle ei aamulla ole muuta nostettavaa kuin 10 oluttölkkiä?

Vierailija
09.11.2020 |

Tänä aamuna nuorehko nainen keskittyi pelkän oluen ostoon. Ihmettelin.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tai vanhempi hoitaa ruokapuolen, hän juomat. Syö ulkona. Jääkaappi täynnä ruokaa. Voi olla mitä vaan.

Vierailija
62/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu seiskalta haen ruokatarpeet viikonlopuksi talkooväelle. Uusi kauppareissu ysin jälkeen hakemaan olutsalkut. On tää niin hienoo säätelyy.

Tuossa sunnuntaina huvitti, kun paikallisessa marketissa oli hollantilainen pariskunta joka etsiskeli tupakkaa ja viinejä. Ihmetys oli suuri, kun röökiä sai kassan anniskelemana ja viereinen Alko oli kiinni keskellä päivää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettelemistä tuossa aamuisessa kaljanostossa nyt sitten on?  Nainen on voinut varata tölkit vaikka seuraavan viikonlopun kaveri-iltaan tai sitten työpaikan saunailtaan.  Ei suinkaan aloittaja oleta automaattisesti, että nainen itse nautti tölkkien sisällön heti kun kotiin pääsi?

Vierailija
64/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisse on vähissä, eipä siinä muuta.

Vierailija
65/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaan mut. Kuusi päivää töitä takana, eilen loppui iltavuoroon, jossa juoksin kuin hullu ja jouduin vielä jäämään melkein tunniksi ylitöihin. Nyt kolme päivää vapaata edessä. Ruokaa on jääkaapissa yllin kyllin, mutta et ehkä huomannut, että ostin myös wrapin myöhäiseksi aamupalaksi ja kaksi siideriäkin. Torstaina seuraavan kerran töihin. Ihanaa. Kohta korkkaan kylmän siiderin, kunhan saan opiskeluhommat alta pois. Tää on mun perjantai!

Vierailija
66/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään juomat ovat kaupassa lämpimässä, ainakin viime aikoina niissä kaupoissa joista olen juomani hakenut. Siinä vaiheessa v*tuttaa, kun on hakemassa niitä ennen juomista, että miksi en hakenut jo eilen?? Eikä tarviis roudata samalla kertaa sekä viikonlopun juomia että ruokia. 

Tai sitten hänellä oli pitkästä aikaa monta vapaapäivää ja mikä pakko on juoda juuri viikonloppuöisin, kun ei baaritkaan ole auki. Pitäisikö silti juoda YÖLLÄ ja mölytä naapureita häiriköimässä?

Parempi vaan, että tuollaiset tavat häipyvät, kohta ihmiset alkaa tajuta että voi juoda "milloin vain" ts. ei ole sitä ainoaa mahdollisuutta juoda juuri lauantai-iltana tai sitten ei ollenkaan vähään aikaan. Voi juoda huomennakin JOS tekee mieli. Sitten se mielihalu juoda menee normaalilla ihmisellä ohi eikä välttämättä palaa vähään aikaan. Alkkikset erikseen, eikä noille voi ainakaan kukaan tuntematon mitään tehdä, kun ei tuttukaan. Ei se sillä parane, että joku random pöyristyy kaupassa alkoholin ostamisaikaa :D

Vierailija
67/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan käydä ostamassa olutta aamuisin, kun on vähemmän porukkaa liikenteessä. Ruuat ja muut tavarat tilaan kotiinkuljetuksena. Pidän oluen mausta ja juon aina silloin tällöin pari olutta, mutta en koskaan humalaan asti. 

Vierailija
68/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti, ei katso ikää tai sukupuolta.

Vähintäänkin alkoholin suurkuluttaja, osti luultavasti tupakkaa samalla. Joillekin nuo kaksi asiaa ilmeisesti riittää onnelliseen elämään vaikka voisihan sieltä kaupasta muutankin ostaa.

Vierailija
69/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saatan käydä ostamassa olutta aamuisin, kun on vähemmän porukkaa liikenteessä. Ruuat ja muut tavarat tilaan kotiinkuljetuksena. Pidän oluen mausta ja juon aina silloin tällöin pari olutta, mutta en koskaan humalaan asti. 

Oon mä sut humalassa nähnyt

Vierailija
70/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfiointi-toimenpide !

Sincc

Vierailija
71/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Desinfiointi-toimenpide !

Sincc

Viinaa sen olla pitää.

Vierailija
72/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudesta?

Vierailija
73/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tuli raskaasta yötyövuorosta ja ruokia oli kaapissa?

Ja teki ihan vaan mieli juoda kaljaa?

Onko se jotenkin kellonaikoihin ja viikonpäiviin sidottua toimintaa?

- 21v kolmivuorotyötä

Vierailija
74/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkää oluesta?

Vierailija
75/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osti edes IV-olutta. III-olutta ei juo sikakaan. Ainakaan koffia tai Karjalaa.

Vierailija
76/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osti edes IV-olutta. III-olutta ei juo sikakaan. Ainakaan koffia tai Karjalaa.

Olvi nyt on litkuinta olutta suomalaisista.

Vierailija
77/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla toi kertoisi siitä että olen lomalla ja kotoa löytyy jo safkaa ja kahvia ja niitä ei tarvi nyt ostaa. Usein on niin että vain ne kaljat puuttuu.

Tosin en kyllä ikinä ole aamutuimaan mennyt ostamaan, nukun pitkään jos voin. Kaljakauppaan ehtii kyllä myöhemmin päivän aikana.

En mä nyt ihan heti laittaisi alkkis-leimaa tuohon ihmiseen. Ehkä ei ehdi käymään myöhemmin päivän aikana kaupassa jos on töissä koko päivän ja siinä on sitten illaksi itselle ja kaverille oluet ostettuna.

Vierailija
78/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein epäsäännöllistä vuorotyötä, olin ihan pihalla viikonpäivistä ja kellonajoista. Mä olin siis se pöllämystynyt tyyppi, joka ihmetteli sun lähikaupassa, kun en saanut siidereitäni maanantaiaamuna klo 8.

Vierailija
79/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos ihminen ostaa tuon 10 tölkkiä hän elää köyhyysrajan alapuolella ja hakee muun leipäjonoista, kun riittävästi potkitaan päähän joka suunnasta niin kyllähän sitä väsyy. Naiselle tuo on normisetti.

Vierailija
80/80 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli nelosta, niin on Suomen kansanedustuslaitoksen viimeiseen asti ylläpitämän näkemyksen mukaan rappioalkoholisti, joka on joutunut salakavalasti tilanteeseensa kun nelosoluet tulivat ruokakauppoihin. Jos taasen oli kolmosta, niin on normaali kansalainen, joka osti viikon ruokajuomat kerralla. Ruokaviinithän hän joutui/joutuu vielä hakemaan alkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi