Mistä kertoo se, että kaupan kassahihnalle ei aamulla ole muuta nostettavaa kuin 10 oluttölkkiä?
Tänä aamuna nuorehko nainen keskittyi pelkän oluen ostoon. Ihmettelin.
Kommentit (80)
Saakos olutta ostaa vain sinä päivänä kun aikoo sitä juoda? Jos ostaa aamulla niin aamullako se sitten siivutetaan, että ei voi kaappiin laittaa iltaa varten?
15 min ennen aiottua avaamista pitää erikseen sitten mennä hakemaan, että ei voi ohikulkiessaan aamulla ostaa koska sitten on alkoholisti?
Ja silloinkin pitää ostaa salaattia ja perunoita, vaikka kaapit pursuaisi, koska muuten on alkoholisti.
Herttileeri.
Krapula kaljat ostanut, aikoo viettää mukavan kalsaripäivän kaljotellen. Itekii oon tehny saman monta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveys häiriöistä.
Samaa mieltä. Aloittajan harjoittama kyttääminen voi hyvinkin lukeutua häiriön puolelle.
Toikin, mutta tarkoitin matalaa mielialaa.
Siitä, että on vielä rahaa vkonlopun jälkeenkin kaljaan.
Ja tarvittaessa myös tupakka-askiin, eikä sätkätarpeisiin.
Ei luulisi muiden ostokset kuuluvan sinulle v.i.dun vertaa, kyylä. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Krapula kaljat ostanut, aikoo viettää mukavan kalsaripäivän kaljotellen. Itekii oon tehny saman monta monta kertaa.
Tölkkeihin ja tupakka-askeihin pitäisi painaa ohjeet yhdyssanojen muodostamiselle...
Kertoo siitä, että asiakas oli joku kaupan vieressä asuva cityhippi. Kukaan kauempana asuva ei vaivautuisi kauppaan yhden tavaran vuoksi vaan hankkisi kertakäynnillä muutakin.
Minä kävin nuorena miehenä isälle ostamassa loiventavia tai uuden startin iltaa varten. Itse en niitä juonut, mutta saattaahan ne minuakin juoppona pitää kun niin useasti kävin olutta ostamassa.
Sun kademielestä, kun itselläsi ei ollut varaa kuin yhteen kaljaan.
Se kertoo just siitä, että taskussa on muutakin kuin kädet.
On nimittäin pätäkkää ostaa vaikka joka aamu 20 olutta jos haluttaa.
Mutta ei läheskään aina haluta.
Se kertoo tyhmyydestä. Kannattaa nostaa hihnalle vain yksi viivakoodin lukua varten ja näyttää kassalle, että sinulle on kärryissä yhdeksän lisää. Näin pääset helpommalla.
Ehkä aamiaistarvikkeita ei ollut tullut hankituksi etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oluen ostaja olisi välttämättä mielenterveyshäiriöinen? Perusteluja, pliis!
Jos tämä on sama nuori nainen, jonka itse näin.
Oli aggressiivinen kassan jälkeen.
Kaapissa oli jo kaikkea muuta, mutta viikonloppuoluet puuttuivat ja kävi ne joutessaan ostamassa valmiiksi ensi viikonloppua varten?
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo tyhmyydestä. Kannattaa nostaa hihnalle vain yksi viivakoodin lukua varten ja näyttää kassalle, että sinulle on kärryissä yhdeksän lisää. Näin pääset helpommalla.
Ai että oikein kärryt noita varten.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennytkään, että olin mielenterveyshäiriöinen kun ostin koko kaveriporukalle juomat syntymäpäivänäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että oikein kärryt noita varten.
Omaan muovikassiin. Voi kantaa hyllyltä asti ja säästyy se 20 senttiä.
Yllättävän yleinen näky. En menisi moralisoimaan.
Myymälän valikoima on ollut auttamattoman huono, eikä hyllyistä löytynyt muuta ostettavaa! MOT