Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko päivän istunut tässä

Vierailija
01.03.2014 |

Mulla ei ole niin yhtään mitään elämää, kun lapset ei ole kotona. Säälittävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaan jotain. Lue! Käy sukulaisissa tai tapaa ystäviä. Katso se leffa tai sarja mikä sun on pitänyt katsoa iät ja ajat. Jos sua masentaa, hae apua.

Vierailija
2/6 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset kaukana, ystäviä ei ole, en tykkää leffoista/sarjoista, en jaksa keskittyä kirjan lukemiseen. Ei masenna (muuta kuin tämä nou laiffi). Mitähän mä voisin harrastaa? Arki-iltaisin kun en mihinkään pääse, niin se vähän rajoittaa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenopistoilla on eri kaupungeissa paljon erilaisia harrastusvaihtoehtoja. Kaikkea kielten opiskelusta kaappikellojen tekemiseen ja eksoottisten ruokien kokkailuun. Esim. sieltä voisi jotain löytyä? Entäs lehtien lukeminen? Kirjastoissa on nykyään tosi hyvät valikoimat.

Vierailija
4/6 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin olen lasten kanssa kotona ja iltaisin töissä. En pääse noihin harrastuksiin...

Se lukeminen on vähän samaa kuin tässä istuminen. Tässäkin luen ja passiivisena istun. Ehkä mun täytyy hankkia vaikka ompelukone ja opetella ompelemaan. Tai opetella kutomaan sukkia. Huokaus...

Vierailija
5/6 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksei, jos se sua kiinnostaa. Se on ihan kiva fiilis kun itse saa väsättyä jonkun nätin vaatekappaleen. Tai ees jotain. :)

Vierailija
6/6 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös peppu jo puudu? Tee nyt ainakin jumppa- ja venytysliikkeitä, jotta saat veren kiertämään.