Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-lehden päätoimittaja vastasi eiliseen pedo-kohuun liittyen

26.07.2006 |

Eli laitoin siitä eilisestä kohusta viestiä että saisivat hieman selvittää toimintapolitiikkaa ja viestien poistopolitiikkaa tavan tallaajalle.



päätoimittajalta tuli viesti jossa kertoi että poistavat kaikki pedofiliaan viittaavatkin viestit. Lisäksi mainitsi että valvojia on vain 3 ja kesäisin siis ei välttämättä heti niitäviestejä poisteta.



mitä me tästä voimme päätellä: av:lla on iso kasa valvojiksi tekeytyviä ja mielestäni pelisäännöt ovat kunnossa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis lukenu sitä ketjua...voisko joku ystävällisesti hieman valottaa asiaa minulle kun niin vaivaa kun tätä ketjua lukee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän