Lue keskustelun säännöt.
Vauva-lehden päätoimittaja vastasi eiliseen pedo-kohuun liittyen
26.07.2006 |
Eli laitoin siitä eilisestä kohusta viestiä että saisivat hieman selvittää toimintapolitiikkaa ja viestien poistopolitiikkaa tavan tallaajalle.
päätoimittajalta tuli viesti jossa kertoi että poistavat kaikki pedofiliaan viittaavatkin viestit. Lisäksi mainitsi että valvojia on vain 3 ja kesäisin siis ei välttämättä heti niitäviestejä poisteta.
mitä me tästä voimme päätellä: av:lla on iso kasa valvojiksi tekeytyviä ja mielestäni pelisäännöt ovat kunnossa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En siis lukenu sitä ketjua...voisko joku ystävällisesti hieman valottaa asiaa minulle kun niin vaivaa kun tätä ketjua lukee...