Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen 5 500 euroa hammasremonttiin, eikä rahaa ole. Vaihtoehtona mummotekarit...Ne eivät ole vaihtoehto 35-vuotiaalle sinkulle. Pitääkö tässä alkaa tekemään rikoksia?

Vierailija
08.11.2020 |

Tuntuu että olen umpikujassa, mistä voisin saada äkkiä 5 000 euroa???

500e on tällä hetkellä tilillä, ja lähes kaikki tulot tällä hetkellä menevät elämiseen. Ehkä 50e pystyn säästämään kuukaudessa kun olen pienituloinen

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekarit on paremmat kuin haisevat reikäiset mädät hampaat... Suu on paljon paremman hajuinen ilman noita likaisia hampaita.

Kai ne tekarit on ihan hienoja nykyään. 

Vierailija
82/116 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto, mä luin monta kertaa että "hamsteriremontti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin voittanut lotossa 7 oikein, auttaisin sinua ystävä hyvä.

Vierailija
84/116 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla remontti maksoi 4000 e.

Mä laitoin fb.hen myyntiin tarpeetonta, varmaan 10 krt otin kirppispaikan.

Lasku tuli aika jokaisen käynnin jälkeen.

Tiesin aika lailla mitä seuraava remontti maksaa ja kun rahat oli koossa, varasin ajan.

Työtä se vaati, mutta oli sen arvoista.

Mä pystyn säästää 50-100e kuussa

ap

Pystyt sitte lyhentämään lainaa tuon verran kuukaudessa, eli voit saada jostain luottoa. Se sun pitää hankkia niin saat hammaskaluston kuntoon ja sitten alat maksamaan lainaasi. Joku sanoi, et TakuuSäätiö myös myöntää lainoja. Myöntäiskö hammasremonttiin? Ja entäs pankkisi?

Vierailija
85/116 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhteiskunta maksaa kun vaan pyydät. Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
86/116 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää nämä kommentit joissa kehotetaan harjaamaan. Ei kukaan menetä hampaitaan alle kolmekymppisenä ilman huonoja geenejä ja vakavia sairauksia!

No kyllä todellakin menettää. Jostain syystä kohdalleni on sattunut useampi (!!!) nuori mies, joka ihan pokkana selittää ettei hampaita tarvitse harjata, kun ne eivät reikiinny. Mitään käsitystä ei ole esim. hammaskivestä, ientulehduksista tai edes siitä miltä oma hengitys muiden nenään haisee. Jostain syystä nämä haisulit jäävät naisettomiksi, ja silti onnistuvat syyttämään naisia siitä että heiltä itseltään murenee hampaat suuhun. Yök!

Vierailija
87/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne mulla, olen epätoivon vallassa mistä ihmeestä saisin rahat-

Vierailija
88/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpot vetämään.

Vierailija
89/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tarpeekseni näistä nuorista miehistä, jotka ei uskalla mennä hammaslääkäriin säännöllisesti eivätkä harjaa niitä. Tällä mennään viiskymppiseksi, sitten alkaa hampaiden poistot, juurihoidot jne. Ja kalliiksi tulee.

Tällaisia miehiä ovat olleet oma mieheni ja veljeni ja muutama kaveri.

Eli vaikka pelkäisi hammaslääkäriä, ei sitä loputtomiin voi kartella.

Vierailija
90/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hampaat voi olla tuossa kunnossa 35-vuotiaalla? Kun itse kävin viimeksi hammaslääkärillä tarkastuksessa, siis yksityisellä Helsingissä, niin hän antoi lopuksi ilmaisen hoitoon kuulumattoman toimenpiteen, kun hampaani olivat niin hyvässä kunnossa. Ikäänkuin bonuksena. Itsestään kannattaa huolehtia. Ja olen siis aika paljon vanhempi kuin sinä.

Vierailija
91/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut tarpeekseni näistä nuorista miehistä, jotka ei uskalla mennä hammaslääkäriin säännöllisesti eivätkä harjaa niitä. Tällä mennään viiskymppiseksi, sitten alkaa hampaiden poistot, juurihoidot jne. Ja kalliiksi tulee.

Tällaisia miehiä ovat olleet oma mieheni ja veljeni ja muutama kaveri.

Eli vaikka pelkäisi hammaslääkäriä, ei sitä loputtomiin voi kartella.

Mistä päättelet että mies kyseessä? En ole ap mutta olen nainen ja 3 hammasimplanttia pitäisi laittaa, nytkin on juuressa tulehdus. Ja rahaa ei ole implantteihin niin miten voin olla Teams palavereissa hampaattomana?

Vierailija
92/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan niihin rahoituksen

Juuri näin. Velalla voi hoitaa kaiken. Ilmeisesti sähkölaskun voi maksaa nykyään myös osissa.  Puhelimet, TV, soundbarit, kläppärit yms. Paljut... Ja sitten ihmetellään kun 650 000 ihmistä on ulosoton asiakkaana.

HERÄTYS NYT!!!!

Vierailija
93/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tarvisin rahaa hammasremonttiin, olen kateellinen sille ketä voiti Eurojaskassa 58 miljoonaa,eipä tarvitse paljon hammasongelmia miettiä.

Vierailija
94/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto, mä luin monta kertaa että "hamsteriremontti".

Eikö kerta riitä?

Vierailija
95/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä noin paljon maksaa?

Hyvää päivää sullekin, hammasremontit on älyttömän kalliita. Itse pyysin arviointia ja sanoivat n. 6000€.

Vierailija
96/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niihin rahoituksen

Juuri näin. Velalla voi hoitaa kaiken. Ilmeisesti sähkölaskun voi maksaa nykyään myös osissa.  Puhelimet, TV, soundbarit, kläppärit yms. Paljut... Ja sitten ihmetellään kun 650 000 ihmistä on ulosoton asiakkaana.

HERÄTYS NYT!!!!

Niin juuri tämän takia en itse haluaisi ottaa lainaa hammasremonttiin kun velkaa on jo ennestään tarpeeksi.

Vierailija
97/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytekarit on ihan OK: Kaverilla on, oli pakko onnettomuuden seurauksena laitattaa. Ei erota normihampaista, sävy valitaan aina ennen tekareiden tekemistä, joten näyttävät hyvinkin luonnollisilta. Eikä ole mikään häpeä!

Vierailija
98/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltettavat inhaloitavat huumeet tuhoavat hampaat. 

Vierailija
99/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykytekarit on ihan OK: Kaverilla on, oli pakko onnettomuuden seurauksena laitattaa. Ei erota normihampaista, sävy valitaan aina ennen tekareiden tekemistä, joten näyttävät hyvinkin luonnollisilta. Eikä ole mikään häpeä!

Eikö niillä ole vaikea syödä? Mulla nytkin jo vaikea syödä kun muutama hammas puuttuu ja on tulehdus niin en uskalla syödä mitään kovaa tai sitkeää, masentavaa kun ei pysty normaalisti syömään.

Vierailija
100/116 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lasteni yh, niin itselläni etuhampaat olivat sellaisessa kunnossa, että niihin piti laittaa keraamiset kruunut. Ei auttanut muu, kuin ottaa kakkostyö ja tehdä niitä silloin, kun lapset olivat isällään. Niin sain ne maksettua. Ja kelpaa taas hymyillä. Aikuiset lapset jo ja rahaa jää mukavasti säästöön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan