Mies haluaa erota ja vaatii minulta nimeä johonkin sopimukseen, mitä tehdä?
Omaisuudesta kysymys kuitenkin, olettaisin. Minun täytyisi luvata laittaa nimi sopimukseen, ennen kuin hän pyytää laki-ihmistä laatimaan sen. Minun ei kuulemma tarvitse tietää, mitä paperissa lukee.
Sanoin, että ihan sama, millaisen paperin antaa laatia. Vien sen sitten omalle laki-ihmiselle luettavaksi enkä allekirjoita mitään, mitä tämä ei suosittele.
Mies suuttui ja alkoi raivota ja vaati minua lupaamaan nimeni paperiin, jota ei ole vielä edes olemassa. Ja lähti ovet paukkuen.
Olen nyt aika ällistynyt. Asumme minun perimässäni asunnossa ja meillä on avioehto, jonka mukaan kumpikaan ei eron sattuessa saa toiselta yhtään mitään omaisuutta.
Kommentit (45)
Ja mikä oli ongelma? Et tietenkään allekirjoita mitään sopimuksia niitä lukematta muutenkaan/ ilman lakituntemusta omaavaa ihmistä. Kummallinen aloitus.
Kannattaa vakavasti tutkia ja miettiä mitä sopimuksia allekirjoittaa.
Voisit sä allekirjoittaa tällaisen ihan muodollisen jutun, että aiemmin tehty avioehto on tästä päivästä alkaen mitätöity ja kaikki menee puoliks ny ku meille tuli bänksit?
Kiitti, oot eri reilu !
No onhan mieheltä aika erikoista toimintaa.
Vaihda lukot heti. Älä allekirjoita mitään. Nosta miehen tavarat laatikoihin ja hän noutaa ne varastosta. Luultavasti hän asuu nyt toisen naisen luona, sukulaisella tai uusi asunto? Mies kuulosti uhkaavalta ja painostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Voisit sä allekirjoittaa tällaisen ihan muodollisen jutun, että aiemmin tehty avioehto on tästä päivästä alkaen mitätöity ja kaikki menee puoliks ny ku meille tuli bänksit?
Kiitti, oot eri reilu !
👍
Kirjota olethan miehesi MELLON! T. MiEHESI
Ei kai kukaan ole niin tyhmä että allekirjottaa sokkona toisen laatimia sopimuksia😂 Porvooseen terkut taas
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lukot heti. Älä allekirjoita mitään. Nosta miehen tavarat laatikoihin ja hän noutaa ne varastosta. Luultavasti hän asuu nyt toisen naisen luona, sukulaisella tai uusi asunto? Mies kuulosti uhkaavalta ja painostavalta.
Niin kuulosti. Ja käytös oli sellaista myös. Ei ole koskaan ennen puhunut mulle tuohon sävyyn. Tai kiroillut päin naamaa ja haukkunut, ei edes silloin, jos on riidelty. Tuntuu, että mies on nyt paljastanut sen, millainen todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin tyhmä että allekirjottaa sokkona toisen laatimia sopimuksia😂 Porvooseen terkut taas
No en aiokaan allekirjoittaa. Ihmettelen vaan, että edes ehdottaa sellaista?
Mistä oot löytänyt noin daijun miehen?
Uhahventti kirjoitti:
Kirjota olethan miehesi MELLON! T. MiEHESI
Mikä on mellon?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, missä huinii tai pyörii. On ollut öitä pois eikä ole selittänyt mitään, huutanut vaan ja haastanut riitaa. Ihan sama, mitä tekee, kunhan häipyy mun elämästäni. Pyydän veljen luokseni yöksi ja kun näen ton mieheni seuraavan kerran, saa antaa avaimet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli ongelma? Et tietenkään allekirjoita mitään sopimuksia niitä lukematta muutenkaan/ ilman lakituntemusta omaavaa ihmistä. Kummallinen aloitus.
No oli vaan niin pöllämystynyt olo tosta miehen käytöksestä.
Tuliko miehen eroilmoituskin ihan puskista? Kuulostaa että on suunniteltu pidemmän aikaa. Hölmö oli, kun ei ensin pyytänyt nimeä ja sitten vasta ilmoittanut erosta. Pidä pintasi!
Vierailija kirjoitti:
Älä kirjoita mihinkään nimeäsi. Sosialismissa naisia hakataan ja miehet toimii just tolleen. Jenkeissä mies joutuu vankilaan, se katsotaan kiristystilanteeksi. Älä suostu miehesi kiritysyritykseen ja jos alkaa väkivaltaiseksi, niin soita poliisit pienellä kynnyksellä.
En aio tavata miestä enää koskaan kahden kesken. Pidän huolta siitä, että seurassani on aina joku miespuoleinen sukulainen tai kaveri. Ystäväpariskuntakin lupasi tulla luokseni yöksi, jos tarviin apua.
Jos oli uhkaava tai pelottava niin kannattaa varmaan saman tien vaihdattaa lukot ja nostaa tyypin kamat pihalle/varastoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, missä huinii tai pyörii. On ollut öitä pois eikä ole selittänyt mitään, huutanut vaan ja haastanut riitaa. Ihan sama, mitä tekee, kunhan häipyy mun elämästäni. Pyydän veljen luokseni yöksi ja kun näen ton mieheni seuraavan kerran, saa antaa avaimet takaisin.
Vaihdata lukot silti, avaimia on voinut teettää lisää.
Älä kirjoita mihinkään nimeäsi. Sosialismissa naisia hakataan ja miehet toimii just tolleen. Jenkeissä mies joutuu vankilaan, se katsotaan kiristystilanteeksi. Älä suostu miehesi kiritysyritykseen ja jos alkaa väkivaltaiseksi, niin soita poliisit pienellä kynnyksellä.