Mitä peruselintarvikkeita kannattaa ostaa Lidlistä?
Kommentit (13)
Mikä siinä Lidlissä pelottaa, kun pitää täällä kysellä, mitä sieltä kannattaa ostaa? Et nimittäin ole ensimmäinen. Testatkaa itse Lidlin tuotteet.
mä ostan maidot, leivät, makaroonit ja salaattitarpeet.
Itse ostan leivät, vihannekset, lihat, juustot ja maitotuotteet, juomat. Mitä ei Lidlistä saa niin sitä ei tarvitse. :D
Niitä tuotteita kannattaa ostaa, mitä teillä syödään? Parasta olisi ostaa terveellistä ruokaa, kasviksia, hedelmiä, kalaa jne. Mutta itse kai tiedät, mitä teillä syödään? Lidl on ruokakauppa, hyvä sellainen. Eri ihmiset ostavat sieltä vähän eri tuotteita...
no itse ostan kaiken lidlistä. Tosin en ole mikään kauhean innoskas ruuanlaittaja, joten en nyt tiedä mitä nuo ap:n peruselintarvikkeet on, mutta minun tarpeisiin Lidlistä löytyy kaikki.
Jos ainoa tarkoitus on saada tarpeellinen määrä kaloreita elämiseen per päivä eikä juuri ruuasta välitä, on Liiteli oikea mesta. Muuta vastaus on: suklaa ja keksit sekä saksalaiset makkarat.
Mikä lidlissä on halvempaa? Mielestäni lidl on yllättän hintava vrt esim lappeenrannan prismaan :)
Lidl on oikein hyvä kauppa. Itse ostan maidot,pastaa,leikkelettä,vihanneksia,hedelmiä,jogurttia,shampoota.
Siellä on tuoreimmat kasvikset ja hedelmät, eli niitä, ja mun mielestä niiden halloumit yms. erikoisjuustot on parhaita, varmaan leivät kannattaa ostaa paistopisteestä, jos syö leipää, ja sitten myös se niiden naudanliha on yleensä tuoretta ja oikeasta pihvikarjasta, eli aika hyvää.
Peruselintarvikkeista maitotuotteet, leikkeleet, vihannekset, hedelmät ja ehdottomana ykkösenä paistopisteiden leivät! Lidlin paistopisteiden sämpylät ym leivät ovat todella hyvän makuisia. Leivät tulevat pakasteina myymälöihin, joissa ne paistetaan. Ovat myös todi edullisia hinnaltaan. Mielestäni Lidlin paistopisteiden tuotteet hakkaavat Vaasan ym leipomoiden tuotteet 6-0.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:38"]Peruselintarvikkeista maitotuotteet, leikkeleet, vihannekset, hedelmät ja ehdottomana ykkösenä paistopisteiden leivät! Lidlin paistopisteiden sämpylät ym leivät ovat todella hyvän makuisia. Leivät tulevat pakasteina myymälöihin, joissa ne paistetaan. Ovat myös todi edullisia hinnaltaan. Mielestäni Lidlin paistopisteiden tuotteet hakkaavat Vaasan ym leipomoiden tuotteet 6-0.
[/quote]
Tämä on totta! Harmi ettei meillä lpr vielä tätä ole. Kuulema tulossa.
-10
Kasviksia (tuoreita ja pakastettuja), ovat hyvälaatuisia ja usein myös halvempia kuin muualla.